Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Heerlijke dag gehad. 

Wat is het toch heerlijk om oma te mogen zijn. 

Nat washandje in plastic zakje  is een veel beter idee als al die vochtige doekjes oma jopie. 

Smaragd, jammer dat je weer drinkt, blijf maar gewoon op het forum.. 

bewerkt door takeiteasy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ga me steeds meer afvragen wat de meerwaarde van drank nog voor mij is. 

Kan toch nooit genieten van een goed glas wijn of een lekker schuimend biertje. 

Het zit er gewoon niet in. 

Het zijn lokkertjes, instinkertjes. 

Een lekker glas cola met schijfje citroen kan net zo lekker zijn en zelfs nog lekkerder. Vooral als je flinke dorst hebt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei takeiteasy:

Een lekker glas cola met schijfje citroen kan net zo lekker zijn en zelfs nog lekkerder. Vooral als je flinke dorst hebt. 

Probeer eens water. Gewoon kraanwater. Als je je daarbij houdt merk jij wellicht uiteindelijk ook zelfs de subtiele verschillen in smaak.... 

En welterusten allen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heerlijk gezwommen en net nog een wandeling met een vriendin gemaakt.

Doen we vaker nu ik niet meer drink. In een kroeg zitten en praten ingeruild voor wandelen en praten of kletsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Jopie:

Probeer eens water. Gewoon kraanwater. Als je je daarbij houdt merk jij wellicht uiteindelijk ook zelfs de subtiele verschillen in smaak.... 

En welterusten allen. 

Pfffffffffff, getagrip, Joop

bewerkt door haddock

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey @Rosee, :rose:ze was erg vriendelijk voor haar doen.  Zou ze iets hebben gemerkt ?! Zo lijkt het wel . Ik heb haar ontvriend op FB en ben uit de familie app gegaan na vorig bezoek op 1 maart . Het ging dus gelukkig goed . 

@Smaragd,:rose: maak me wat zorgen lieverd,  meld je even.  Kijk eens op je draadje.  Ik geef het nooit op schrijf je !! Je maakt een zware scheiding door , corona,  je hebt een terugval .  Dan kan , maar we staan wel weer op! 

Iedereen een goede nacht gewenst en nog een extra wens speciaal voor @Marika:rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Denise79:

@Meadow vrijwel altijd als ik zo dacht dan ging t ook mis. Had ik mezelf diep van binnen al een vrij briefje gegeven om toch te mogen drinken. Wat helpt is gelijk t eerste glas iets normaals nemen zoals fris of koffie.  En dan zie je t valt allemaal wel mee 

Dit was precies wat er aan de hand was. Ik had eigenlijk een deal met mezelf gesloten om te gaan drinken. 

Vandaag ga ik dan lopen piekeren over alle dingen die zijn gezegd. Terwijl het eigenlijk gezellig was...

... en door!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik heb meestal dat ik dingen ga vertellen wat ik me juist had voorgenomen niet te zeggen:rolleyes:met alle schaamte weer de volgende dag:blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...