nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Oh, tegelijk met Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zojuist zei nancy: Oh, tegelijk met Yvonne Hihi... klopt Nancy.... Hier rode aardappeltjes uit de oven, Salade en een vegaschijf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Mocht het iemand een veiliger gevoel geven, of er een algehele sfeerverbetering door zal ontstaan, ben ik bereid om mijn account op te heffen. Wat. Een. Gedonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zojuist zei Quinn: Mocht het iemand een veiliger gevoel geven, of er een algehele sfeerverbetering door zal ontstaan, ben ik bereid om mijn account op te heffen. Wat. Een. Gedonder. NO WAY !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zojuist zei Quinn: Mocht het iemand een veiliger gevoel geven, of er een algehele sfeerverbetering door zal ontstaan, ben ik bereid om mijn account op te heffen. Wat. Een. Gedonder. Liever niet Quinn, heb het hart niet.... Hoe is het bij de dierenarts gegaan Spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Nee Quinn, jij blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @spiritik ben net als Yvonne ook benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik ook. Je zus is meegegaan, toch? Naar de psycholoog en de dierenarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @spirit laat niet teveel aan je kat rommelen met medicijnen enz. 19 jaar is gewoon heel erg oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 29 minuten geleden zei spirit: Morgenavond om 7 uur is de afspraak. De dierenarts gaat haar dan even bekijken en dan kan de beslissing genomen worden. Een dierenarts met het hart op de juiste plek zal je het goede advies geven Spirit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik keek net even op de dagdraad van afgelopen zaterdag ( ik had de laatste berichten nog niet gelezen): ook dáár staan twee van die rare mededelingen van de zogenaamde ' moderator ' boven elke pagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik zie het nu @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Interessant draadje. Heb t beste weer gemist precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Niets gemist @fleurtje. Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @spirit Ik wens je veel sterkte morgen. Het is alles behalve makkelijk maar wel het beste voor je lieve dierenvriend. @nancy Ik zie het nu pas. Zaterdag stonden die berichten er volgens mij nog niet. Volgens mij pas sinds vandaag. Zou zeggen, laat het zijn voor wat het is. En er geen (extra) aandacht aan geven. Hopelijk keert de rust nu wat terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) Tis voorbij, Steffen is weg. Strikje erom en hopen dat de opname hem goed gaat doen. Ik meld me moe en droog af. Tot mogen! 19 augustus 2019 bewerkt door Fiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Een strikje of een touw Sorry, ik ben behoorlijk uit mijn doen geloof ik. En ik wil juist de rust hier bewaren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik bedoel het niet verkeerd naar jou @Fiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ja, dat wil ik ook graag weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Oh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Account is afgesloten. Ga niet onnodig in paniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Als je het account laat staan is het makkelijker te voorkomen dat het opnieuw wordt aangemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik ga proberen te slapen en niet onnodig draadjes willen proberen te volgen die destructief zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Myle: En er geen (extra) aandacht aan geven. Het is fascinerend om te zien wat zo'n zinnetje voor elkaar krijgt. Hier wederom een droge afmelding Beste mensen, welterusten en tot morgen! 19 augustus 2019 bewerkt door Pelle2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Droge afmelding, Gewerkt maar wat was ik moe zeg. Ga nu ook meteen slapen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden