Spring naar bijdragen

Donderdag 7 mei 2020


Rapid

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Penny:

wat kan er “mis” gaan @Kohtje

Je kunt besmet raken en 'het' krijgen.... 
Of besmet raken, het niét krijgen maar een ander kwetsbaar iemand besmetten. 
Dat de teugels wat minder strak worden aangehaald wil niet zeggen dat we niet heel goed moeten oppassen. 
En een verjaardag met aardig wat visite vieren in een regio waar nog zoveel besmetting heerst???? Ik zou het doodeng vinden en er niet aan meewerken. 
Kunnen jullie in alle gevallen minstens die 1,5 afstand houden? Ook als iemand naar het toilet moet? 
Je gaat spullen aanraken die een ander ook aanraakt en andersom... 
Ik woon in een regio waar het virus nauwelijks rond heeft gewaard en nóg houden we afstand en gaan niet op bezoek hier. 
Precies wat Kohtje zegt: 'als het mis zou gaan kan ik het niet meer terugdraaien' ..... 
Sterkte Cleo... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je @nancy, vandaag voor het eerst uit de pyama en uit bed. Zal even duren voor ik op kracht ben.

Als je leest wat ik schrijf @Yvonne, staat mijn mis tussen aanhalingstekens. Ook gaf ik aan dat de afstand binnenshuis last zal zijn. Ik neem aan dat Cleo de mensen kent die komen. Met 10 man buiten zitten zonder persoonlijk contact lijkt mij geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moeilijk voor je @Cleo66. Misschien is het voor jou fijn om het los te laten en de keuze helemaal bij je man neer te leggen. 'Schat, we komen er niet uit, beslis jij maar'. En dan ook écht proberen los te laten en meegaan met wat hij wil. Jij, je man en je kinderen horen niet tot een risicogroep dus hup met de geit dan maar. Huiselijke vrede is ook veel waard en volgens mij heb je al ruim je best gedaan en het is niet de bedoeling dat jij eraan onderdoor gaat. De mensen die op dat feestje komen zijn tenslotte ook vrij om niet te komen. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cleo, ik heb het idee dat niémand jou een slechterik vindt. 
En ja, je hebt wel eens aangegeven dat je een vorm van autisme hebt toch, dan begrijp ik helemáál dat je alles volgens de regels wilt doen. 
en dan kan één en ander behoorlijk verwarrend zijn. 
Het feit dat jouw man en de mensen om jou heen zo gemakkelijk met één en ander omgaan... pfff , daar zou ik mezelf hartstikke kwaad over kunnen maken. 
en ja meis, wat moet jij je verschrikkelijk rot voelen in deze omstandigheden... mensen die geen rekening met jou willen houden. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cleo66:

Ik denk dat ik het snap,  dank je wel voor deze aanvullingen Joop , nu begrijp ik je beter . Het sterkt me ook om standvastig te blijven staan in het volgen vd richtlijnen . Ik hoop dat ik dat kan vasthouden .  

Dat hoop ik ook Cleo, dat gun ik je.
Vervolgens schreef ik nog een stukje dat geloof ik niets toevoegt, dus ik heb het maar weer weggehaald, in plaats daarvan: :heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de trap vanaf het strand de duinen in; een hele gemoedelijke plek.
Maar nu af en toe agressieve terechtwijzigingen, pure angst schuilt erachter.
Als kinderen tussen ons door lopen, maken we plaats voor hen. Kwamen
daardoor blijkbaar binnen de 1,5m van een tegenligger die met uitgeheven armen deed alsof hij
ons weg wilde duwen; Ga jij maar lekker dood dan aan Corona, riep hij naar vriendin en mij.
zo kan het toch niet bedoeld zijn om elkaar "aan te spreken"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieke via FB of gewoon internet kun je op Mondkapjes Maken Nederland
voor 2,= per stuk goede zelf genaaide mondkapjes kopen, wel zelf een
filter in doen. Uitwasbaar en oneindig her te gebruiken. Zelf maken kost
bijna niets en is niet moeilijk. Zoek op in de buurt (eigen woonplaats.provincie)
of je zelf kunt ophalen en anders komen er porti bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Jopie:

verplicht mondkapjes in t ov, maar geen medische want dat is asociaal"

Wie daar het kromme niet van ziet is ziende blind.

In een volle bus is besmetting 100% zeker als er voldoende besmette mensen meereizen. Punt. 

Precies.

Ze doen het in België ook zo en in Duitsland ook dacht ik. Waarmee ik niks meer wil zeggen dat "we" er niet uniek in zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei lady jane:

Lieke via FB of gewoon internet kun je op Mondkapjes Maken Nederland
voor 2,= per stuk goede zelf genaaide mondkapjes kopen, wel zelf een
filter in doen. Uitwasbaar en oneindig her te gebruiken. Zelf maken kost
bijna niets en is niet moeilijk. Zoek op in de buurt (eigen woonplaats.provincie)
of je zelf kunt ophalen en anders komen er porti bij.

Zal eens  kijken inderdaad  op moment gebruik ik privé geen masker nog alleen maar in mijn werksituatie daar is deze ook verplicht maar is een wegwerp.

Tis meer dat ik mij verwonderde over de prijs  4 stuks  had er een  voor mij een aantal gekocht  ze hoefde de ah  versbakjes zegeltjes niet   ' kreeg ik ze dacht dat  is wel weer fijn.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...