Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Roberto

Maandag 16 maart 2020

Aanbevolen berichten

Ik moest ervan huilen.:face-icon-small-shocked::blush:

@Yvonne Ik heb een hele leegstaande bovenverdieping plus een extra lege kamer. Maar ik ga me niet voor hem verstoppen hoor. Zo erg is het nou ook weer niet.

Zoonlief onverwacht thuis gekomen. Wilde niet meer daarheen. Mee gegeten. Politie over de vloer, gedoe daar weer met z'n begeleidend wonen. Het valt hem moeilijk. Maar hij slaapt vannacht even thuis. Even bijkomen in rust en morgen weer terug heb ik in de planning..hij denkt daar anders over maar eerst maar eens slapen.

Welterusten allemaal

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Lika:

We hebben elkaar heel gelaten hier. Ging best goed. Veel gedaan. 

Jongste is het nu (na 1 dag!).al weer zat.

En ik mis mijn moeder. Ga zaterdag boodschappen brengen. Ik heb de sleutel. Als ik niet bij haar in de buurt kom, moet dat toch mogelijk zijn? @Vol wat denk jij?

Zij in het ene deel van de kamer, Ik in het andere? Kan Ik ook even zuigen.

Hoe doe jij dat @Kohtje

@Smaragdhou je taai en beterschap!

Hier alle in de supermarkt weinig tot geen aardappelen , fruit minder, maar ook bijna geen magere yoghurt. Kon het vinden bij de derde supermarkt....Tis niet groot hoor, maar voelt vreemd.

@Lika als je afstand houdt..en ècht goede handhygiëne houdt moet dat kunnen. Tenzij je zelf hoest of andere klachten hebt. Dan moet je er weg blijven tot je weer 24uur klachtenvrij bent!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Jopie:

@Yana

Ik moet gewoon huilen omdat je aan me denkt. Een bizarre dag gehad. Staan janken in de heuvels, een prachtige lange rit gemaakt langs miljarden bloemen en toen hoorden we dat om middernacht de Spaanse grenzen dicht gaan. Dus toch de lange wachtrij bij de supermarkt getrotseerd (nog steeds op krukken) en daarna Spanje ingereden maar de plekken die normaal voor camperaars zijn, zijn nu afgezet met gevarenlinten. Dus nu staan we een beetje lullig langs de grote weg. Morgen kilometers maken en hopelijk mogen we de grens naar Frankrijk passeren. We hebben allebei keelpijn maar zijn verder fit en we zijn zó blij met elkaar.

Liefs voor jullie allemaal :heart: Pas goed op jezelf en je gelieven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk veel aan je, ja. Probeer me voor te stellen hoe je daar zit. 

Dikke kus, en heel veel succes met de grens overkomen. Eetst die eerste grens maar. 

Hou je haaks en niet de moed verliezen. Dat kan jij! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh @Cleo66, bedoel niet dat ik het daarnaast niet ook heftig vond. Ik zat al te wachten op de uitzending sinds die werd aangekondigd. Ik had een heel scenario ook vast bedacht aan verdere maatregelen. Voorbarig ja. Maar ik ben blij dat het nu gebleven is bij wat het was. Nu hopen dat iedereen zo goed mogelijk zich zal houden aan de maatregelen die zijn getroffen.

@Bor Bah politie weer. Het lijkt wel of je nooit echt aan je eigen rust toekomt. Pas goed op jezelf. Veel sterkte voor jou en ook je zoon en dochter natuurlijk. En blijven praten met husband lijkt me. Als je vind dat hij teveel op je lip zit, uitspreken! Ik weet hoe benauwend het kan zijn als je elke stap die je zet moet verantwoorden of je op de vingers gekeken voelt. Kan erg veel stress geven. Iedereen heeft eigen ruimte nodig. 

@Smaragd Beterschap :rose::rose:

Nu echt offline. Moet toch wel gaan slapen. Genoeg rust nemen iig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Erger me kapot aan mn puberzoon van 17 die al het gedoe rondom corona overdreven vindt. Steeds als ik met hem in gesprek wil gaan erover doet hij vervelend. Hij ziet zn vrienden ook gewoon (niet veel tegelijk maar toch) terwijl ik vind dat hij afstand moet houden. Ben echt boos op hem, met zijn 'het leven gaat gewoon door'. Nou nee dat doet het dus niet! Geprobeerd er normaal met hem over te praten maar dat lukt ook niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Probeer morgen om 6 uur op te staan om vast wat uren te werken, maar ben veel te opgefokt om te kunnen slapen. Pffff.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Precies hetzelfde hier ook Rosée, alsof het hem niet aangaat, echt alleen maar met zichzelf bezig... Ook 17, ook een puber, ook egocentrisch. Het probleem met vrienden is hier nu opgelost (totale lockdown in Frankrijk) maar nu is hij dus helemaal niet meer te genieten. Dit gaat nog gezellig worden de komende weken :(.

Zennnnnn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een toestand overal. 

Ik heb vandaag geprobeerd om mijn kleindochter op kleuterniveau uit te leggen wat er gaande is, maar natuurlijk hadden haar ouders dat al gedaan :heart:. En op een geweldige manier,  duidelijk, maar zonder dat het kind doodsbang geworden is . Waar bemoei ik me ook mee... #trots op zoon en schoondochter. 

Ik heb meer geruststelling nodig, geloof ik. Niet bang voor de dood, wel voor mijn geestesgesteldheid. Ik heb hier echt last van, gewoon van 't padje af. Nu eerst maar lekker slapen, hopelijk nu eindelijk eens zonder hoestaanvallen. 

:moon::moon:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is ook wat dat mensen nu allemaal zo dicht op elkaar thuis zitten. Wat zal het gek zijn als over 3 weken iedereen weer 'vrijgelaten' wordt:P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

3 weken denk je Rosee?
reken maar op 3 maanden
voorlopig

Yana, houd je taai meis, morgen een zware dag weer
hopelijk mag je door, ook door Frankrijk.:rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nancy heb je het filmpje van Monique Smit gezien
die legt het heel visueel uit met peper en water
ik zal kijken of ik de link kan vinden

www.telegraaf.nl/video/683926395/monique-smit-geeft-ultieme-corona-tip

bewerkt door lady jane

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het niet lastig om uit te leggen, Jane, maar vind het mijn taak niet. Tenminste....in eerste instantie vind ik dit de taak van de ouders. Ik wil dit soort dingen niet van ze overnemen, dat is niet goed. En is ook totaal niet nodig, dit hadden haar ouders al gedaan.

Maar ik heb zo de neiging om dit wel naar me toe te trekken. Fout. Loslaten....maar ja, dit meisje he, dit meisje...ze gaat me zóó aan het hart. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei lady jane:

3 weken denk je Rosee?
reken maar op 3 maanden

Voorlopig 

Huhhhhhh....drie maandennnn??? 

Voorlopig??? 

...ik val stil nu. Ik ga maar slapen. Het beste om te doen als je ....ja weet ik veel. Ben er gewoon even klaar mee. Latersss...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Houden van doet zeer in dit soort tijden, @nancy

Je bent een lief mooi mens. Hierdoor wiebelen is normaal denk ik. Misschien zelfs wel waardevol. 

We weten het niet, en dat is eigenlijk de enige zekerheid. :heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

welterusten allemaal

Dienst  voorbij, dag voorbij. Absurd stil in de straten. Ook prettig dat het geroeptoeter en de stellige meningen wat voorbij lijkt te zijn. Het besef dat dit ongekend is begint door te dringen. Ook dát is onwerkelijk.

Morgen nog werken en ik schat zo in dat het dan ook voor ons voorbij is, althans, dat er dan aangepast gereden gaat worden. Helaas voor de uitzendkrachten, die kunnen de ww en bijstand in, maar het is niet anders en voor vele anderen  net zo of net anders heel ongemakkelijk. 

Als ik vandaag vergelijk met amper 2 weken geleden......

Nog even lezen en dan de ogen dicht. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei nancy:

Huhhhhhh....drie maandennnn??? 

Voorlopig??? 

...ik val stil nu. Ik ga maar slapen. Het beste om te doen als je ....ja weet ik veel. Ben er gewoon even klaar mee. Latersss...

Ja echt wel. Wuhan is ook al 3 maanden bezig en zijn er nog niet mee klaar. Stel je er maar op in. :( 

Wel fijn dat Rutte dat gewoon zegt. Bij Macron is het altijd zo'n gelikte politiek correcte moraliserende pseudo dichterlijke toespraak waar iedereen dan weer tussen de regels gaat lezen. Daarom is hij inmiddels zo impopulair. Arrogant en niet authentiek.

@Yana ik hoop dat je veilig thuiskomt vandaag.

Je ziet dat het zowel het beste als het slechtste in mensen naar boven brengt.

Onze jongste is astmatisch en als het hooikoorts periode is dan heeft ze al grote moeite met ademhalen. Ik vrees het ergste als zij het krijgt en zijzelf trouwens ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...