Spring naar bijdragen

Do 9 apr 2020


Aanbevolen berichten

Ja kan er even ergens een flinke streep worden getrokken door mij? Hebben jullie niks anders te doen? Leuk om te vertellen dat ik dagbesteding moet zoeken maar doe dat zelf ook dan.

Ik kijk ook uit naar The Passion. Heel benieuwd hoe dat dit jaar eruit komt te zien:)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei rapilos:

Dagpact;

Maja
Myle
Rapilos
Senna33

Goedemorgen 

Nou twee keer berichtje geschreven en foetsie 

Roberto inderdaad. Soms ook actief op benzo forum maar nu ook niet 

Myle vroeger uit de veren vandaag zie ik, doe je goed meid. Ik hoop ook dat je je zo voelt 

Vandaag het tuin hek in beton vast zetten. Nu de tijd voor, is nog beetje storm schade van laatst 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, ik ben al verbrand door de zon van gisteren. :blush: Kleurtje krijg ik niet. Het is wit of rood. 

@Senna33 Voel me niet top maar wel voorzichtig op de goede weg.

Vanmorgen om 8 uur heb ik een online AAmeeting "bijgewoond". Was even wennen maar wel fijn. Heb amper iets gezegd maar wel erna met iemand gebeld en afgesproken dat ik morgenochtend weer zal aansluiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb naast de olie- en acrylverf ook de kleurpotloden herontdekt.. ben mezelf opnieuw aan het uitvinden, geloof ik.
M'n ateliertje wordt eigenlijk te klein voor de projecten/projectjes die ik op ezels en tekentafel heb staan en liggen.
Maar laat ik nou niet gaan zeuren. Beetje schuiven en schikken en vooral de moed er in houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat 'klinkt'  dat heerlijk Kohtje. 
Ikzelf ben echt erbarmelijk op het gebied van tekenen en schilderen. 
Ooit op de middelbare school een -3  (dus geen 3 maar echt een -3) voor een werkstukje gekregen, 
ik weet nog dat de opdracht een raket in de ruimte was... :lol:
Afijn, ik heb er nooit mee gezeten hoor, toen mijn kinderen klein waren prezen ze mij omdat ik zulke mooie kleurplaten voor ze kon tekenen: 
met zwart de contouren van huizen, bomen, beesten en zo en die kleurden ze dan in...
Was gewoon jatwerk van bruna, maar dat maakte hen niets uit... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

Ooit op de middelbare school een -3  (dus geen 3 maar echt een -3) voor een werkstukje gekregen, 
ik weet nog dat de opdracht een raket in de ruimte was... :lol:
 

Niet echt bevorderlijk voor het laten opbloeien van onvermoede talenten... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei takeiteasy:

Myle: vandaag gewoon weer een nieuwe dag met nieuwe kansen :rose:

Het valt niet mee om (slechte) gewoontes te doorbreken. 

Het hoeft ook niet meteen, maar stap voor stap en op je eigen manier.

Anderen weten het allemaal soms zo makkelijk te vertellen, maar staan niet in jou schoenen en gaan van zichzelf uit, hoe zij het zouden doen.

Reacties zijn overigens vaak wel goed bedoeld. 

Kijk welke reacties er voor jou helpend zijn en leg die andere reacties bij je neer. Je hoeft er niets mee. Jij bent jij en jij doet het op je eigen manier.

Gewoon doen, wat bij jou pas.

Kijk T.I.E. wij hebben allemaal het proces, ieder op z'n eigen manier, mee gemaakt. Nu, probeert ieder op zijn eigen manier, te helpen, ik ook. Vroeger ging het er hier echt veel harder aan toe. Maar gewoon terug komen de dag erna omdat ik er ook mee bezig ben, moet toch kunnen denk ik zo, zeker als dingen mij op vallen. We zijn hier toch volwassen denk ik.

Mensen ik ben hier weg. Misschien kom ik nog wel eens binnen wippen. zo niet dan geeft dat aan dat ik het ook niet meer mis. De sfeer is hier anders, ik voel me hier  niet meer zo thuis. Misschien verandert het nog wie weet.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Yvonne:

Om eerlijk te zijn vind ik dat de tijd altijd snel gaat. 
Schijnt te maken te hebben met de leeftijd: hoe ouder je wordt des te sneller de tijd gaat  :wacko:

Als je jonger bent is een week ook een groter deel van je leven.

:DMijn filisofise bijdrage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei SimpleMan:

Als je jonger bent is een week ook een groter deel van je leven.

:DMijn filisofise bijdrage.

't Hangt er van af of het een voorbijvliegende week is of een week die niet om komt.

(Mijn tijdloze bijdrage)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei bolletje:

Kijk T.I.E. wij hebben allemaal het proces, ieder op z'n eigen manier, mee gemaakt. Nu, probeert ieder op zijn eigen manier, te helpen, ik ook. Vroeger ging het er hier echt veel harder aan toe. Maar gewoon terug komen de dag erna omdat ik er ook mee bezig ben, moet toch kunnen denk ik zo, zeker als dingen mij op vallen. We zijn hier toch volwassen denk ik.

Mensen ik ben hier weg. Misschien kom ik nog wel eens binnen wippen. zo niet dan geeft dat aan dat ik het ook niet meer mis. De sfeer is hier anders, ik voel me hier  niet meer zo thuis. Misschien verandert het nog wie weet.

Ik begrijp denk ik wat @bolletje zegt. Gisteren was er een hulpvraag, daar geven veel mensen een reactie op. Delen van ervaring of goedbedoelde adviezen.  De hulpvrager gaf gisteren een aantal keer aan een punt achter het hele verhaal te willen zetten. Zo werkt dat eigenlijk niet. Het blijft juist bij mensen die in dezelfde situatie zaten, of heel graag willen helpen doorsluimeren. En die mensen zijn we allemaal toch? Ik vind dat ondanks dat de hulpvrager aangeeft er een punt achter te willen zetten, je best, als hulpgevraagde, er nog op terug mag komen, of een aanvulling doen. Lijkt mij ook erg waardevol, juist hieruit blijkt betrokkenheid toch? Blijf gewoon komen en schrijven  @bolletje, jou toevoegingen en ervaring  zijn waardevol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...