Lika Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 (bewerkt) 54 minuten geleden zei Meadow: Ben nu op weg naar een verjaardag & bbq. Heb niet het volste vertrouwen in mijzelf dat ik geen alcohol ga drinken. Neem een besluit en voer het uit. Wil je echt niet drinken? Verzin iets. Hoofdpijn, medicijnen, last van je maag, misselijk. Whatever. En snel naar huis. En nee, dat is niet zielig. Dat is zelfzorg nu. 31 mei 2020 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 18 minuten geleden zei Smaragd: Ga een tijd stoppen met het forum. Heb weer gedronken. Heb geen meerwaarde hier sorry. Ga heel goed allen. Wat een flauwekul @Smaragd. Juist nu hier van je afschrijven. Geef niet op! haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 7 uur geleden zei Yvonne: én een doosje met 'zin-in-de-dag' voor de nietzinhebbers... Helaas, het is leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 Respect @Maja. @Cleo66, helpt het als je bedenkt dat er denkbeeldig frummers om je heel staan als steun? In het begin moesten mijn heit en ik er ook erg aan wennen dat ik hem naakt zag, maar nood breekt wet, wij wenden er gelukkig snel aan, ik kon hem helpen en daar waren we allebei blij mee. En ja, veel zwerfvuil, ook hier. Ik begrijp het niet. Waar zijn de zakjes en natte washandjes gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 1 uur geleden zei Smaragd: Ga een tijd stoppen met het forum. Heb weer gedronken. Heb geen meerwaarde hier sorry. Ga heel goed allen. Kom op Smaragd. Het is niet alles of niets. De meeste van ons vallen wel eens terug. Morgen de draad weer oppakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 2 uur geleden zei Smaragd: Ga een tijd stoppen met het forum. Heb weer gedronken. Heb geen meerwaarde hier sorry. Ga heel goed allen. Precies wat ze zeggen, juist nu, sufferd. En geen slachtofferrol. Het gaat zoals het gaat, maar je ken er wat aan doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 Smaragd, wat balen weer. Ik herhinner me dat je zei nu een paar dagen vrij te zijn. Ik hoop dat je oké bent. Pas je een beetje op jezelf, of is er iemand bij je die op je past ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 @Smaragd kun je nu nog stoppen/het weggooien? Maak het niet groter dan het is, zo van het maakt toch allemaal niet meer uit. Kom op, jij kan dit @Cleo66 hoe ging het? Hoop dat je schoonzus zich gedeisd heeft gehouden. Net in de rij gestaan met jongste zoon voor de ijskraam, kreeg er vakantiegevoel van. lekker 3 bolletjes genomen. Eigenlijk is ijs toch veel lekkerder dan drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 @Meadow hoop dat je de eerste niet neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 31 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 Dagpact geslaagd. Welterusten lieve mensen. Rapid, Senna33, Marietjestopt en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 Hier een droge afmelding,maar aan de koude bitter lemon gezete ,ook lekker Kyon, Senna33, Marietjestopt en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 Heerlijk gezwommen en net nog een wandeling met een vriendin gemaakt. Doen we vaker nu ik niet meer drink. In een kroeg zitten en praten ingeruild voor wandelen en praten of kletsen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Jopie: Probeer eens water. Gewoon kraanwater. Als je je daarbij houdt merk jij wellicht uiteindelijk ook zelfs de subtiele verschillen in smaak.... En welterusten allen. Pfffffffffff, getagrip, Joop 31 mei 2020 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 Droge afmelding, slaap lekker en tot morgen! Rapid, rapilos, Marietjestopt en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 @Meadow dat is een mooi inzicht en eerlijk naar jezelf gekeken....en door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden