Yana Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Goeiemorgen Rapilos Heb je het laatst bij de Italiaan ook nog droog gehouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Ik weet wel dingen van je over vriend en tuin en werk, maar eigenlijk niet hoe het je vergaat qua drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Yana, Nee, helaas toen toch niet droog gehouden Vandaar, dat ik nu beloof me weer af te melden, dat is een stok achter de deur Ik blijf jo-jo en , helaas Dank voor het vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 (bewerkt) Dag allen, zon, zon en nog meer zon hier. Ik kan vanwege kniepijn mijn been helemaal niet meer gebruiken, superonhandig. Gelukkig zijn er heel veel gelukjes bij een ongeluk: in een camper hoef je nooit ver te lopen, ik kan wél fietsen en we hebben fietsen bij ons, m'n lief is lief, ik heb alleen computerwerk dus dat kan zonder knie, ik heb krukken kunnen scoren, ik drink niet en de zon schijnt 10 maart 2020 bewerkt door Yana Nog een paar gelukkies toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 @Rapilos, drink je dan veel? Zou je liever/beter helemaal niet drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Ach Yana, wat zal ik zeggen.. Ik drink te veel dan meestal, soms wel tot een fles Dan ben ik de andere dag niet fit, ik kan het gewoon heel moeilijk bij 1 of 2 glazen houden dus zou liever helemaal niet drinken, want zoals vele van ons is 1 glas gewoon te weinig, dan vind ik er niets aan Maar goed, Sterkte met je knie in ieder geval Zonnetje schijnt zeg je, dus hoe heerlijk is dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Oh getver ja, de dag na een fles wijn is afschuwelijk. Lekker aan de thee vandaag, zet em op en veel plezier! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 goedemorgen allemaal , hier een vrije dag en vanmiddag nog even weg. Ben zo vreselijk moe en heb nergens zin in. Heb gisteren lab formuleren gekregen dus deze week even laten prikken denk donderdag dan moet ik toch op tijd naar de fysio ook. Hier nog steeds droog ga langzaam richting de 2 maanden toe. sterkte vanavond rapilos je kan het !! Yana al druk bezig geweest . bor fijn dat het beter lijkt te gaan mbt de ontsteking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 57 minuten geleden zei Bor: Dat is jarenlang het visitekaartje geweest van @Kohtje Yvonne..weet je dat niet meer? Volgens mij is het een slogan van AA ook.. ik had 'm uit de film 'Kung Fu Panda'... een hartje onder de riem van 'Master Oogway' voor de panda. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Elke dag even wandelen, lekker naar buiten Lieke, ook al ben je moe en heb je geen zin Je knapt er altijd van op ! Goed, dat je even laat prikken Enne.. vanavond gaat lukken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Ik kom net terug van mijn ochtendrondje outdoor fietsen & fitness. Die locatie wordt al natter en natter. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Ja, alles is weer drijf nat Roberto Mijn volkstuin is ook onbegaanbaar nu Maar..ik bewonder je dicipline van het trainen elke dag Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 mooie foto roberto , lijkt net een weerspiegeling in het water zo. fijn dat al de ochtend loop en training gedaan heb. @rapilos gelijk heb je , vanaf volgende week start ik iig met begeleid sporten misschien helpt dat ook. Roberto en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 (bewerkt) Goedemorgen/middag, net op het randje. Zo meteen boodschappen doen, koken en daarna naar mijn werk. Krijg steeds meer energie terug, dat is heel fijn. @Bor fijn om te lezen! @rapilos je geeft iig niet op, top! Succes @Lieke7777 Wat werken er trouwens veel mensen in de zorg hier, viel mij ineens op. Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken En btw ik neem dat corona wel degelijk heel serieus maar niet de hysterie erom heen. Laat dat maar aan mij over idd Doeg, laters. 10 maart 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 (bewerkt) [niet meer nodig] Leuk die Kung Fu Panda. Hij heeft mijn buikomvang. 10 maart 2020 bewerkt door Bob nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Werk ze, Jopie! Fijn he, zo'n ritme! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Zo, het vastgepinde bericht is eindelijk weg. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Ik kom net terug van mijn middagrondje fun & fitness en ben gelijk maar even doorgefietst naar de buurtsuper. Voor mij geen pillen uit potjes, nee. Mijn immuunsysteem houdt van raw organic food. Twee paranoten per dag doen wonderen. Kom maar op Corona virusje! Ik ben er helemaal klaar voor. Momentum, rapilos en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Nou..mijn werk-pakket ligt volledig overhoop sinds vanmiddag. Mijn inzet is nodig in Corona-team, wat diensten gaat betekenen. Kalm blijven en met deze flow meegaan..en vooral gaan zorgen dat ik niet alsnog al mijn normale werk wil kunnen doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Hier een droge afmelding ! rosa45 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Vanavond waren de mosselen heerlijk,de sfeer gezellig, en heb het gehouden bij thee, water en één 0% biertje Erg blij nu Myle, Yana en rosa45 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Hier ook een droge melding, rosa45 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden