Roberto Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 (bewerkt) Goede morgen allemaal. Dagpact Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" 20 februari 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Goeiemorgen weer hardgelopen gisteren. Hard hardgelopen ik voel me zo fit als een hoentje. Volgende week in NL ff een goeie hardloopspot vinden met mn dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Goedemorgen, laatste dag werken voor een weekje vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Goeie morgen mensen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Goedemorgen. Naar gedroomd. Dagpact:Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Goedemorgen frummers. Geen zonnetje maar wel een bakje. Pfff Bor, da's niet makkelijk dus. En zelf even snel langs gaan kost gewoon veel te veel tijd... dus hopen dat hij het goed zegt.... Sterkte voor vandaag .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Goedemorgen allemaal, Idioot vroeg wakker vanochtend Wat onrustig ook, weet niet waarom eigenlijk. Bor, dan straks maar even op het papier kijken , zelf wat een gedoe he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Dagpact; Roberto Manou Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Net de wasbak, douche en gootsteen door gespoeld met halve pakken soda, en heel veel keteltjes kokend water Hopelijk loopt nu alles weer wat beter door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Dagpact: Roberto Manou Rapilos Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 @Kohtje, hoe gaat het met jou? Ik mis je hier nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Oh sorry Roberto over het hoofd gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Nou, daar ben je mooi klaar mee Bor. Kan me indenken dat dat een behoorlijk genant gevoel is... Ik zit net mijn mail even te bekijken, verwacht een pakketje maar vind onderstaand bericht. Deze vorm van oplichting heb nog niet eerder in de mailbox gehad: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Heb ik van gehoord yvonne, Niet betalen, moet zeker uit China komen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Misschien contact opnemen met de leverancier ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 2 minuten geleden zei Bor: Hoe weet je dat dat oplichterij is dan? De afzender van de mail is: <Uw Pakketlevering <maasmakkinga@knothent.info> Ziet er niet echt als DHL uit én ik heb gewoon bij de bestelling bij het bedrijf de verzendkosten betaald. 6 minuten geleden zei rapilos: Niet betalen, moet zeker uit China komen ? Nee hoor Rapi, gewoon haakgaren hier uit Nederland... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Van harte Cleo, dat er maar een heel mooi nieuw levensjaar vóór jou mag liggen. Lekker genieten van de taart en van een fijne dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Goedemorgen. Geslapen als een mammoet. En ongesteld geworden. Waarom nou nu? Maar ja. Rustig aan dan maar. Ik zet in op uit eten. En ik ga mee de berg op, maar niet eng wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 @Cleo66 van harte!! lieverd gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Cleo, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Hallo! van harte @Cleo66, mooie datum inderdaad, ik wens je een hele fijne dag! Ik zat er toevallig aan te denken hoe ik mijn verjaardag wil/ga vieren dit jaar. (50) Het allerliefst zou ik een hightea in destad doen. Met schoonmoeder, moeder, zus, vriendinnen, ook die die ik al lang niet zag, schoonzus, schoondochter. Probleem is, ik wil er een schoonzus niet bij. Als ik het thuis vier, zie ik wel of ze komt. Maar als ik het dus uit huis vier, sla ik haar bewust over als ik haar niet uitnodig. Lastig hoor. (Voor mij dan). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Cleo, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Maak er maar een hele fijne dag van ! Ha, ha Marika, Ja, later lach je erom, maar op het moment zelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 @Lika, ik nam daar vroeger tabletjes voor, dan kon je het uitstellen. Heb je nu niks meer aan natuurlijk.. Maar misschien voor de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden