Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 december 2019


Marc

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei bolletje:

Zal ik eens wat vertellen? Na 10 jaar geen wijn gedronken te hebben heb ik gisteren een heel klein beetje wijn gedronken. Wel alc. vrij. Dit omdat ik het zeker moest proeven volgens m'n familie. Nou vond ik wijn nooit lekker, (zachtjes uitgedrukt) Maar dit was lekker. Toch heb ik het bij een slokje gelaten, waarom?  Iets in mij zei, dit is niet nodig. Stop er mee. Ze hadden voor mij speciaal bitter Lemon gekocht, tja en eerlijk is eerlijk, dat vind ik lekker.:)

Tjeesus Bol, ik schrok me dood

Gelukkig alcoholvrij lees ik dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Bor:

Zal ik je dan maar hier open en bloot antwoord geven ipv schijnheilig achter de schermen in pb @Myle

Hoe durf je mij te vragen of ik informatie over jou doorgeef aan je ex. Hoe durf je überhaupt mij te vragen dat ik informatie over anderen doorspeel.

Lieve @Bor, ik stelde je inderdaad de vraag of jij misschien contact had met mijn ex over mij. Ik wil mijn excuses maken. Ik was een beetje paranoïde en aan de hand van erg specifieke dingen die mijn ex mij vertelt over dingen die ik hier deel was ik bang dat jij het zou kunnen zijn. Zij geeft namelijk herhaaldelijk nadrukkelijk aan dat ze niet zelf hier leest. Het was alleen fout van me om aannames te gaan maken en zeker om die uit te spreken via PB. Ik vind het heel naar achteraf dat ik je er zo'n rotgevoel ook mee gaf. Ik had even flink beter na moeten denken voor ik tot totaal ongefundeerde conclusies sprong.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Bor:

Quote; *

Dat ik het toch maar gezegd heb he. Dus dat.

En laat @Smaragd met rust. Hij ziet het niet maar ik wel en wie aan hem komt, komt aan mij.

Misschien moet jij een beetje dimmen.

Als @Myle jou iets in een pb bericht vraagt hou t dan ook daar. Waarom haar proberen aan de schandpaal te nagelen hier? Vraag haar t op zijn minst op een normale manier dan.

Wie aan @Smaragd komt, komt aan jou? Zitten we in de kleuterschool of zo? 

Schat je @Smaragd dan zo in dat hij bepaalde dingen niet zou kunnen inschatten en hij jou nodig heeft om klappen uit te delen?

Ik heb @Myle nog niet echt superlelijke dingen weten schrijven hier op t forum. Vraag me af of ik dan moet geloven dat ze lelijk tegen je doet in pb.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Myle:

Lieve @Bor, ik stelde je inderdaad de vraag of jij misschien contact had met mijn ex over mij. Ik wil mijn excuses maken. Ik was een beetje paranoïde en aan de hand van erg specifieke dingen die mijn ex mij vertelt over dingen die ik hier deel was ik bang dat jij het zou kunnen zijn. Zij geeft namelijk herhaaldelijk nadrukkelijk aan dat ze niet zelf hier leest. Het was alleen fout van me om aannames te gaan maken en zeker om die uit te spreken via PB. Ik vind het heel naar achteraf dat ik je er zo'n rotgevoel ook mee gaf. Ik had even flink beter na moeten denken voor ik tot totaal ongefundeerde conclusies sprong.

 

Meid, jij bent veel te lief. En waarschijnlijk ook een pak volwassener dan ikzelf.

Als iemand zo naar mij zou uithalen. 

Knap van je! En dat meen ik. Kan ik nog van leren 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jannigje:

Was ik net redelijk aan de beterende hand, ben ik weer ziek geworden! Alles doet me zeer, vooral mijn hoofd en mijn nek. :( Dus ik zit nu heel stilletjes in mijn stoel, zo weinig mogelijk bewegen. 

Das flink balen! 

Vast van @Reacher overgekregen. Hoorde haar danig snotteren vannacht in de slee.

Hopelijk snel beter! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fleurtje , ik heb helemaal geen lelijke dingen gezegd tegen @Bor maar ik kan me wel voorstellen dat zij zich aangevallen voelde door mijn vraag of als zij degene was van het forum die informatie over me doorspeelt, ze het dan wilde zeggen. Als je dat dan dus niet doet komt zoiets best hard binnen kan ik me indenken. 

Maar verder is het misschien goed om het even hierbij te laten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk uit eten geweest met mijn broertjes. Was echt gezellig en veel over mijn ouders gehad, hoe leuk en gezellig het vroeger was met kerst bv en oud en nieuw. Ben blij dat ze beiden een gezin met kindjes en vrouw hebben. Heb niet getaald naar alcohol=bier. Kon ook niet maar had ook geen trek.

En ik heb @Bor en @Myle beiden even lief. Wil me er niet mee bemoeien maar snap wel de reactie van @Cleo66 en @fleurtje. Laten we leuk en normaal doen tegen elkaar. Weet dat meerderen dat love en peace in mij haten maar zo ben ik helaas en dat ga ik niet veranderen. 

Hoe was jullie avond, hoop beetje leuk.

Morgen nog 1 avonddienst en dan 3 dagen vrij. Straks voor het slapen gaan neem ik de refusal weer in, het geeft mij rust.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

O ja SMARAHAGD alsjeblieft dit is voor jou. Plaatjes Kerst bloemen  Waarom? Weet ik niet, zo maar, had ik even behoefte aan.

Djw lief van je @bolletje!! Van kerststukjes hou ik wel! Zeker met glinsteringen erin. :lips:

Beterschap @Jannigje, er heerst echt weer iets, iedereen om mij heen is verkouden/grieperig. Heb het al gehad dus hoop dat het klaar is voor mij.

Ga muziek luisteren en opslomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga morgen kijken @Cleo66 anders is het te druk voor mij/prikkels. Wat fijn om te lezen!!! 

Trek je nou ook niet alles teveel aan he. Ons kent ons. Weet het. Chat je morgen. Hoef maar 1 dienst en dan heerlijk 3 dagen vrij. Ga je nog wat doen met oud en nieuw?

Toevoeging:wat een bewogen week maar wat een rust nu. Al is het een hulpmiddel, zo blij met die refusal voor nu, weet gewoon dat ik de volgende dag niet kan drinken, geen wikken en wegen meer. Desnoods slik ik het een jaar/mijn gehele leven, beter dan het bingen. 

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt als een leuke avond. Ik hou wel van vuurwerk, heb een heel pakket besteld. Siervuurwerk, geen knallers, daar kan ik dan niet tegen maar goed.

Met vrienden en ik moet wel de avonddienst met nieuwjaar werken, heb ik van een collega overgenomen. Zij heeft een groot feest en vind het niet erg om te werken pas om 15:30 beginnen.. 4 januari is mijn man weer terug, denk dat ik daardoor ook zo onstabiel was maar is gissen. Want alleen zijn is soms ook juist fijn.

Natuurlijk bekommer ik mij ook om jou, ja je hoort erbij en bent voorbeeld. 3e keer al. Top. Ik blijf ook droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker @Smaragd (en hopelijk iedereen).

Het klinkt/lijkt dat de refusal misschien de zucht minder maakt voor je. Want er is gewoon geen onderhandeling meer mogelijk. Ik weet natuurlijk niet hoe het voor jou voelt maar je klinkt er rustiger onder. Het is fijn om te lezen.

En ik vind je chique benaming van die winkel eerder erg leuk -noitca-.(omgekeerd). Had ik nog niet eerder gehoord. We de ácetiòn. Een beetje op z'n frans.

Goodnight:moon:

bewerkt door Myle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Myle, deed ik expres, omdat we voorheen geen reclame mochten maken op het forum. Dus namen van winkels bv omgekeerd moesten neer tikken.

Ben absoluut niet rustiger in mijn hoofd, juist drukker. Maar voor nu is  het het beste.

Zit mij wel dwars van vandaag. Want ik wist niet wat er was en dacht, ligt aan mij/door mij. Dat denk ik heel vaak.

Snap @Bor maar kan heel goed mijn mond open trekken zelf, dat weet iedereen wel. Hoop dat jullie het kunnen uitspreken want ze had dan wel een punt, wist niet van die pb wisseling tussen jullie. Ze kent je ex niet, ik ook niet, wie wel hier? Herken het paranoïde zo. Moeten we echt wat meedoen. Voelde alsof ik niet meer met je mocht omgaan. Laat het nu los. Zo moe ben ik, trek het niet langer om op te blijven sorry. Hou je goed bijeen. tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ligt niet aan jou. Even voor de duidelijkheid en het ligt ook niet aan @Bor. Ik heb jullie allebei lief. Ik wil je wel een PB sturen maar ik ben nu niet zo goed daartoe in staat. Maak je je alleen geen zorgen want ik had vandaag een productieve dag. Met oog op hoe nu verder en ik heb een plan uiteengezet. Het is even wat het is voor het moment. Voor mij tenminste. 

Ik hoop wel dat je een beetje rustig kunt gaan slapen. Tot morgen. Dan kunnen we er verder over praten. Nu slapen. Voor alle partijen het beste. Als ik voor mezelf spreek sowieso. 

Zzzzz. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Smaragd:

Ben absoluut niet rustiger in mijn hoofd, juist drukker. Maar voor nu is  het het beste.

Ik wens je heel veel sterkte. Niet makkelijk maar je kiest voor jezelf. Ik ben trots. 

Dat wilde ik nog even zeggen. 

Nu echt even afstand nemen qua reageren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...