Spring naar bijdragen

Zondag 17 mei 2020


niks

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen en ook van mij succes en zo @Jopie  een broer en zus die je niet kent . Begrijp het nog steeds niet , heb informatie gemist of ik denk dat mijn autisme me weer parten speelt.  Ik mis stukjes informatie waardoor ik blokkeer en geen geheel kan vormen . Dat maakt zo'n forum ingewikkeld.  Mensen schrijven fragmentarisch.  Alleen dat wat ze willen delen , waardoor al die losse stukjes een warboel vormen . Ik laat dan maar los waardoor ik ongeïnteresseerd lijk . Dat is niet mijn bedoeling 

Maar je probeert het wel en ik vind het heel duidelijk dat je wel degelijk interesse hebt hoor. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb ik toch een hekel aan direct contact met de natuur. Ik bewaar liever een veilige afstand. 
ik bedoel: de kleur is beste aardig hoewel ik zelf voor blauw had gekozen ipv groen. En dat zuurstof produceren waardeer ik zeer.
Maar van dichtbij: getver! Plakkerige bladeren en insectenkwijl, sowieso: yek! Insecten! 
 

Ik doe zo weinig in de tuin dat ik niet eens tuingereedschap heb. Ik ben met een nijptang aan de slag gegaan.

uiteindelijk ben ik bijna vermoord door de klimop die ipv klimt over de tuintegels loopt. 
 

ik kreeg me toch een Donald Duck woedeaanval! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of opeens een naakslak aan je vingers     yug..      

Goed   ik ga mijzelf week schop onder de kont geven merk.dat ik enorm getriggerd  wordt tot mijzelf naar beneden  trekken .   Er zit spanning in mij ..   Woensdag naar de poli voor eindelijk face tot face  gesprek even normaal bijpraten  .maar heb ook idee dat de spanning juist daar breekt .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Lieke7777:

Of opeens een naakslak aan je vingers     yug..      

Goed   ik ga mijzelf week schop onder de kont geven merk.dat ik enorm getriggerd  wordt tot mijzelf naar beneden  trekken .   Er zit spanning in mij ..   Woensdag naar de poli voor eindelijk face tot face  gesprek even normaal bijpraten  .maar heb ook idee dat de spanning juist daar breekt .. 

Getver naaktslakken! 
 

wat is het precies wat jou helpt in het gesprek op de poli? Is het iemand die goed luisteren kan of krijg je goede adviezen? 
Nog even volhouden tot woensdag. Sterkte joh!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis alweer middag... Lekker in de tuin met koffie en een boek. @Lieke7777 wat doe je het goed allemaal, hou vol he.:rose: Mijn vriend zie ik nog steeds op 1.5 meter afstand. Hij zit in de risicogroep. Zou dit weekend voor t eerst weer blijven slapen, ( schijnt nu weer dat je 1 sekspartner mag hebben:D)maar deze week iemand van zijn leeftijd in omgeving overleden en nu durft hij het toch niet aan.(bang dat mijn oudste puberzoon misschien besmet kan zijn) Vind t maar ingewikkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Reacher:

Getver naaktslakken! 
 

wat is het precies wat jou helpt in het gesprek op de poli? Is het iemand die goed luisteren kan of krijg je goede adviezen? 
Nog even volhouden tot woensdag. Sterkte joh!

 

Ik heb een hele poos mijn behandelaar niet goed vertrouwd ( verslaving  brein ) kon niet eerlijk  zijn en pokerde  er flink  los tijdens de sessies .

Nu vertrouw ik haar meer en ze is beide  goed luisteren en geeft goede adviezen  maar vooral is ze erg geduldig met mij.

 

Mijn laatste gesprek op de poli was erg confronterende en kwamen we redelijk naar de kern   met video bellen lukt dat niet... ik heb haar nog veel te vertellen maar tevens is dat moeilijk en wil ik dat absoluut niet video bellende  doen .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Jopie:

Hongeeklop is niefijn. Handjevol rozijntje meenemen, of een paar winegums. Op 1 winegum kan je zo weer 30 minuten lopen. Geniet ervan, vooralsnog lees ik je loopdingen graag. 

Ben met jouw woorden van laatst in mijn achterhoofd maar gewoon gaan lopen. Timer wel aangezet, maar geen enkele keer op gekeken tijdens het lopen. Gewoon op gevoel en net zo snel/langzaam en lang als ik zin had. Ik blijk 8 kilometer te hebben gelopen en niet eens veel langzamer dan wanneer ik continu mijn tijd en afstand check. Wel een stuk relaxter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 misschien moet je hier wat egoïstisch in worden  in deze tijd wil je een verjaardag vieren en dan is het jouw planning en daar kunnen anderen zich maar aanpassen. 

Deze tijdpad  is het en niet wat anders  ' niet  vrijblijvende het tijdspad geven. 

Zal' heel  lastig  zijn maar zo houd jij de controle en de ander heeft maar aan te sluiten jij hebt ook niet gekozen voor de corona maatregelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Jopie:

Wat leuk om te lezen, sandro!!!

Nog een zon rare tip? Je hartslag daalt maar zo 5 a 10 slahen als je om je heen kijkt, ruikt, en geniet. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar, als je die erbij pakt ook nog (soms moet dat heel ff bewust omdat je alleen in je kadans loopt, niet opneemt, zeg maar) is het nog wonderlijker. 

Blijf schrijven graag, het helpt mij over die bult heen. tis nog niet weer gelukt hier. Blijft beetje locomotief in de blubber.... :)

Ok, zal er eens op letten. Wat me wel is bijgebleven van mijn beste 15 km "race" was dat ik na 8 kilometer vrolijk om me heen aan het kijken was en me allerlei dingen aan het afvragen was bij de dingen die ik zag. "Like a walk in the park".

Hartslag, nog zoiets waar ik nog nooit bij heb stil gestaan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Lieke7777:

Mijn laatste gesprek op de poli was erg confronterende en kwamen we redelijk naar de kern   met video bellen lukt dat niet... ik heb haar nog veel te vertellen maar tevens is dat moeilijk en wil ik dat absoluut niet video bellende  doen .

 

Dat kan ik me heel goed voorstellen Lieke, het contact is toch onpersoonlijker, zelfs al zie je elkaar. Rot hè dat het nog niet anders kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nasi, vlees benoem ik even niet, Sandro zou er misschien weer niks van begrijpen namelijk :D:D. Ik heb manlief nu net wel verzocht om eens wat anders te kopen. We gaan nu voor rundvlees, kan ik rendang maken enzovoort. En die nasi komt me ook de neus uit, moet ook wat anders worden, mihoen of zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei nancy:

@Jannigje ik zoek veel op internet en ga dan met een boodschappenlijstje naar een toko, meestal in Amsterdam. Maar ze zitten overal. Recepten die geslaagd zijn, bewaar ik, kan ik het nog eens maken. 

Moet ik toch ook kunnen zou je zeggen.

Heb je nog ook nog een goed adres voor een toko voor me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...