Myle Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Goedemorgen. Ik heb niet echt geslapen. (niet). Vandaar dat ik ook zo vroeg ben. Vandaag geen werk gelukkig maar wel andere verplichtingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Ik was (nog steeds) wakker. Maar ik ga nu toch even een powernap doen/ dat proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen Myle goeiemorgen of welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Even lachen Myle en dan gauw naar bed toe. Dit kreeg ik van de week van een goeie vriendin van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Toch maar iets in de richting van goeiemorgen denk ik. Overdag slapen wil ik niet. Hoewel ik niet helemaal eruit ben of het nu overdag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Awhh die mevrouw heeft wel heel veel pech @bolletje. Haha thanks. Ga zo toch weer even kort terug mijn bed in. Misschien slaap ik wel alsnog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Dit is overdag ik zie iets van een soort grijs morgenlicht. Later vanochtend hardlopen met hondenclub. Mn dochter gaat ook mee en pikt de hond in, loop ik als enige zonder hond te puffen dat scheelt echt een hoop snelheid, maar voor mn dochter is het wel een goed excuus om een beetje te sporten, doet ze anders nooit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Goedemorgen. Zwemmen en naar moeder denk ik. en was opruimen en koken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Goedemorgen. Ik heb slecht geslapen, maar ik heb wel geslapen. Druk in mijn hoofd. Straks lange wandeling met wandelvriend maken. Nu nog even stofzuigen en wat opruimen. Hoe lang nog tot de kerstvakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 goedemorgen, op deze grijze zondag, vandaag geen verplichtingen, en dat is heerlijk.... fijne dag allemaal, zal af en toe meelezen en misschien reageren. jullie komen hier zeker allang met elkaar zo, jullie zijn goed op elkaar ingespeeld, hoop dat ik daar nog tussen kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 We zijn er allemaal indertijd "tussen" gekomen dus dat moet jou ook lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Ook goedemorgen allemaal! Ik heb afgelopen nacht fantastisch geslapen. Van 23.00 tot 05.00: heel veel voor mijn doen..! Straks ga ik een eindje fietsen. Ik heb een e bike gekocht..., kun je lange afstanden mee afleggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Iedereen mag hier binnen vallen, dat is de bedoeling van deze dagdraad. Soms wordt hier onzinnig gekletst. Soms zijn er nuttige en diepzinnige discussies. Soms wordt er om hulp geroepen. Soms maken mensen elkaar af hier en wordt er gesnauwd. Er zijn mensen die hier al jaren schrijven. Er zijn mensen die net nieuw zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Het lijkt me leuk, een e-bike, voor tochtjes buiten de stad. Maar ik vind het ook enge dingen. Gevaarlijk omdat mensen met 30 km per uur je voorbijrazen of opeens van rechts komen. Er zijn ook veel jonge jochies die als bezorger op zo'n ding rijden in de stad. Liefst tegen de richting in en door het rode stoplicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Even heel snel .... heb een logé hier, dus geen tijd om te frummen... Goedemorgen frummers, er staat een zondags bakje klaar... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 lijkt me heerlijk een e-bike, kom je net even wat verder mee dan een gewone fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Goedemorgen allemaal, Droge afmelding van gisteren nog Hier een stralende ochtend, na een mistig begin Straks maar stuk wandelen denk ik Maar eerst koffie van Von, met een heerlijk ontbijtje Echte relax zondagochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Dagpact ; Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Lien, Klets maar gewoon gezellig mee hoor, je leert ons vanzelf kennen, en wij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 25 minuten geleden zei Lonster: Het lijkt me leuk, een e-bike, voor tochtjes buiten de stad. Maar ik vind het ook enge dingen. Gevaarlijk omdat mensen met 30 km per uur je voorbijrazen of opeens van rechts komen. Er zijn ook veel jonge jochies die als bezorger op zo'n ding rijden in de stad. Liefst tegen de richting in en door het rode stoplicht. Helemaal waar! Ze kunnen erg snel gaan, tot wel 35 km.. Voor automobilisten ook moeilijk in te schatten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 (bewerkt) Goeiemorgen frummers, nog steeds aan het blaffen hier. boven de 25 km moet je een helm dragen Adrian, en de meesten doen dat ook, maar bezorgers zullen misschien die gewone E-bikes opvoeren? Tijd is geld bij hen. 10 november 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Change of plans.... moeder is okay. Ik ga in mijn eentje naar de film: The Report met Adam Driver. Ik loop erheen en loop weer terug. Rustig aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 @Lika Ik geraak maar niet op gang. De eerste stap is altijd de lastigste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 klopt @fleurtje. Hier schijnt de zon nogal hard en fel. Aanstootgevend mooi bijna. Gezwommen, bed in de was en nu... Nu koffie en ontbijt. Tevreden. Penny en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden