Yvonne Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Ik loop al een maand te kwakkelen... Nu echt zwaar aan het hoesten, hopelijk is het het staartje. (Vroeger zou er tegen mij worden gezegd: steek er nog eentje op ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 En ja @Yvonne. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk! Moeilijk voor mij. Vroeger zou ik me door zo'n verjaardag heen drinken. Nergens last van.... (Maar wat een troep de volgende dag en wat was ik dan chagerijnig nog twee dagen lang. Alles te veel, omdat ik ook over mijn eigen grenzen heen was gegaan.) En ha! Man dacht dat oudste niet meer de verjaardagshoed op wil. Vraag het maar, ze ik. Denk dat ze wel wil. En ja hoor! Lief!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 5 minuten geleden zei Yvonne: Ik loop al een maand te kwakkelen... Nu echt zwaar aan het hoesten, hopelijk is het het staartje. (Vroeger zou er tegen mij worden gezegd: steek er nog eentje op ) Ik kan er altijd slecht tegen. Gekwakkel en niet lekker. Was vast een man in een vorig leven. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 1 minuut geleden zei Lika: Ik kan er altijd slecht tegen. Gekwakkel en niet lekker. Was vast een man in een vorig leven. Hahaha.... Maar inderdaad, ik begin het nu ook echt spuugzat te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Ja. En dan in de vakantie. Ook nog. Typical... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Goedemorgen. Vandaag met zusje naar het ziekenhuis, ze ondergaat een zware rugoperatie. Ik denk dat ik zenuwachtiger ben dan zij! Hup in de benen en wég. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Sterkte Nancy.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Ha @Etty, jij ook een jarige dochter? Van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 goedemorgen op deze druilerige donderdagmorgen, terug van weg geweest, maar sterk en vastberaden. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Ja @Etty, altijd extra hard werken om deze dag feestelijk te maken. Dochter is niet zo makkelijk in socializen, ook niet in het maken van vriendinnen en die contacten onderhouden, dus daar zette ik.me dan ook nog voor in. Nu niet meer zo. Zij mag het doen op haar manier. Ze komt er wel. Ze doet het precies goed. Wat haar past. Bezoek komt pas laat. Ik nam paracetamol. Cadeaus zijn uitgepakt. Ik doe nog een klein slaapje en dan boodschappen doen. Man moet werken vandaag. Jij veel plezier bij dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 38 minuten geleden zei Ietje: Goedemorgen allen. Dagpact: Ietje Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 1 januari is een beladen dag voor mij, overlijdensdag van mijn broer die zich zo'n beetje dood gedronken heeft. Meestal zoek ik afleiding, maar gisteren lukte het niet zo goed en heb ik gewoon maar een beetje in mijn sop gaar gekookt en Gone with the wind gekeken op tv. (Frankly my dear, I don't give a damn). Ook aan het hoesten en niezen. Ga mijn kot ook maar eens kuisen, wasje draaien en vanmiddag met een vriendin naar de film. Niet vergeten hoestpastilles te kopen vooraf En mezelf op het maandpact zetten, voor het positieve effect en de stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Een hele goede morgen allemaal, Oud en Nieuw, droog doorgekomen Doe ook mee aan dry Januari (Ik Pas ) Vanmiddag werken om half vier Ga ik lopen ( 3.5 km heen en terug ) Dat is goed voor me Hele goede voornemens nu Blij, dat die ongezonde hectische dagen achter de rug zijn Januari , nieuwe schone lei Gezond maaltje koken voor client vanavond (dus ook voor mezelf ) Jammer, dat het buiten weer zo donker en grauw is (en waterkoud, 4 graden ) Zucht..was het maar weer zomer, kon ik lekker naar mijn volkstuintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Heftig Lonster Sterkte ermee En veel mensen zijn erg aan het kwakkelen lees ik Maakte me al een beetje zorgen om vriend, die nu echt voor de vierde keer snip verkouden is Maar het heerst blijkbaar dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Dagpact; Ietje Lonster Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Hier ook buiten koud maar vanavond gewoon hardlopen, en ik voel me zo gezond als een paling en dat komt vast door t hardlopen en door de dry Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Dat vind ik een van de voordelen van in een camper leven, je hebt je kot zó gekuisd (d of t... iets met kofschip). Geen overbodige spullen, wat een rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Maar je moet wel vaker kuisen. Je kan niet twee weken de boel de boel laten in een camper. (Wat is camper in het vlaams?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 2 uur geleden zei Lika: Zal ook wel met maandelijks gedoe te maken hebben. Daaraan voorafgaand zak ik altijd min of meer in elkaar. En ik vergeet dat elke maand wëer.. Herkenbaar dat het iedere maand weer als een soort verrassing over je heen komt en dan net als je het doorkrijgt begint de overgang bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 2 minuten geleden zei Jopie: En je moet wel altijd meteen want anders kom je om. Die ook. Zo grappig, dat had ik ook getypt maar weer weggehaald want het werd zo lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Ik kan me er iets bij voorstellen @Jopie de rust en eenvoud die je in een camper ervaart kun je ook maar zo weer kwijt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Ik was vorige week op bezoek bij familie. Helpen koken. Op zoek naar het raspje voor de nootmuskaat. De hele keuken omver gehaald, niet gevonden. Toen we klaar waren met koken viel mijn oog erop; het raspje stond in een pot op het aanrecht. Wat heb je aan al die spullen, als je door de hoeveelheid niets kan vinden. We hebben de gereedschapskist gepakt en een geschikte vijl gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Of dat je denkt 'wat zal ik eens aantrekken', dat is ook zó simpel als je 2 broeken en 1 blouse in de kast hebt. Ik vind het al een last dat ik 10 paar sokken heb meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 15 schone slipjes vind ik dan weer wel rustgevend, maar die zijn allemaal hetzelfde dus keuzestress krijg ik er niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 wat heerlijk jullie zo te lezen ik zou er plaatsvervangende spullen-schaamte van krijgen met de nadruk op zou, want ik heb daar geen last van jopie, je kunt altijd nog je busje op t terrein zetten en afwisselen waar je slaapt kan me voorstellen dat je die bus nog heel lang trouw bent voorlopig die heeft je zoveel gebracht al, en nòg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden