Spring naar bijdragen

Do 16 jan 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

 

2 minuten geleden zei Sprankling:

 

Heb meer aan motiverende woorden.

Welneeeeeeeee, maak jezelf toch niks wijs! 

 

Maar oké, truste voor nu.  Ik hoop dat je vannacht in ieder geval wat kunt slapen. Ik ga te bedde. 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftige draad vandaag.

Ikzelf was een beetje stuurloos. Zo'n dag dat je te laat wakker wordt en vervolgens een afspraak wel doorgaat waarvan je dacht dat het niet zo was enzo de hele dag door... 

Maar goed. Lekker gekookt. Morgen spelen. 

Ik wens iedereen hier sterkte die het kan gebruiken. In het hart van de orkaan is het stil....:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei fleurtje:

Nah dat zijn vervelende dagen @Lika

Tja. Beetje gas terug helpt. Accepteren dat je even alle kanten opgaat en minder productief bent. 

Ben net terug van school van mijn kinderen. Bedenk me nu dat ik me dus helemaal geen zorgen meer maak of hoef te maken over hoe ik me gedraag. Of ik het allemaal 'wel goed doe', leuk genoeg ben, aardig, intelligent en vooral coherent. Dat is vrij nieuw. Dat kon groeien doordat ik abstinent ben. Fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een hekel aan t woord accepteren. Ik weet niet waarom. Mijn haren komen altijd naar boven te staan als men t gebruikt om aan te geven dat dan alles plots beter gaat. Dat is geen aanval of zo hoor op wat je schrijft @Lika. T valt me ineens gewoon op. En heeft waarschijnlijk ook niets met jouw accepteren van vandaag te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei fleurtje:

Ik heb een hekel aan t woord accepteren. Ik weet niet waarom. Mijn haren komen altijd naar boven te staan als men t gebruikt om aan te geven dat dan alles plots beter gaat. Dat is geen aanval of zo hoor op wat je schrijft @Lika. T valt me ineens gewoon op. En heeft waarschijnlijk ook niets met jouw accepteren van vandaag te maken.

Grappig dat je dat zegt. Want ik schreef het op en wist geen ander woord. Dekt wel de lading.

Het woord heeft voor mij ook een onprettige connotatie. Raar eigenlijk. Opgeven van hard mijn best doen en nog harder om de dag tòch productief te maken wat niet lukt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...