Adb Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 (bewerkt) * 28 december 2019 bewerkt door Isabella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 Welkom Isabella. Doe maar lekker eigenwijs en drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 27 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 (bewerkt) * 28 december 2019 bewerkt door Isabella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 Welkom Isabella. Goed dat je hier komt, hoor. We kunnen het niet voor je doen, maar we helpen je graag waar het maar kan. Ik ben zelf al meer dan drie jaar geleden gestopt, en het bevalt me prima. Dat had ik toen ook niet gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 27 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 (bewerkt) * 28 december 2019 bewerkt door Isabella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 Mij hielp het om aan vervolgstappen te gaan werken. Opruimen is ook lekker inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 3 uur geleden zei Isabella: Vervolgstappen? Dingen die je wilt doen nadat je gestopt ben, en waarvoor abstinentie een soort beginpunt of liefst zelfs een voorwaarde is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 Sporten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 Echt genieten van de natuur of gewoon een hele gekke nieuwe hobby... Drummen bijvoorbeeld hé @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grace Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 Welkom en S6! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 27 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 (bewerkt) * 28 december 2019 bewerkt door Isabella bumperjim en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 Klinkt goed! Vooral het gezellig maken en dat je je daarop richt. terugkijken heeft niet veel zin. Ik ben bijvoorbeeld ook letterlijk bovenop de kattenbak gaan zitten/(vallen). Was het ding duidelijk niet voor gemaakt. Een mogelijkheid openhouden is denk ik gedoemd te mislukken. Het gaat om wat jij wil. En volgens mij heb je dat voor jezelf duidelijk. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Welkom Isabella! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Sporten heeft het voordeel dar het endorfine produceert in je hoofd, die de endorfine van alcoholgebruik vervangt. Het is ook een drug dus, maar wel een gezonde zolang je niet veel te veel sport. En sporten zonder bonkend katerhoofd is zoveel lekkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 En ons erbij. Ja zo voelt het voor mij ook. Je bent altijd welkom om de dagdraad en op het Dagpact. Daar lezen mensen vaak het eerst. Houd vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 welkom Isabella voor mij was het forum het omslagpunt de knop was om hier zijn mensen die net als ik beter niet kunnen drinken het eenzame geworstel is verleden tijd en de worsteling zelf inmiddels ook al jaren Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 28 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 (bewerkt) * 28 december 2019 bewerkt door Isabella Puma reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maartje Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Welkom Isabella, Dit forum kan je zeker helpen. Zelf gebruik ik het vooral om m'n eigen draadje zo nu en dan vol te schrijven, als een soort dagboek. Na de 1000e stoppoging werk ik eraan dat dit m'n laatste is: ik wil niet meer drinken. Nu ruim 5 maanden, en het bevalt mij heel erg goed. Je schrijft dat jij je ook goed voelt als je niet drinkt, dus eh: go for it, Liefs, maartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 28 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 (bewerkt) # 28 december 2019 bewerkt door Isabella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Ja dat vrij spel achter de schermen ken ik, en roepen dat ik het allemaal prima red en dan stiekem plannetjes maken wanneer ik wel weer een fles wijn kon kopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden