Spring naar bijdragen

Do 16 jan 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei fleurtje:

Ik heb geen geheimen.

Mijn dochter doet en laat wat ze doen en laten wil. Zoals gezegd..oud genoeg. Ze is 21. Maar zijn de resultaten er niet volgen er consequenties. Dat is heel duidelijk hier en daar geef ik geen haarbreed in toe.

Hoe kun je haar consequenties opleggen? In welke vorm bedoel ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Penny:

Hoe kun je haar consequenties opleggen? In welke vorm bedoel ik.

Ik betaal haar studies niet meer, geen zakgeld, geen uitgaan.

Neem je t niet serieus? Ok dan kan mijn geld ook ergens anders naartoe. Dan ga je maar werken. Maar niet half en half.

Gelukkig werkt mijn dochter al vaak als student en weet ze dat zonder hoger diploma er weinig te rapen valt dat zij interessant zou vinden.

Maar goed. Ik moet me niet moeien. Meisjes zijn dan miss weer gemakkelijker.

Ik moet ervandoor. Haren spoelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jopie:

Woeha.... Ik lig dubbel. 

Wat is dit @Penny? Een soort "mama, red mij"?

We zijn volwassen hier, en het is een openbaar forum. Eigen verantwoordelijkheid. Eigen consequenties. 

Altijd weer! 

Grow up! 

Woeha... ik heb er eentje de grond in kunnen trappen vandaag!

Ook een erg volwassen opmerking @Jopie
 

Topper van de dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt @Bor, zulke berichten schrikken me af. Het is voor mij erg lastig me hier bloot te geven en toch voel ik die behoefte steeds meer. Ik heb veel littekens en pijn opgelopen in mijn leven, zoals veel mensen hier. In het dagelijks leven heb ik een groot gezin en veel werknemers die afhankelijk van mij zijn/op mij leunen. Elke dag kom ik dus sterk voor de dag. Ik probeer me hier in te houden juist omdat het een openbaar forum is. Ik voel me hier daarintegen steeds meer thuis. Voor het eerst heb ik pasgeleden in een pb een tipje van mijn sluier kunnen oplichten, dit voelt erg bevrijdend. En met wat vandaag gebeurde ben ik gewoon even bang dat iedereen kan zien wie je bent. Dit is de enige plek waar ik me enigszins kwetsbaar op durf te stellen, al zou ik dit graag veel meer willen doen. Sorry dat mijn reactie overdreven was. Ik zie nu ook in dat dit overdreven was. Dat de moderator hier niks in heeft. Maar in vredesnaam; laat mij in ieder geval hier af en toe mijn kwetsbare kant bloot geven. 

Bedankt voor je reactie @Jopie, jammer van het “maar” verhaal tussen haakjes dat er aan vooraf ging.

Ik hoop niet dat het nu drama is thuis @spirit. X

bewerkt door Penny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Penny, als iemand je hier vinden wil, zal ie je vinden. Maar in realiteit gebeurt t zelden/nooitt dat mensen daar zo in geinteresseerd zijn.

Wie gaat dit forum opzoeken als ze t niet eens kennen en geen probleem met alcohol hebben? Een partner of kinderen..tja dat zou dan miss nog kunnen.

Verder nog..je moet al echt lelijk zijn om dingen proberen uit te vissen om die dan later tegen iemand te gebruiken. 

Laat dat je niet weerhouden om dingen neer te schrijven die jou kunnen helpen. Doe t anders in pb als je dat een veiliger gevoel geeft.

Ik zit hier al 10 jaar en heb nog nooit iets voorgehad. Mensen die me kennen zouden me onmiddellijk herkennen aan mijn verhalen hier.

Sowhat? Ik schaam me niet meer of probeer dat niet te doen. 

Ik ben ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...