bumperjim Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Vroeg uut bed vandaag, gezellig naar NL vliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Goedemorgen. Goede vlucht, BJ! Zaken of familiebezoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Goedemorgen allemaal, maak er een mooie dag van en veel sterkte voor degene die dat nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Goedemorgen Verslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Goedemorgen frummers. Eerst een bakje en dan aan de slag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Goedemorgeeeuuuuuuuuuuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Ik slaap de laatste dagen snel in terwijl dat een week geleden een major probleem was. Raar hoe t ineens kan keren. Maar wel blij om! Hoop dat ik het niet jinx nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 (bewerkt) De kalender voor vandaag zegt: 'Meestal is de test van moed niet sterven maar leven' ( Vittorio Alfieri - Italiaans schrijver) Tip/opdracht: Noem een moment in je leven waarop je best moedig was. Geef jezelf daar een medaille voor. Je mag er trots op zijn. (Gelukspijler: veerkracht) 16 januari 2020 bewerkt door fleurtje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Ik ben vaak heel moedig. Maar das vooral omdat ik een schijtbroek ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Goedemorgen allemaal, Gelukkig mooi weer vandaag Vanmiddag kapper en werken Weinig nieuws dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Goeiemorgen Vandaag brengt in ieder geval zon, en wat is dat fijn! Mijn plan? In ieder geval vandaag een wandeling (etje) Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Hallo, hier schijnt de zon. Net terug van de psycholoog. Fijn dat hij mij snapt. Een kind nog op bed, kreeg het er niet uit voor school... Wat kun/moet je daar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Het ergste is dat ik het mijn man niet vertel, geen zin in ruzie of gezeur in huis. Pff, iets met ruggengraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 (N)iemand online om even te kletsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Hey Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Zucht, je hebt gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Het is ook geen klein kind meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Het geeft me gewoon een slecht gevoel, als moeder. Dat ik zou moeten tieren en blazen en dreigen met zijn vader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Net zo “slecht” als mij Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Idd, ik moet stoppen met mij druk maken hierom. Het is niet voor niks dat ouders van 18+ leerlingen geen melding meer krijgen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Maar toch,.. ik wil graag dat hij het goed doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Klopt! Maar wanneer kan, moet of mag je stoppen met sturen? Zolang hij onder je dak woont? Zolang hij verder goed werkt? Zolang hij geen grote mond heeft? Of gewoon stoppen met sturen zodat het zelf verantwoording leert nemen? Daar ben ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Dat is trouwens een voordeel van mijn drankgebruik geweest, ik heb de kinderen nooit gebracht/gehaald. Met het verhaal dat dat ze niet van suiker zijn en ik vroeger ook moest fietsen. Dit terwijl de hele klas gebracht werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Ja, klinkt heel logisch @spirit, dank voor je reactie. Ik ben alleen zo bang dat het dank niks gaat worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden