bumperjim Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Dan koop je een hond en een drumstel en een mountainbike, moet je eens zien hoe snel je die vrije tijd vol krijgt Of is dit weer een typische mannenoplossing? kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Abbonement op de sportschool doet ook wonderen...ik spring nu op m n fietske ernaar toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Ik stel heel even uit, maar plons zo weer lekker het zwembad in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 31 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Baas over je eigen tijd, dat is toch fantastisch? Het leren om te vertrouwen op jouw leven, jouw zijn, hoe mooi is dat? Vanavond is het dus oud en nieuw. ik zie er niet zozeer tegenop. Al zit wel ons hele huis vol maar het is meer, dat ik mij niet wil laten verleiden door: ach, toe nou, het is maar 1 per jaar dit feest etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Mooi, baas over eigen tijd..en baas over wat je drinkt Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 1 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Jaaaaaaaaaaa, het is gelukt. een huis vol met drank, verleidingen en ik........... heb ze met humor weten te doorstaan. Heb echt een top avond gehad. Ik ging heel laat naar bed, dat wel, maar nuchter. lady jane, bumperjim en Yana reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 1 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 ik heb de avond als prettig ervaren maar ook vielen er een aantal dingen op. > Ik ben toch een stuk intelligenter met spelletjes als ik dacht. > ik ben veel gestructureerder > ik ben veel rustiger > ik heb meer energie > ik heb het tot diep in de nacht volgehouden. Heb 4 uurtjes geslapen maar kan dit beter aan dan wanneer ik mezelf had volgegoten met alcohol > geen last van misselijkheid/ darmen Wat ik voor mezelf ga onderzoeken is de aankomende tijd wat alcohol doet met mijn brein. Ik merkte dat ik de laatste tijd namelijk weleens de plank missloeg. Dat ik echt dingen vergat. Schaamteloos soms. Twijfelde serieus of ik mezelf moest gaan laten testen voor mijn cognitie. Ik. ben zeer benieuwd of mijn brein schade heeft opgelopen of dat sommige dingen echt wel verbeteren door het stoppen met mijn ex. Hoe ervaren jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Wat fijn @gelukkigzonder. Dat is je mooi gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Goed bezig, GZ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Knap gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ik heb geen verschil ervaren tussen voor en na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 1 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 En nu, heb ik het even lastig. iedereen naar bed. Ben wel moe maar niet echt mega. Dit zijn even gevaarlijke momenten. Maar... ik doe het niet. Lekker lezen en naar bed. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Kssssssssst naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Verlies je In een boek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 2 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 En dag 5. ik heb urenlang wakker gelegen. Maar niet gezwicht. Mijn brein speelt graag spelletjes met me. Ik heb gelukkig gewonnen. Dus 1-0 voor mij. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Ja, dat is wel herkenbaar. De eerste dagen/weken had ik dat ook. Het ene moment overtuigd van het idee niet meer te drinken en even later trek krijgen. En moedeloos worden, want dan lijkt het opeens een hele opgave om niet (of nooit) meer te drinken. Maar het goede nieuws is: de trek verdwijnt weer! Gewoon maar even uitzitten dus. Ik heb die momenten nog maar zelden. Maak er maar geen wedstrijd of spelletje van, want een spelletje kun je ook verliezen. Gewoon accepteren dat het ff niet leuk is op zo'n moment. Jammer dan. Komt wel weer. Succes, hou vol, ga zo door, zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 4 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 Dag 7, het lukt mij om de momenten dat ik snak naar een borrel, om die om te zetten. Wat ik doe, is de momenten hardop uitspreken i.p.v deze voor me te houden. Mijn partner luistert en ik merk dat de zin ernaar snel weg ebt. Erg fijn. verder slaap ik nu sinds 2 dagen al veel en veel beter. Slikte eerst melatonine maar ben ermee gestopt. Heb dit maanden gedaan maar eigenlijk was het effect weg. nu wilde ik proberen zonder en dit gaat dus goed. Ik beweeg wel veel overdag wat resulteert dat ik rond 22.00-23.00 helemaal kapot ben. Werkt dus goed, bewegen totdat je erbij neer valt. Ik kan alleen niet overzien, nu niet of nooit niet. Ik wil voelen: nooit niet maar dat gaat er niet in. Nu niet is voor nu goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 Nu niet of nooit niet is voor nu in ieder geval hetzelfde. Als ik eens twijfel aan nooit niet ga ik soepel over op nu niet. Lekker slapen is heerlijk! Geniet er van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 Wat mooi dat je je uitspreekt en dat je partner luistert. Intiem en krachtig en dapper en liefdevol. Ga door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 6 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2020 Dag 9, ik ga fris en fruitig de dag beginnen. Erg blij met mijn slaapritme nu. ik word 's nachts nog eenmaal wakker maar slaap direct weer verder. Zo fijn om te ervaren. rapilos, nancy en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2020 Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 7 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Dag 10: ik vind het heerlijk om te ervaren dat ik om 23.00 pas moe ben. Het gevolg van alcohol drinken is dat ik na 1 glas eigenlijk al lam was. Maar niet toegaf en gewoon op de bank bleef zitten. Met de fles naast mij, kwam ik ook wel de avond door maar een fatsoenlijk gesprek voeren zat er niet echt bij. Gisteren een stuk gezien op tv van Jinek over de gevolgen van alcohol. Dat je na 1 glas al schade kan krijgen aan je brein. Dit herstelt zich na een jaar!!!! Moet je nagaan. Een maand zonder alcohol is al erg goed, maar nog beter is om minimaal een jaar te stoppen. Ik ga ervoor rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mcflurry Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Maar het herstelt dus wel? Dat is goed nieuws! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 8 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2020 dag 11: ik werd vanochtend wakker en dacht: Nee, toch, heb toch niet gedronken???? Gelukkig, dit was dus niet zo. Wel naar bed gegaan met enorme craving. De trek was er ineens. Niet aan toegegeven maar toch....... deze dag doorkomen met gelukkig veel afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden