lady jane Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 lange afstandsrelatie haha die duren het langst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Hallo! Vlucht voor kind kunnen regelen om volgende week naar huis te komen. Hopelijk gaat die door! Verder rustig hier. Na ruzies aan de telefoon nu dus ook rust op de app... Verder is hier alles nog behalve aardappels, die zijn er al een paar dagen niet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Hier wordt niet uitgeslapen sinds m'n vrouw thuis werkt. Ze smeert ook gewoon haar boterhammetjes en neemt die mee naar boven, alleen de koffie kom ik haar af en toe brengen. Stipt kwart over acht 's morgens heeft ze met haar team een on line stand up meeting en om half negen beginnen de telefoontjes over allerlei communicatieproblemen binnen te komen.. (educatieve software) dus ze is druk. Zelfs morgen, normaal haar vrije dag, gaat ze door. Maar ze vindt het wel lekker om zo druk te zijn. M'n moeder zou eerst met m'n zus mee naar Limburg maar blijft liever thuis. Dus die hou ik van een afstandje ook in de gaten en boodschappen doen. Dit zijn zo even van die losse flodder berichtjes. Kan er momenteel nog even geen lijn in ontdekken, in niets. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 ik wel Koh, de gestage lijn van contact houden......hier Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Maar Bor, je zou toch zeggen dat er werk genoeg is in de bouw Of toch niet ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Oh jee, dat werkt zelfs ook daar al op door echt balen zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Hmm, apart wel. Ik zie hier in de buurt juist ontzettend veel bouwwerkzaamheden. De straat staat vol met busjes van installatiebedrijven, timmerbedrijven, weet ik wat voor bedrijven, zelfs twee straten afgesloten omdat er van die enorme kranen in de straat staan. Her en der kun je niet over de stoep omdat er steigers staan of gebouwd worden.. en nu veel mensen dus niet naar hun werk gaan staan er ook nog eens veel personenauto's de hele dag door vast op hun plek waardoor al die bedrijfsbusjes schots en scheef overal tussen gepropt staan, ook bij ons voor de uitrit van de garage. Ik hoef gelukkig niet met de auto weg want ik kom de garage niet uit. Zelfs parkeerbeheer is mild, geloof ik, want normaal gesproken zie je elke dag wel busjes met een bon achter de ruitenwisser, maar deze week nog niet gezien. Of de parkeerwachters werken ook thuis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Bor: Goed ruk dit hoor. Ja, dat snap ik. Ik weet ook dat er problemen zijn in de bouw. Maar hier lijkt het af en toe wel een nieuwbouwwijk in aanbouw in plaats van centrum stad.. Maar ik denk dat er hier ook zat 'bouwers' zonder werk zitten... tja, die zie je niet natuurlijk. De werklui die je ziet doen ook allemaal fluitend hun werk. (Hilversum 3 bestaat niet meer..) Die zijn natuurlijk blij dat ze wat hebben. 19 maart 2020 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 5 minuten geleden zei Jopie: Ga aardappels poten Of beter nog: toiletpapier. Het nieuwe goud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Hier in Frankrijk is alles dicht, helemaal niemand op straat, een eenzame kat is het enige dat beweegt... heel beklemmend. Een paar dagen geleden hoorde ik dat mijn broer zo ernstig ziek is dat de kans groot is dat hij het niet overleeft. Ik voel me zo rot dat ik niet bij hem kan zijn. De annuleringen voor onze vakantiehuisjes stromen binnen. Godzijdank hebben we wat gespaard... Ik ben zo gestresst en verdrietig dat ik moet overgeven. Die verhalen dat het virus dagenlang kan blijven leven op plastic... ik heb echt vlagen van paniek... Sorry, ik wil jullie eigenlijk niet lastig vallen ermee, iedereen heeft het al moeilijk genoeg. Kom op Yana, houdt moed! De paardenbloemen bloeien zo prachtig en er is liefde... Ik kan dit aan en alles gaat altijd weer voorbij. Uithuilen en verder gaan... en hou het bij vandaag, bij nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 3 minuten geleden zei Yana: Kom op Yana, houdt moed! De paardenbloemen bloeien zo prachtig en er is liefde... Ik kan dit aan en alles gaat altijd weer voorbij. Uithuilen en verder gaan... en hou het bij vandaag, bij nu! Ja dit.. hoe slap ook in daadkrachtig, prent het je in. Geloof in jezelf en alles wat positief is. Ernstig zieke familieleden of kennissen, vrienden... rampzalig dat je nu nergens bij mag en kunt, maar niets aan te doen ook. Veel meer dan virtueel steunen is nu in veel gevallen niet mogelijk. Maar als we de waarde van virtuele steun weten op te waarderen kan het toch helpen. Dus ik geef je een virtuele knuffel en hoop dat je broer er toch doorheen komt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 17 minuten geleden zei Kohtje: Maar als we de waarde van virtuele steun weten op te waarderen kan het toch helpen. Dus ik geef je een virtuele knuffel en hoop dat je broer er toch doorheen komt... Het helpt, ik voel het. Dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Ik heb geen moment zin in drinken en ook niet in roken. Wat een vrijheid. Er komt hier nu toch wat beweging in het stadje: een auto, iemand met een boodschappentas en... een man die tegen de vuilcontainer staat geleund en z'n derde blik bier naar binnen werkt. God, wat ziet dat er treurig uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Kijk en (luister) eens @Kohtje, hoe mooi...https://youtu.be/nUDIoN-_Hxs (ook mooi voor andere liefhebbers van geschilderde portretten en Bach.) Kohtje en Lonster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 3 uur geleden zei Bor: Dat moest ik even een paar keer lezen..dacht al, is @lady jane nu met @Yvonne haar Kees... ... ik zal eens vragen aan hem straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 2 minuten geleden zei Bor: Glas wijn gehad dus ik moet eraf. Sorry. Dombo ... en ik dacht nog wel dat je die fles wilde gaan planten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Geen idee Bor, ik weet alleen dat het ingraven van lege bierflesje er voor kan zorgen dat mollen een ander plekje zoeken om te vertoeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 www.telegraaf.nl/nieuws/1927547873/vrouw-99-maakt-mondkapjes-voor-personeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Hihi... nee hoor, je laat dan de opening van het flesje boven de grond, door de wind die in het flesje gaat fluiten/resoneren of je dat ook zegt gaan er trillingen door de grond heen die de mollen niet fijn vinden en vertrekken dus naar het volgende perceel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Ik merk dat met thuis zitten en geen afleiding buiten de deur ik de neiging/zucht krijg overdag te drinken. Schrik er van. Niet doen natuurlijk. Ik dacht dat ik enkel 's avonds of 's nachts dronk om "redenen" die ik jarenlang logisch vond. Er werd me gisteren nog gevraagd of ik zucht ervaar. Ik zei dat ik dat niet goed wist. Nu weet ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 40 minuten geleden zei Myle: Ik merk dat met thuis zitten en geen afleiding buiten de deur ik de neiging/zucht krijg overdag te drinken. Schrik er van. Niet doen natuurlijk. Ik dacht dat ik enkel 's avonds of 's nachts dronk om "redenen" die ik jarenlang logisch vond. Er werd me gisteren nog gevraagd of ik zucht ervaar. Ik zei dat ik dat niet goed wist. Nu weet ik het wel. Myle, niet om het een of ander, maar pak eens een kladblok, een potlood of pen en een spiegeltje en ga jezelf tekenen. Als je niet kunt tekenen is dat een voordeel want dan ben je er des te drukker mee om een beetje resultaat te krijgen. Edoch... oefening baart kunst. Niet twee keer, niet vijf keer, niet twintig keer, maar minstens honderd keer proberen. Niet langer dan 10 minuten per keer. Tijd zat. Als je wel kunt tekenen dan is dat mooi meegenomen want dan kun je misschien proberen om met je eigen gemoedstoestand in portret te experimenteren... Ik weet het, het is typisch de tip van iemand die soms graag tekent, maar probeer het nou maar eens. Veel materiaal en ruimte heb je er niet voor nodig. En andere tips heb ik momenteel even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 6 minuten geleden zei Fruitvlieg2019: Ik heb nog geen 1 viroloog horen zeggen op tv dat de bijwerking van het Corona virus is dat je een fles wijn opentrekt zelfs als je het niet hebt. Nee, dat is meer een uitspraak voor een vinoloog. Sowhat, Rosee en Lika reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Myle, niet om het een of ander, maar pak eens een kladblok, een potlood of pen en een spiegeltje en ga jezelf tekenen. Als je niet kunt tekenen is dat een voordeel want dan ben je er des te drukker mee om een beetje resultaat te krijgen. Edoch... oefening baart kunst. Niet twee keer, niet vijf keer, niet twintig keer, maar minstens honderd keer proberen. Niet langer dan 10 minuten per keer. Tijd zat. Als je wel kunt tekenen dan is dat mooi meegenomen want dan kun je misschien proberen om met je eigen gemoedstoestand in portret te experimenteren... Ik weet het, het is typisch de tip van iemand die soms graag tekent, maar probeer het nou maar eens. Veel materiaal en ruimte heb je er niet voor nodig. En andere tips heb ik momenteel even niet. Ik wil dit wel proberen. Heb genoeg materiaal ervoor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Maar he, gaat iemand nog iets eten trouwens? Ik maak groentesoep. En daarbij afbakbroodjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 19 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2020 Provençaalse roerbak met pandanrijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden