Spring naar bijdragen

Donderdag 9 januari


Vol

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Rosee:

Jee groot nieuws @fleurtje van je nichtje. Ze wil t kindje wel houden neem ik aan uit wat je schrijft? Is ze al langere tijd zwanger? Hoop dat het goed gaat. En dat haar moeder er uiteindelijk ook vrede mee heeft. Gefeliciteerd trouwens dan word jij tante:)

Ze heeft gisteren pas de test gedaan. Ze zou vandaag een afspraak bij de dokter maken. Ze heeft sinds kort een lief waar ze bijwoont maar ze liet vallen aan mijn dochter dat dat niet veel voorstelt. De jongen wil ook geen kind. Ik denk dat ze t kindje wel wil houden omdat de kans dat zij op een natuurlijke wijze zwanger zou geraken nooit groot was. Ze heeft...de sla me nu dood ik weet niet hoe het noemt aandoening.

Dochter is al helemaal door t dolle heen. Wil meter zijn, oppassen, heeft haar de les al gespeld over uitgaan enz.. maar zoals we weten is er alleen voor staan met een kindje geen kleine opgave. 

Ik heb geen idee wat ze uiteindelijk gaat doen. Dochter mocht t normaal nog tegen niemand vertellen. 

Mijn zus zal wel bijdraaien. Onlangs waren we er nog over aan t grappen omdat de andere dochter graag kindjes wil en ik haar dan de bomma kon noemen. Zus zei toen dat ze al blij was dat de losbol dochter nog niet zwanger was want dat dat pas een ramp kon zijn. Ik denk dat we allemaal vooral een beetje bezorgd zijn, die meid is wild.

Maar komt wel goed. We maken het op eender welke manier wel ok wat er ook gebeurt. 

Tante geit :D

Kan ik mijn zus bomma noemen :D.

Bedankt :lips:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vandaag een nogal lege/rare/doelloze dag. Ik was ook ontzettend moe en heb zomaar overdag 3 uur achter elkaar geslapen. Alsof alle spanning en stress eruit is gekomen gisteren en ik eindelijk mezelf kon voelen. Overgave aan hulp. Het duurt nog even maar de knoop is door en ik kan niet terug. Dat wil ik ook niet. Het is voor mij zo klaar en genoeg geweest. Ik ben moe, van niet slapen maar eigenlijk van alles wat mijn leven nu is en bepaalt. 

Moet ineens denken aan een zin in het nummer van Duncan Laurence.

I'm addicted to a losing game.

Ik ga voor winnen nu, net als hij dat deed met zijn nummer tijdens het songfestival.

Slaap lekker iedereen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Myle:

Ik had vandaag een nogal lege/rare/doelloze dag. Ik was ook ontzettend moe en heb zomaar overdag 3 uur achter elkaar geslapen. Alsof alle spanning en stress eruit is gekomen gisteren en ik eindelijk mezelf kon voelen. Overgave aan hulp. Het duurt nog even maar de knoop is door en ik kan niet terug. Dat wil ik ook niet. Het is voor mij zo klaar en genoeg geweest. Ik ben moe, van niet slapen maar eigenlijk van alles wat mijn leven nu is en bepaalt. 

Moet ineens denken aan een zin in het nummer van Duncan Laurence.

I'm addicted to a losing game.

Ik ga voor winnen nu, net als hij dat deed met zijn nummer tijdens het songfestival.

Slaap lekker iedereen. 

TROTS OP JOU!! :heart:

Ik ga ook maar es proberen slapen

Mooie dromen iedereen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet morgen bloedprikken trouwens. Ik ben angstig voor de uitslagen. Maarja. Het is beter om te weten hoe alles ervoor staat dan nog verder mijn hoofd in het zand te steken. Wat de uitslag ook zal zijn, dan kan ik daar hopelijk zoveel mogelijk mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom nog even binnenvallen, uit frustratie.
De koorrepetities begonnen vanavond weer, om het nieuwe jaar in te luiden kregen we een drankje aangeboden: een glas gluhwein. Aardig natuurlijk, maar ik wilde geen drankje met alcohol, dus ik zocht de frisdrank. Die vond ik niet, dus Ik vroeg om een Spa rood. Dat moet u dan betalen mevrouw zei de man achter de bar. Nou ja zeg! Ze schonken alleen maar gluhwein. Ze gaan er blijkbaar van uit dat iedereen alcohol drinkt. Dry januari? Niet bij ons koor dus. :angry: :(
 

Hoi @Myle, sterkte morgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een interessante intense dag. Duurde van 9 tot 18 uur. Veel besproken. Soms vind ik dingen flauw(opdrachten) maar er zit natuurlijk wel wat achter.

Veel tranen bij collega's. Ook een teken van de slechte bezetting in de zorg en het maar door bikkelen. Lastig voor zorgzame mensen die perfectionist zijn en juist dat soort mensen werken in de zorg. Met veel gevoel.Herken dat natuurlijk.Vang ze op en troost ze en laat ze wel hun verdriet voelen en uiten. Dat moet ook natuurlijk. Schiet altijd in de rol van hulpverlener. Ook niet altijd goed.Zo kom ik nooit aan mezelf toe en wat ik zelf echt er van vind en voel. Kan ik wel hier maar niet daar. Mijn buitenkant ziet er sterk uit, mijn innerlijke is een ander ding.

Wel gesprekken gehad die heel intens waren en eerlijk. Op zo een dag is daar wel tijd voor. En ook nog alcohol gerelateerd. 1 collega zei dat ze een paar weken geleden is gestopt met de wijn(collega van net 30). Ze dronk elke avond 3 wijn voor het slapen gaan en voelde zich nu beter bij het opstaan. Andere collega haakte daarop in en zei, ik ben een paar jaar geleden gestopt. Ik kon geen maat houden en voel mij zo goed zonder de drank en katers(zij is in de 60). Vond het alleen maar heel goed maar schiet zelf op slot en deel niets over mezelf daarin. Kan het gewoonweg niet. Te groot, falen, kwetsbaar. Kan dat niet forceren door bv te zeggen ik slik nu refusal. Dan zou ik mij incompetent voelen en bang dat ze mij altijd zo zullen zien. Kan het niet uitleggen. Wil/kan dat niet delen.

Was om 19 uur thuis en ben op bank in slaap gevallen tot een uur geleden. Ga zo verder slapen. Morgen nachtdienst(3) Heerlijk.

Niet alles goed kunnen lezen(onthouden) sorry. Mijn hoofd zit/zat te vol.

Tot morgen:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei fleurtje:

Dat gaat ni meer @Jopie, ik heb t al gedaan. Maar miss begrijp ik niet goed wat de kalender wil dat ik doe.

Ik ben klaar voor de psycholoog. Dadelijk vertrekken.

Heb mijn oorpiercing eruit gehaald. Heb nu zo een ellendig bultje aan de binnenkant van mijn oor. Es kijken of ik dat nog recht krijg door de piercing uit te laten maar t gaatje wel elke ochtend en avond door te steken. Anders moet ik t gewoon laten dichtgroeien wat zooooonde is.

Laters :rose:

Ik had, toen ik nog jong, slank en sexy was, een navelpiercing. De osteopaat waar ik regelmatig kwam zei dat mijn buikproblemen daar van kwamen. Uiteraard geloofde ik dit niet. Toen ik de piercing eruit haalde omdat ik een leeftijd bereikt had waarop dit niet meer sexy is, waren mijn klachten idd weg. Als ik er nu op googel, zie ik ook dat hij idd gelijk had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...