lady jane Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 werken om 19 u en dan is zij weer terug naar haar eigen huis, en dan ben ik ook weer blij met alleen zijn Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Ze zijn weer bijna voorbij de kerstdagen...helemaal prima.... Hier geen gekke dingen, tijd voor rust en bezinning..zoiets...en tijd voor een film vanavond. Iemand nog een goeie tip van wat ik op Netflix zou moeten gaan opzoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Leuke 2e kerstdag hier. De "aanwinst"' van mijn jongste schoonzus, want die wou graag nog een kind op haar 40e (wat gelukt is maar die gozer is echt een vreselijke a-hole) is niet gekomen want moest ineens werken. Lol mn vrouw en haar zus hadden zich de hele ochtend al bij voorbaat lopen opwinden, is nu kennelijk toch de kerst-ster bij hem gaan branden. Dag kan haast niet kapot, heb op het laatste moment ook nog met vreselijke mazzel een yahtzee gegooid Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei kruidenthee67: Ze zijn weer bijna voorbij de kerstdagen...helemaal prima.... Hier geen gekke dingen, tijd voor rust en bezinning..zoiets...en tijd voor een film vanavond. Iemand nog een goeie tip van wat ik op Netflix zou moeten gaan opzoeken? Black mirror, iets beters heb ik nog niet gevonden Of wou je iets romantisch voor de kerst? Want met black mirror heb je wel echt het tegengestelde 26 december 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Dank je BJ Is een serie..zie ik..wil eigenlijk een film...zelfbescherming haha! Ik vond The Crown ook erg mooi... Iemand de Irishman gezien? Waarschijnlijk gaat die het worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 (bewerkt) Black mirror is allemaal afzonderlijke afleveringen die elkaar niet opvolgen, dus misschien niet zo'n grote binge aandrang de Irishman ken ik niet 26 december 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 The Irishman gezien ja. In de bios zelfs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 (bewerkt) Eerste Kerst zonder mijn vader. Mijn moeder was verdrietig. Ik had thuis een heerlijke dahl gemaakt. Die hebben we met zijn allen opgegeten daar. Nu weer thuis en al in bed. Ben Tolle aan het lezen. Voor de vierde keer in begonnen. En opeens 'pakt' het. Nog iets fijns. Vanwege de pijn in mijn knieën denk ik dat borstcrawl beter is dan schoolslag. En ....het gaat zo veel beter nu dan eerder. Yeah! Verder opbouwen nu. Maar het voelt als een overwinning. 26 december 2019 bewerkt door Lika Smaragd, lady jane en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Zo weer thuis Gezellig bij dochter Haar schoonouders waren er ook Lang niet gezien, gezellige mensen, maar...jawel, vreselijk druk Mijn arme vriend is nu naar huis, die heeft wat afgereden vandaag, dus zal morgen ook wel een gat in de dag slapen Mensen wat ben ik blij dat ik morgen niet hoef te werken Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Ik heb ook een fijn gevoel. Ik realiseer me nu wat voor leuke kids we hebben. Niet de meest makkelijke, niet de meest populaire, maar, denk ik, "goed volk" in elke zin vh woord. De oudste met haar roestvrijstalen karakter, onopvallend, praat zachtjes maar oh pas op want het is "my way or the highway". Ik denk ook dat ze daarom nog geen vriendje heeft gehad. Ze is niet mals. Ze is nog tien keer zo erg als mn vrouw. Dezelfde praktische intelligentie en betrouwbaarheid ook. Als je nu zou afspreken op 30 oktober om 5 over 8 's avonds tegenover het gemeentehuis van Appingedam of zo, dan staat ze er ook gewoon met een niksaandehand gezicht wat jou scheef aankijkt want je komt net iets te laat aankakken. De jongste met al haar vlinderachtige creativiteit, de moeite om te beslissen, het zelfvertrouwen dat zomaar kan smelten als sneeuw voor de zon, maar ook de principes (klimaat en zo), de affiniteit of aversie tegen bepaalde personen die heel intuitief is maar vrijwel altijd raak, het gevoel voor humor, de krankzinnige invallen... Over een half jaar gaat de eerste alweer de deur uit, snif. Ik probeer het, nu nuchter, allemaal mee te krijgen en te onthouden wat we samen doen, voor zover de twee pubers iets van me willen weten... Soms wel, vaak niet. Lika, lady jane en Smaragd reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Ik ben de GVR (Grote vriendelijke reus) aan het kijken. Nadat ik zo'n 3 uur heb meegedaan met gourmetten (en opruimen want niet iedereen helpt daaraan mee). Ik vond het wel een fijne invulling en afleiding van de avond. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 14 minuten geleden zei knakker: Mooi Jim. Hier spreekt een gelukkig man. Yep. Dat wens ik jou ook, als de kleine man wat verder is, misschien nog wat groter geworden dan pa, als je voor t eerst naast hem zit terwijl hij autorijdt, en je denkt potdorie dat kereltje hebben wij zelf gebreid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 3 uur geleden zei Lika: Eerste Kerst zonder mijn vader. Mijn moeder was verdrietig. Ik had thuis een heerlijke dahl gemaakt. Die hebben we met zijn allen opgegeten daar. Verdrietig, zeker een eerste keer, het confronteert je zo met het onvermijdelijke. Nu weer thuis en al in bed. Ben Tolle aan het lezen. Voor de vierde keer in begonnen. En opeens 'pakt' het. De Kracht van het Nu? Moet ik ook weer eens gaan lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Mooi @bumperjim, dierbaar dit. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 The Goldfinch, prachtige film bofkont ben ik toch met mn vrijwilligerswerk slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Fijn gewerkt, alles is okay. Erg fijn jullie te lezen hier. Zat mijn vorige uitglijder terug te lezen, wat een verschutting. Durfde niet terug te lezen eerder. Toch net gedaan, schaamrood staat op mijn kaken Maar goed, dat is geweest. Ja wat moet ik anders. Nog even wat rond lezen hier. Voor ik zo/straks ga slapen refusal nemen. Morgen uit eten met mijn 2 broertjes, dat is voor mij een beetje kerst vieren. Blij dat het voorbij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 @Smaragd Ik heb nog niet alles teruggelezen. Maar ja. Nu verder en vooruit. Schaam je alleen niet. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 (bewerkt) Jij was er steunend en rustgevend aanwezig in dat draadje @Myle, erg fijn dat je er was. Heb ik toen ook volgens mij 10 keer gezegd. Wat kan een mens zich voor schut zetten onder invloed. Maar goed, ik blijf er niet in hangen maar als schrikbeeld is het wel goed. Dan weet ik weer waarom ik niet meer wil drinken. Las het droogdrinken(daarom moest ik terug lezen) en ik ging dissen. Altijd hetzelfde patroon bij mij geweest. En kon ik dan weken mee door gaan. Echt een leuk mens werd/word ik er niet van. Gelukkig beperkt tot 1 avond/nacht. Mag die vrouwelijke verpleegkundige wel een bloemetje brengen morgen, want erg leuk deed ik niet. Daar schaam ik mij wel voor. Ze deed gewoon haar werk, net zoals ik het ws ook zou gedaan hebben. We zijn de kerst door gekomen, jij ook! Fijn 27 december 2019 bewerkt door Smaragd Kyon en Myle reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Refusal ingenomen en ga ook meteen liggen nu en afsluiten. Moet er erg aan wennen, slaat in als een bom. Zo moe, maar dat is wel goed. En ik weet dat ik morgen niet kan drinken, erg fijne wetenschap, geen inwendig wel of niet een beetje, nee niks! Tot morgen @Myle en anderen die nog op zijn. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Slaap lekker. En goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Fijn te lezen @Smaragd. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 (bewerkt) @Jannigje , ja De kracht van het nu. Had moeite met zijn taal. Maar dat kan ik hebben nu. Het is geen nieuw thema, maar voor mij wel HET thema. Daaraan werken brengt mij zoveel. En geeft mij vertrouwen. Ik kan loslaten en terugkomen in NU. Nooit gedacht dat dat mogelijk was. Een bevrijding. Aanvulling: als het lukt... Een bevrijding als het lukt. Maar ik merk dat oefenen zinnig is. 27 december 2019 bewerkt door Lika Aanvulling Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden