Vol Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 ja @Ties..dat vraag ik me ook af Vanmorgen hebben we overleg gehad hier, we gaan er hier inmiddels vanuit dat we zomaar voor de rest van heel 2020 in noodscenario blijven draaien nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 ga je die 140 betalen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvo59 Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Bor, jij bent een Paradijsvogel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 1 uur geleden zei Bor: M'n dochter is ook ziek. Husband heeft nergens last van maar die kan niet zomaar thuisblijven van z"n werk. Daar staan vandaag 2 enorme kranen te draaien die 1000 eurie per uur kosten; keer 2 kranen; 10 uren vandaag = 20.000 euro aan alleen de kranen vandaag al. Als dat zoveel geld is dan kunnen ze ook wel een vervanger regelen. In werkelijkheid is dat helemaal niet veel geld. Als je containerkraandrijver bent in de Rotterdamse haven dan zit je op het 10voudige misschien nog wel meer. Of als je operator bent in een electriciteitscentrale of zo. Als straks alle andere collega's ook ziek zijn dan heeft de baas spijt als de haren op zn bolle hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvo59 Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 15 minuten geleden zei Bor: Neen. Een wolf. Vertel jij eerst maar eens wie of wat jij bent voordat je mij gaat vertellen wie of wat ik ben. Het doet er niet toe wie ik ben. Leer eerst jezelf kennen, weet dat jij geen wolf bent. Dat wil je misschien graag zijn, je bent een lammetje wat zoekt om erkenning. Een lammetje wat grauwt; maar ongeloofwaardig over komt. Een paradijsvogel Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Als uw huisgenoot ziek is moet u in thuisquarantaine tenzij u in een cruciaal beroep werkt. (info Rijksoverheid) Hij is zelf niet ziek, dus dan moet die terwijl die niet ziek is maar opstappen en het de anderen maar uit laten zoeken vandaag want z"n vrouw thuis blijkt koorts te hebben? (info Bor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Straks zijn ze daar allemaal ziek dan valt het kwartje vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Oh Bor toch! Hij was al op zijn werk, en? Ik moet dit ook niet lezen, vandaag weer iemand overleden bij ons. Zo verdrietig, dosis morfine erin, zo vreselijk benauwd en niemand van de kinderen die erbij mag zijn. Wat een verdriet, wat een pijn en dan lees je hier. Ga meteen weer afsluiten, dit is niet goed voor mij. Sowhat en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Hoe ziek ben je eigenlijk (nog) @Bor? Heb je al koorts gemeten? Misschien is er wel (bijna) niets aan de hand. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 ik kan er ook niet tegen we zijn met 17miljoen mensen die echt een hele simpele maar cruciale opdracht hebben: blijf thuis als er in huis iemand koorts heeft. Als we dat laks maar níet opvolgen, omdat ieder voor zich denkt dat het wel kan .. zijn we straks met heel veel mensen zwaar de L*L Net als mijn moeder vandaag vertelde, dat de buurvrouw van 83 op de koffie was geweest SERIEUS ??? Hoe noodzakelijk was dat ??? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Werk jij in een ziekenhuis @Vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Marika: Eind van de week 20 graden! 31 maart 2020 bewerkt door Lonster ja heerlijk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Ik had een andere tekst, maar die heb ik maar weg gehaald voordat mij ook de maat gemeten wordt. Vanavond eet ik lekker ovenfrietjes en doperwten. Met appelmoes en een vega-frikandel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Aanvankelijk voelde deze moeilijke periode als een uitnodiging om gezond te eten en geen alcohol te drinken. Maar ik merk dat dit deze week erg afzwakt. Heb moeite om mezelf een beetje positief en aan de gang te houden. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Bor, denk je dat het mogelijk is om niet zoveel aandacht te vragen? En misschien even je koorts op te nemen voordat je de meeste hier de boom injaagt. Lonster en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Fout antwoord Bor. Ik hoor de messen al slijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 17 minuten geleden zei Bor: Hoe een ander reageert kan ik niet helpen, ik ben blijkbaar niet zo snel panisch hierover. Tot dat je heit stikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Nasi gegeten en een fruitsalade na. Bij de Aldi in de aanbieding deze week, een aanrader. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 1 minuut geleden zei Grumpie: Belachelijke reactie lekker voor Nancy die haar vader eraan is verloren Precies, dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 www.koraal.nl/coronavirus/brochure-over-corona-in-eenvoudige-taal Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 19.00 uur de nieuwste instrucries allemaal maar extra goed opletten! NPO1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Respect en bewondering voor de mensen in de zorg die nu alles draaiende houden en dit nog een tijd moeten doen. lady jane en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 (bewerkt) Ja @niks ik werk ook in de zorg ga mijn bad laten vollopen, fijne avond voor jullie en tot morgen. 31 maart 2020 bewerkt door Vol Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Meld me alvast droog af Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden