Spring naar bijdragen

Depresie overwonnen,nu koning bier aan de beurt


Rapid

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik lees al een tijd stiekum mee met jullie en heb mijn eigen aangemeld,vorige jaar met een depresie thuis komen te zitten en door een diep dal gegaan,de depresie is nu onder controle en gaat goed en weer voledig aan t werk.punt 2 de alcohol ik heb geen rem,ik werk in ploegen dienst,ik dronk altijd 6 dagen niet tijdens de werk week,maar altijd 4 dagen weekend daar na wel,dit bracht een hoop iritatie en ruzies thuis,Ben op een uitglijder na,sings 4 Februari alcohol vrij,heb wel hulp gezocht Bij novadic kentron.

 

mvg Rapid 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom  en goed dat je hulp gezocht heb ,  jammer idd dat het buiten  niet als ziek zijn geaccepteerd wordt en daarmee veel taboe is , dit in mijn geval duurde heel lang voordat ik mijn omgeving meer kon vertellen.

Hoe is het nu met je alcohol gebruik ?  al vele dagen nuchter ?   hoe voelt het om te stoppen ? cq niet te nemen andere invulling te vinden ?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoppen gaat redelijk,heb campril medicatie,dat gaat redelijk goed,sinds 4 February alcohol vrij op een uitglijder na,was een paar slokken ,stoppen wilde ik zelf en voor mijn gezin,stoppen is zwaar je Kom zoveel situatie tegen waar ze wel drinken,heb mijn eigen aanngesloten bij de NK evarings groep,dit help wel,verder heb ik een moestuin van 150 vierkante meter,wat ik leuk vind,helaas geen vrienden en vaak eenzaam,dat is eigenlijk t probleem,en dat snappen de meesten mensen niet @Lieke7777 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat naar dat je , je eigenlijk heel eenzaam voelt kan mij echt voorstellen dat koning bier dan je grootste vriend is om samen de tijd door te  brengen verdoven.

Belangrijk is idd je zelf onder de mensen gaan begeven zodat de tijd thuis  minder eenzaam is.  maar makkelijk en zo eenvoudig is het niet.

Fijn dat de NK ervaringsgroep je wel helpt  ,  fijn dat je een moestuin hebt dan moet het maar snel lente worden zodat je hier lekker in kan gaan werken.

Ben je al aan het voorzaaien ?  vond ik zelf ook altijd leuk.

Gelukkig helpt de campril je  ,  gelukkig kon je na een paar slokken stoppen ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Rapid:

wilde dat sommige mensen begrijpen hoe moeilijk het soms is

Ik denk dat veel mensen hier dat wel begrijpen, uitglijders horen er vaak bij, je bent echt niet de enige hier.
Of terugval in oude gedragspatronen.
Begrijp vanuit je omgeving krijgen zal wat lastiger zijn.
Ik denk dat je dat ook niet kunt verwachten.
Stop geen energie in schuldgevoelens, maar in het herwinnen van het vertrouwen van o.a. je vrouw.
En hoe doe je dat?

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren veel op de moestuin bezig geweest,thuis nog onrustig @Roberto vetrouwen terug winner duurt weken hier thuis ,gisteren maar van ellende om 17:00 uur naar bed gegaan,lig nu weer wakker en te balen en piekeren,straks maar naar buiten een ronde lopen en kijken wat de dag verder brengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de dag overleefd niet  gedronken,net warm gegeten,Ben total los van t vechten,ga naar bed,thuis helaas nog niet rustig ,wel  heel de dag in de moestuin bezig geweest,zal blij zijn als me vakantie voorbij is en ik aanstaande zaterdag weer Kan Gaan werken,morgen weer naar de ervarings groep van NK 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...