Lika Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Haaaalo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hetisgenoeg Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Goedemorgen allemaal. Vanavond uit eten..., zie er best tegen op, maar we gaan ervoor....! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Goedemorgen ! @super1975 waarom zie je er tegenop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 @Vol ben bang dat de verleiding te groot is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 (bewerkt) De verleiding is zo groot als je zelf denkt. Als je denkt dat je gaat zwichten dan ben je in feite al gezwicht. Je kan ook het tegengestelde doen. Bedenk maar wat je aan niet-alcoholisch gaat drinken en stel je daar maar op in. Dan is het al een beetje geslaagd. En dan dat plan gewoon uitvoeren wat er ook gebeurt. 31 januari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 1 uur geleden zei bumperjim: Haaaalo! Ge moet zo ni roepen lapzwans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Heb ik iets gemist? Waarom lees ik @CoconutWoman precies ni meer? Ik mis precies nog mensen Da gaat zomaaaaaar ni he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Moghu, Tja Breedbekkikker die dingen gebeuren soms en gauw ga je dus van alles invullen maar dat heeft totaal geen zin. Ik probeer er mee te stoppen. Hoeist met meneer de Schildpad? Is ie toch in winterslaap gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 @super1975 bedenk vast wat je wèl gaat drinken zodat je meteen kunt bestellen en van je dilemma af bent! ik roep/blèr altijd snel als eerste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Meneer schildpad slaapt hopelijk nog steeds @bolletje. T weer is eigenlijk wel veel te goed voor de tijd van t jaar en veel te wispelturig. Vandaag wordt het hier 12 gr en dat is eigenlijk de temperatuur waarop hij zou durven ontwaken. Wat ik niet wil want als t dan twee dagen erop weer plots eel koud is krijg ik hem weer niet in zijn nest. Maar voor nu is ie nog in dromenland Ik kom nu niet zoveel in de tuin maar ga straks nog es checken. Wou onlangs nog een foto van hem delen hier maar ze was te groot en weet niet hoe ik t klein genoeg krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 In MB bedoel ik. Doemme ben verkouden aan t worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 goeiemorgen frummers ik heb wel eens een foto/plaatje in mijn eigen document eerst verkleind Fleurtje via bewerken geloof ik, toen opgeslagen weer, en toen geplaatst, dat ging makkelijk. Waarschijnlijk kan het minder omslachtig, maar ik ben n digibeet die er via omwegen toch wel komt☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Ik heb bij bewerken gezocht maar ik zie t niet. Troost je ik ben nog erger denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 dan kan niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 heb ff gechecked, bewerken staat ook niet meer bij mijn documenten nu (nieuwe pc) maar wel + en - teken en via min verkleint het al rap zoals ik wil/nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Goedemorgen frummers. Laatste dag van de maand alweer. Op naar het voorjaar (ik weet het: kan nog héél ver weg zijn...) Maar eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 1 uur geleden zei Etty: Goedemorgen, @Lika voel je je al wat fitter? Lief dat je het vraagt. Mwah. Het wordt niet slechter in elk geval....denk winterdip icm hormonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 1 uur geleden zei fleurtje: Ge moet zo ni roepen lapzwans Heb ik je wakker gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Goedemorgen @super1975 succes met het etentje. Alle tips zijn hierboven al genoemd. Komt vast goed! Bij mij gaat het mis zodra ik ga twijfelen/ uberhaupt over de optie nadenk om er 1 te nemen. Die optie is er niet! 'Gewoon' niet doen en je op andere dingen richten tijdens het etentje. Heb zelf weleens gehad dat ik tijdens zo 'n etentje niets dronk maar het toch steeds door mn hoofd ging, en amper nog met de gesprekken om me heen bezig was. Nou gezellig! En wat zo fijn is als je nuchter bent, je kan nu echt van het eten genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjeng Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Goedemorgen allemaal, wat goed al die tips voor super1975 te lezen, helpt mij ook al heb ik geen etentje. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Goedemorgen allemaal, Strijken, belasting betalen boodschappen en vanmiddag werken Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Haha klinkt als een k dag maar toch plezier gewenst rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden