hub02 Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. Vandaag gaan we voor dag 26: Gelukt: Let op: hub 23 koekjes en snoep hub 8,5 eten/meer sporten (38 dagen) Rosa 24 snoep, koek, chocolademelk en zoutjes Etty 20 suiker Etty 17 TV en netflix (42 dagen) Coconutwoman 23 bewust shoppen Ietje 23 minder online, meer lezen Ietje 14 gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn) Lika 23 onnodig shoppen Moeps 15 onnodig eten Rosee 2 minder snoepen Rosee -- minder telefoonschermen Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt (nog) meedoen zolang de vasten duurt. Je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen. Rosee en Coconutwoman: jullie geven wel even aan als ik iets moet noteren? @Moeps: voor jou heb ik voor dag 25 (nog) niets genoteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Goedemorgen, gister was goed gegaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 22 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Goedemiddag, Vrijdag is het niet goed gegaan. Ik had gedronken en zonder ergens bij stil te staan een fles gehaald bij de snackbar, die helemaal niet eco of bewust was en ook echt helemaal niet lekker. Bah. Dagje eraf dus voor mij. Foei. Zaterdag en zondag zijn wel goed gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Vandaag is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Vandaag hier ook gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2020 Gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Wat voor paaseitje @Etty? Ik had paaseitjes van Tony C. meegenomen voor mijn moeder. Zo blij was ze ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 23 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Ik heb een tip voor als je minder op je telefoon wilt. Mijn telefoon kan op zwart wit stand. Dan kan je het toch aan laten staan voor bereikbaarheid maar het is dan veel minder aantrekkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. Vandaag gaan we voor dag 27: Gelukt: Let op: hub 24 koekjes en snoep hub 8,5 eten/meer sporten (38 dagen) Rosa 25 snoep, koek, chocolademelk en zoutjes Etty 20 suiker Etty 17 TV en netflix (42 dagen) Coconutwoman 25 bewust shoppen Ietje 23 minder online, meer lezen Ietje 14 gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn) Lika 24 onnodig shoppen Moeps 17 onnodig eten Rosee 2 minder snoepen Rosee -- minder telefoonschermen Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt (nog) meedoen zolang de vasten duurt. Je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen. Wat zijn jullie lief vandaag. We zijn al helemaal compleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Dag 27 is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Gelukt vandaag. Nergens trek in al een paar dagen, dat maakt het makkelijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 (bewerkt) Sorry, heb me hier al een tijdje niet gemeld hier. Op zich ben ik niet al te mateloos, maar toch nog meer gesnoept en social media dan ik van plan was. @hub02 wil je me van de lijst halen, want dit schiet niet op. Ben ook de tel kwijtgeraakt qua geslaagde dagen (drinken doe ik overigens niet) Ik probeer wel bewuster minder te snoepen en telefoonschermen. 23 maart 2020 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2020 Gelukt. Geen tafellamp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 24 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Goedemorgen lieve mensen, Gister is niet gelukt. Een boodschap gehaald die niet bewust genoeg was. Het is wel lastiger nu, maar toch sta ik er nog steeds 100% achter. Dus proberen door te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. Vandaag gaan we voor dag 28: Gelukt: Let op: hub 25 koekjes en snoep hub 9,5 eten/meer sporten (38 dagen) Rosa 26 snoep, koek, chocolademelk en zoutjes Etty 21 suiker Etty 18 TV en netflix (42 dagen) Coconutwoman 25 bewust shoppen Ietje 23 minder online, meer lezen Ietje 14 gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn) Lika 25 onnodig shoppen Moeps 18 onnodig eten Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt (nog) meedoen zolang de vasten duurt. Je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen. @Ietje Voor jou heb ik voor dag 27 (nog) niet genoteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Vandaag ook weer gelukt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Vandaag de schade van de afgelopen dagen ingehaald ... Niet gelukt dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 (bewerkt) De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. Vandaag gaan we voor dag 29: Gelukt: Let op: hub 26 koekjes en snoep hub 10 eten/meer sporten (38 dagen) Rosa 27 snoep, koek, chocolademelk en zoutjes Etty 22 suiker Etty 19 TV en netflix (42 dagen) Coconutwoman 26 bewust shoppen Ietje 23 minder online, meer lezen Ietje 14 gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn) Lika 26 onnodig shoppen Moeps 18 onnodig eten Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt (nog) meedoen zolang de vasten duurt. Je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen. @Ietje: voor jou heb ik voor dag 27 en 28 nog niets genoteerd. Hier fikse ruzie met dat schatje van me, meteen een kilo kwijt. Dus sporten was niet nodig. 25 maart 2020 bewerkt door hub02 ccnw verw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Gister was ook gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Vandaag is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Gelukt. Geen stoer vest. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Vandaag oké! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Vandaag prima gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 26 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2020 (bewerkt) De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. Vandaag gaan we voor dag 30: Gelukt: Let op: hub 27 koekjes en snoep hub 10,5 eten/meer sporten (38 dagen) Rosa 28 snoep, koek, chocolademelk en zoutjes Etty 22 suiker Etty 19 TV en netflix (42 dagen) Coconutwoman 27 bewust shoppen Ietje 26 minder online, meer lezen Ietje 17 gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn) Lika 27 onnodig shoppen Moeps 19 onnodig eten Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt (nog) meedoen zolang de vasten duurt. Je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen. 26 maart 2020 bewerkt door hub02 ietje verw. tab compl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden