Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
nancy

Donderdag 14 november 2019

Aanbevolen berichten

Goedemorgen vanaf mijn werk. Nog steeds niet opgeknapt, balen dit. Maar goed, vanmiddag ga ik denk ik maar eens wat eerder naar huis en dan morgen lekker vrij. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen..

Koffie en mandarijntjes.
Roken mag ik niet dus dan maar zo.

Wat is er dan Nancy, ben je ziek?

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteravond had ik zo"n zin in een peuk maar ik heb thuis maar niks gezegd maar ik was er flink sjaggie van. Tovert husband me daar niet een pakje shag tevoorschijn en rolt een peuk en gaat bij mij aan tafel zitten roken. Pakje komt terug in z"n broekzak. Dus ik vraag de shag om ook eentje te roken. Nee. Mocht niet. Ik nog sjaggarijniger natuurlijk en toen hij onder de douche stond heb ik stiekem een pakje vloei uit z"n auto gejat met het idee dan rook ik morgen wel dmv nieuwe te rollen van je peuken in de asbak en ik ben boos naar bed gegaan, zodoende lag ik er om 8 uur al in met me kop onder de dekens. Mij verbieden te roken, dat zullen we nog wel eens zien he?! De hele nacht heb ik wakker gelegen, boos en veel teveel nadenkend. Vanmorgen toen hij weg ging heb ik net gedaan of ik sliep, ik wilde niet met hem praten, ga maar weg.

Nu zit ik hier dus met een pakje vloei en allemaal restpeukjes waar ik nieuwe van kan rollen want dat was immers m"n plan.

En nu doe ik het niet want ik vind mezelf zooooo kinderachtig gehandeld.

Zucht, ik wordt hier zo moe van.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Bor, hartstikke goed dat je het niet doet, in die restpeukjes zit nóg veeeeeel meer rotzooi dan in een gewoon peukje... 
Maar goed dat weet je zelf ook wel. 
En die husband van jou mag een flinke trap onder zijn jeweetwel krijgen... doodleuk gaan zitten roken binnen terwijl hij weet hoe moeilijk jij het vindt. 
Zelfs al zou jij vinden dat jij daar geen probleem van mag maken dan nóg moet hij dat uit zichzelf al niet doen... 
Maar goed, bakje maar. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding    Afbeeldingsresultaat voor papieren zakdoekjes met balsam

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, ik heb gisteren mijn schrijftoets gehad, ik doe de pabo, en dan moet je schrijven leren...… was nerveus, maar het is gedaan, ik hoop dat het goed genoeg was.

vandaag een dagje niks, sporten en verder niks.... goed vooruitzicht

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh, @Bor dat is ook om gek van te worden! Ik vind het niet onredelijk om binnen vragen niet binnen te roken. Ik snap wel dat dat lastig is als je dat zelf ook altijd deed, maar hé,  tijden veranderen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Yvonne:

in die restpeukjes zit nóg veeeeeel meer rotzooi dan in een gewoon peukje...

Ohwn? Dat wist ik niet..

Ik heb de asbak toch maar onder de kraan gehouden en geleegd. 

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja Bor, ben inderdaad ziek. Ik heb er spijt van dat ik toch naar mijn werk ben gegaan,  maar ik dacht dat het wel zou gaan. Ik heb de kinderen maar snel aan het werk gezet, nu ff rustig aan. Voor zover mogelijk :lol: in deze klas.   

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei nancy:

Ja Bor, ben inderdaad ziek. Ik heb er spijt van dat ik toch naar mijn werk ben gegaan,  maar ik dacht dat het wel zou gaan. Ik heb de kinderen maar snel aan het werk gezet, nu ff rustig aan. Voor zover mogelijk :lol: in deze klas.   

oei ziek voor de klas is een flinke opgave, sterkte daarmee. Welke groep heb je.... ik werk als tutor bij kleuters met een nt2 achtergrond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Krijg ik zo een lief appje vanaf z"n werk en ik reageer met Ja wat moet je. Hij of er soms wat is? Nou jong als je dat niet zelf bedenken kan ben je nog erger dan ik al dacht. M.a.w. ik ben nog steeds boos.:)

@nancy Kan er dan ook niemand voor je invallen of zo?

Goedemorgen @Pelle2

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nancy,

Sterkte
Vanavond maar vroeg onder de wol dan

Oh, oh Bor, wat een ellendige verslaving is dat roken toch
Mijn ex rookte ook rustig voor mijn neus, binnen, toen ik net gestopt was
Hij inhaleerde dan diep, en zei; Mmmm, lekker joh !
Ik kan er nog woest om worden, als ik eraan terug denk
Maar voorlopig rookt hij nog steeds als een ketter, en ben ik al 25 jaar gestopt, want toen mooi niet gezwicht
Dus..dat kan jij ook
Goed gehandeld (en later lach je er vast om, als je bedenkt dat je toen die vloeitjes gejat hebt)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou Rapske dat wil ik wel geloven dat hij nu je ex is. Wat is dat voor houding, bah. Straks heb ik nog z"n laatste vloeitjes gejat en moet hij straks ook (noodgedwongen) stoppen bedacht ik me net want hij is op het werk. Maar dan had hij maar niet zo stom moeten doen hoor.

Wat zijn je plannen vandaag Rapilos?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag weer een beetje relaxedag Bor

Wel werken vanmiddag van half vier tot half zeven
(nog 1.5 adresje in de week)
Nog lekker een poosje aan mijn diamond painting
Vanochtend afspraak gemaakt met kleindochters om over twee weken met ze naar de bios te gaan
(Die kinderen van tegenwoordig hebben nog een drukkere agenda als wij tegenwoordig :face-icon-small-shocked:)

En even stofzuigen en ramen zemen
Maar weet niet of ik dit laatste ook echt ga doen, want morgen immers weer een dag :lol:

En ja, ex, is niet voor niks ex nu :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou nou...daar had ik Veilig Thuis ook al hier in beeld.
What"s new:lol:

Big Brother is still watching me blijkbaar.

Niets aan de hand overigens hoor. Was prima zo vonden ze, alleen is jongetje wel bij andere oma weg want die was niet van plan hem terug te geven. Nou ja zo werkt het natuurlijk ook weer niet he. Haal hem dan maar op ja. Ik heb gezegd dat ik er wel ben, komt wel goed.

M"n zoon komt morgen ook thuis. Hij is dit weekend jarig. Dan vieren we een feestje. Mijn verjaardag en die van hem vieren we meestal in 1x op zijn verjaardag omdat er maar 2 weken tussenzit.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dagpact;

Rapilos

Bor (+ roken)

Spirit

Bleh, nergens zin in vandaag, maar zo werkt het natuurlijk niet hé?

Maar weer zin maken en eenmaal bezig gaat het allemaal wel weer.

Straks komt de thuisbegeleiding, maar alles gaat goed :wacko:

Laat nooit het achterste van mijn tong zien en heb toch altijd moeite om met mensen te praten die beroepshalve moeten luisteren.

Kan er nooit geen echte band mee op bouwen. Beter bij buufie klagen. Zo klagen we wat af hier af en toe :unsure:

Zitten ongeveer in hetzelfde schuitje, alleen heeft zij er nog een invalide man bij, die half verlamd is vanwege een hersenbloeding.

Die heeft het ook niet makkelijk.

Zo heeft ieder huisje wel zijn kruisje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...