Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Gewerkt en huis gepoetst, ga toch niet naar supermarkt vandaag, heb spullen in huis voor een soepje en vegahamburgers. Geen zin om in dezelfde sfeer als gisteren terecht te komen tussen al die opgefokte mensen. Benieuwd of het er nog steeds zo aan toe gaat daar. @Marika snap wat je zegt over noodrantsoen maar als iedereen zo als een gek alles inslaat zijn er mensen die niks meer hebben. Iedereen voor zich kennelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Leuk om te weten @Volwist ik niet, wel dat je kundig bent.

Je kent mij toch niet irl? Ben zo open als de pest soms. Wil juist niet de herkenbaarheid irl, maar goed je komt hier ook niet voor niets lijkt mij. Mijn paranoia weer haha.

Snap @Lieke7777 zo goed, de ondervraging en het bijna retorische, zo erg om te lezen. Raakt mij. Kan daar niet tegen maar goed is aan haar. Vond het zo eerlijk, daar gaat dit forum om.

Alles kunnen halen in de winkel, idd geen wc papier en pasta, al die schappen waren leeg. Had toch geen zin in pasta:angry:

:rolleyes:

Alcohol genoeg, de bier aanvulling was voldoende, droop snel van dat pad af. Wil het niet meer. Heeft geen zin die verdoving want dezelfde ellende is er morgen dan ook weer en nog erger(kater)

Erg blij met jullie.

Ga nu keihard muziek luisteren en dan koken. Ben tevreden. Lang niet gevoeld. 

Fijne avond.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat naast het wc papier ook de chips tot eerste levensbehoefte behoren.... Die schappen waren ook bijna leeg. (En de magere yoghurt.) Verder leek het een normale zaterdag in de Albert Heijn. (Op de lege schappen na dan...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag lekker heel de dag buiten gewerkt ,vrijwilgers werk bij mijn moestuin vereniging,sloten schoon maken,weer een alcohol vrije dag er bij,viel niet mee ,na afloop iedereen aan t bier en ik aan de cola,was wel een tricker en de zucht kwam op zetten,maar snel er vandoor gegaan,en blij dat de zucht over is gegaan en niet aan toe te hebben gegeven,ben trots,maar blijf verdomd moeilijk af en toe,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rapid:

,ben trots,maar blijf verdomd moeilijk af en toe,

Hetzelfde hier, dacht echt na vandaag nu mag ik(slaat nergens op). Mijn partner drinkt bijna nooit, ineens had hij zin in bier/citroen bier(2% alcohol). 2 blikjes gehaald en ik cola.

Hij zuipt het niet eens op, geen trek erin. En nu liggen die 2 kleine blikjes in de koelkast. Heb gezegd opdrinken en anders gooi ik het weg. Heel onredelijk maar goed.

Als het straks niet op is, gooi ik het weg in de gootsteen. Anders drink ik het misschien op. 2% heb ik niks aan maar dan nog. Baal soms van hem en hij van mij. Kan het niet in huis hebben. Te erg maar het is helaas zo.

Nu koken, beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Penny hij is leuk, vanmorgen plaatste iemand anders deze ook al hier ;) 

Smaragd hier hetzelfde, kan het niet in huis hebben want het moet op.

Straks maar leeggieten dan die blikjes. Waarom wil hij dat trouwens, ook niet zo aardig naar jou toe en áls hij het al wil, zou hij toch moeten weten dat het voor jou een trigger is...

Ik heb net een supergezonde salade op met bietjes, geitenkaas en veldsla. Nu zit de friet in de oven, die eet ik straks voor de tv. 

Fijne avond mensen, het hier schrijven heeft mij weer van de drank gehouden vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lonster omdat ik zo zelf overtuigend ben dat ik niet wil drinken, vind hij dat ik hier moet tegen kunnen. Deels natuurlijk heeft hij daar gelijk in maar dan nog. Is aan mezelf. En voor mijn broertjes en vrienden haal ik wel bier, klopt maar dan weet ik dat ze alles opzuipen, soms 4 kratten. Daar kan ik tegen. Dan is het op en weg. Maar dit ligt in mijn koelkast en is maar 2% maar als ik het neem wil ik meer. Hij blijft dat maar niet begrijpen, logisch hij is geen alcoholist maar dan nog. 

Hij gaat ze nu in zijn auto leggen, kan er niet tegen. Zeg het gewoon. Hou maar rekening met mij ja idd. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms wil ik echt dat ik vrijgezel ben, hoe ouder hij wordt, hoe lastiger hij lijkt te worden.Hij heeft ADD/autisme 30 jaar geleden was het niet zo erg, totaal niet zoals nu, maar is erger dan erg op het moment. Depressief dagen in bed met zijn laptop, agressief etc.  Die norse kwade blik, kan ik niet tegen. Soms ook niet voor rede vatbaar. Iedereen zegt wel ah die arme hij/ook hier op het forum maar het is niet voor niets zo soms. Laat mij niet slaan want ik sla terug en hou mij dan in, want ik weet dat hij het niet kan helpen en is 8 jaar ouder. We zijn 1 jaar uit elkaar geweest en ben zelf elders gaan wonen en heb hem terug genomen omdat het heel slecht met hem ging. Ondanks alles blijf ik van hem houden, ben een trouw iemand. Hij heeft ook veel voor mij gedaan als het erop aan kwam. Alleen als het erop aankwam. Dat is erg, alleen dan. Voelen kan hij niet meer denk ik.

Maar goed dit is aan mij, huis(hypotheek) staat op mijn naam en kan ik alleen bekostigen.. De keuzes komen er snel aan. Wil een leuk normaal leven hebben en dat weet hij en dan weer poes lief. Kan er niet tegen maar wel tevreden want ik voel wat ik eigenlijk al langer wil, nu nog de uitvoering.

Moet hem dan alleen wel aan zijn lot overlaten, misschien beter. Zo lastig om dat toe te laten maar het moet helaas. 

Heel verdrietig om, voelt als een nederlaag, wel fijn dat ik het neer getikt heb. Heb mezelf 10 keer bewerkt maar het staat er zoals het is. Is niet anders/mooier. Geen facebook hier.

Nu aan de kook.

Genoeg gedeeld.

Mij niet quoten aub.

bewerkt door Smaragd
Mij niet quoten aub
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rosee:

@Smaragd wat heftig. Idd volg je hart, dat klopt altijd.;)

Zo waar dat blijft maar kloppen gelukkig tnx.

Voel mij ongemakkelijk dat ik dit moest delen sorry, maar het moest.

Ben geen mens om alleen te zijn, dus heb ik ws binnen een paar weken een nwe partner, zo spannend en eng, kijk er nu al naar uit enggggggggggggggggg

Te erg maar zo gaat het wel dan denk ik.

Heb lekker gegeten, hij niet, out van de benzo's .

Geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Marika:

Smaragd, wat moeilijk voor jou. 

Iets minder lastig nu ik het heb geuit, had het alleen geuit naar mijn broertjes en schoonzussen en bepaalde collega's, is goed zo. Echt genoeg. Wil mij nooit laten kennen.

Slechte eigenschap, van binnen janken en van buiten stralen/lachen. Ben ik zo goed in.

We gaan het zien, hij gaat niet zonder slag of stoot weg, mijn broertjes rammen hem er meteen uit(hun plan), maar dat wil ik niet. Moet makkelijker gaan.

Moet een plek voor hem vinden, zo voel ik het. Gaat mij aan het hart, mijn eerste liefde.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En JA, mochten er mensen komen. Ik heb voor hem een beschermd/onder toezicht 24 uur indicatie  wonen aangevraagd via de gemeente. Verschutting ten top maar goed. Maar dat gaat nog maanden duren. Maar de indicatie is er gelukkig.

Hij kreeg al vanaf zijn 10e oxazepam, te gek voor woorden. Zo ging dat toen, nu is nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...