nancy Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) Goedemorgen allen Vandaag weer aan het werk na de vakantie. Nog niet m'n nieuwe baan, dat duurt nog even wegens opzegtermijn. Vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor mijn vader, het lijkt opeens een stuk beter te gaan met hem. Hij ligt nu op een revalidatieafdeling. Donderdag nog een naar onderzoek. Afwachten maar. Nu eerst koffie. 21 augustus 2019 bewerkt door nancy Tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Morgen overigens wel een dagje meevergaderen op mijn nieuwe werk. Zou ik me daarom ziek voelen? Gewoon zenuwen?? Aaarrrggg....ik haat dit gevoel, deze spanning. Maar komt goed. Nu hup de badkamer in en dan op de fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Goedemorgen ook @nancy Succes met je eerste werkdag weer. Bijzonder hoe een mens kan opknappen hè? Ook daar sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Hoi Vol! Dankjewel. Nog plannen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Fijn dat het beter gaat met je vader @nancy Dagpact Fiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Goedemorgen Werk ze @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Dank jullie wel! Fijne dag, ik ga er vandoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Fijne dag @nancy. Herkenbaar je ziek voelen van de zenuwen. Beetje glimlachen om jezelf kan helpen. Zo fijn dat je vader iets beter is. Hij is dus overgrootvader? Wat een rijkdom! @Myle goed dat je niet bent gaan drinken. Woensdag vandaag. Wandelen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Gedag allen. Dagpact Fiet Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Goedemorgen frummers. Buiten een zonnetje en binnen een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 1 minuut geleden zei Kohtje: Dagpact Fiet Kohtje Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Goedes 's morgens supertjes, Fleurie ik ben er nog hoor lieverd, maar ben even wat minder hier geweest. Wat zou het te gek zijn als we jou ook weer wat meer hier zagen, heb je het zo druk? Nou ja je zal wel een goeie rede hebben. Nanc wat heerlijk dat het met je vader weer wat beter gaat. Nou ben ik vergeten wat hij heeft gekregen, maar das ook niet zo belangrijk, hoofdzaak het gaat weer wat beter. Hier gaat het met m'n kleine uk ook goed. De hechtingen zijn er uit en de dokter vond het een wonder dat ze al zo goed liep. Wel een beetje waggelen. Dat mag ze van mij blijven doen. das lachen. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) @nancy, sterkte met je vader en hopelijk gaat hij weer vooruit. Werkse weer.@Lika, voor je berichtje gisteren, die soort van ode aan Bretagne, inclusief 'Bihan'. Hier gisteren cursus Zweeds ontvangen. Gek taaltje toch, leuke taal en ze klinken daar zo lief. 't Spijt me als ik hier mensen mee kwets, maar ik vind Zweeds nog liever klinken dan Vlaams. Alsof de volwassenen, alleen al door de intonatie, op gelijke voet staan met hun kinderen... zoiets... Nou ja, het is nog vroeg. Dan werken m'n hersenen nog niet tot nauwelijks. Eerst maar eens koffie, en dan kijken of ik bovenstaande nog steeds vind of dat ik het bericht verwijder. 21 augustus 2019 bewerkt door Kohtje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Ik merk trouwens deze vakantie dat ik niet drinken ingewikkeld vind. Het idee dat ik iets mis. Denk dat het komt doordat ik iets aan mijn overgewicht tracht te doen. Sowieso is deze vakantie anders voor mij. Minder diepe dalen en grote hoogten. Gewoon een beetje met vakantie zijn. Nog nooit meegemaakt. Ook dat voelt onwennig. Alsof ik gewoon met mezelf op vakantie ben en het hier aanzie. Geen grootse ideeën van hoe het voortaan allemaal moet gaan. Wel gewoon een beetje op een bankje zitten en wat om me heen kijken en het mooie zien. Het niet mooie ook. Ook op deze manier 'zijn voelt wat kaal.en onwennig. Denk overigens niet dat het verkeerd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Ha @bolletje. Je brengt goed nieuws. Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 @nancy, wat fijn dat het beter gaat met jouw vader... en inderdaad, ik denk dat je je na die vergadering een heel stuk beter zult voelen...@Kohtje, lief berichtje, lekker laten staan en je doet er geen vlieg kwaad mee. @bolletje, heerlijk dat het zo goed met hondje gaat. @Lika.... ja, kan me jouw gevoel wel een beetje indenken, maar misschien geeft het je wat meer rust op deze manier... Dagpact Fiet Kohtje Lika Yvonne Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) @xenia, welkom hier... @Smaragd, Ik heb zo het gevoel dat je, als je online kunt komen ook kunt posten. En sowieso kan hij meelezen, dat kan iedereen die níet online kan komen. Daarvoor is het ook een openbaar forum. En ja, hij was 5 uur geleden online, dat kun je zien.... 21 augustus 2019 bewerkt door Yvonne Aanvulling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 4 minuten geleden zei Lika: Ha @bolletje. Je brengt goed nieuws. Fijn! Ha Poepie Vraagje aan de frummels, heeft iemand ervaring met rolluiken? Scheelt dat er veel? Houd je hier de warmte en de kou wat meer buiten? Mijn airco kan het toch niet helemaal aan. Voel wel veel verschil hoor als hij draait. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Dagpact Fiet Kohtje Lika Yvonne Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 mooie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Kothje cursus Zweeds? Ah du reuteldeknutter mhe wo? Goed zo. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Jij ook een goedemorgen Jane. Bol, wij hebben boven rolluiken, heb het idee dat dat wel wat helpt. Beneden hebben we zonneschermen en die helpen heel erg goed, maar dat kan niet als het raam aan de straat/stoepkant zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 1 minuut geleden zei bolletje: Kothje cursus Zweeds? Ah du reuteldeknutter mhe wo? Goed zo. Hihi....zweudse seux bedreuven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Oké Von dank. Koh. god morgon, Sav bra? Woehahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Yvonne: Hihi....zweudse seux bedreuven... Hahahaha slik kuch kuch ho flats de ratsklats. Zijn draadje is ‘stoppen’ . Op 30 mei werd er voor het laatst op geschreven. Lars is 15 mei overleden. met @bolletje is alles goed lieffie ze schrijft hier nog steeds. Haar hondje had een hernia maar heeft een operatie gehad. Reacher 21 augustus 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden