Spring naar bijdragen

Ma 12 aug 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Nieuwe werkweek, nieuwe ballen, nieuwe kansen... 
en natuurlijk een bakje. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothiesGerelateerde afbeelding

Een heerlijk zonnetje al. 
Geen al te hoge temperaturen... lekker in de tuin werken dus. 
Gisteren was het ook zulk lekker weer, maar heb er een echte weekenddag van gemaakt: 
met een goed boek en en een grote kan thee heerlijk op een stoel genieten van het lekkere weer.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

Hier ook veel lezen momenteel, ik was een beetje impulsief
bij de bieb. thrillers aan het reserveren die van buiten de stad
moesten worden gehaald omdat ik in de ban ben van Michael
Robotham. En laten die 6 boeken nu allemaal binnen een paar dagen
hier afgehaald moeten worden en dus binnen 1 maand uitgelezen.
Wat een domme actie denk ik nu. Dat onmatige dus, datzelfde gedrag.
Nou ja, het is geen strandweer, het huishouden doe ik als gewoonlijk
mondjesmaat en ik zie wel hoever ik kom. De bieb weet zelf ook niet
of je die boeken kunt verlengen, ze konden me wel tot 17 sept. opschuiven
als inleverdatum. En het zijn geen nieuwe boeken dus ze zullen niet
door een ander snel worden gereserveerd lijkt me. Luxe probleempje dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lika en Jane. 
Pffff, Jane, niet handig dat slot, hihi. 
En die boeken.... ach als je ze niet op tijd uit hebt reserveer je ze toch nóg een keer? 
Ik neem aan dat dat ook bij jullie zonder kosten is... 
Lika, werk ze, laatste dagje en dan lekker op vakantie... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee het is met kosten, vroeger 3,= per boek
en sinds kort 1,= gek genoeg. maar ik wil ze liefst
verlengen en op volgorde lezen nu. en dat lijkt niet te kunnen.
sterker nog; bij het inleveren pakt de pc het niet en moet ik de
boeken afgeven aan een medewerker, anders kan iemand ze zo
meenemen en blijven ze in het systeem bij mij. zal wel software
miscommunicatie zijn of zoiets.
Het is al mooi dat ik zo ook die boeken kan lezen hoor.komt wel goed dus.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bumperjim er begint hier weer een klein beetje lucht te komen, ik ga er vandaag maar weer voor. Oudste heeft morgen afspraak bij de praktijkondersteuner en later in de week bij de huisarts. Jongste logeert even elders. Iedereen is erg geschrokken. 

Ik weet eerlijk gezegd ook totaal niet wat te doen, behalve me van de wereld drinken. Ik lijk wel verlamd, lezen lukt niet, tv kijken lukt niet, een gesprek voeren lukt niet, ik raak de draad kwijt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lady jane:

Goedemorgen frummers,

@lady jane Was benieuwd naar deze schrijver. Heb je er al eens wat van gelezen.????  Ik verslind boeken. Minimaal 6 in een maand en best wel dikke pillen ook.

Ben ook lid van Hebban ken je dat??? Moet wel zeggen dat ik (omdat ik niet werk) heel veel tijd heb. Als ik niet lees ga ik te veel piekeren. Een prima manier om afleiding te

zoeken. Althans voor mij dan. :)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Lady J heel mooi om te horen dat je impulsiviteit zich vertaald in het lezen en reserveren van boeken!! :) Awesome. Hoe gek het ook klinkt maar ik hoop dat zoiets voor mij in de toekomst weggelegd is :) Hoi allen, maak er een mooie dag van! Voor mij is het even overleven, en dat is oke. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nadia:

@bumperjim er begint hier weer een klein beetje lucht te komen, ik ga er vandaag maar weer voor. Oudste heeft morgen afspraak bij de praktijkondersteuner en later in de week bij de huisarts. Jongste logeert even elders. Iedereen is erg geschrokken. 

Ik weet eerlijk gezegd ook totaal niet wat te doen, behalve me van de wereld drinken. Ik lijk wel verlamd, lezen lukt niet, tv kijken lukt niet, een gesprek voeren lukt niet, ik raak de draad kwijt.

 

Jeetje meis.. Sterkte. Ik snap het idee van je van de wereld drinken als geen ander. Maar ja waar brengt het ons? :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Heerlijk weer een katerloze maandag. 
Kreeg zulk leuk nieuws, een dans collega doet al haar kostuums, sjaaltjes, sieraden, attributen etc weg. Ik mag het gratis hebben.
Dat is nogal wat. Een kostuum kost wel honderden euro's
Ze is met pensioen. 
Dat ze aan mij denkt raakt me. Ik had verder geen persoonlijk contact met haar en kwam haar sporadisch wel eens tegen. 
Ze weet dat ik het met mn leerlingen zal delen en oh wat een leuke verrassing is dat voor hun! 
Het voelt als karma. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het spijt me vreselijk, ik red het niet. 3 jaar op mijn tenen gelopen. Denken dat ik gek werd, nooit weten wat me nu weer zou gebeuren. Politie, ambulances, eerste hulp. Samen leven met iemand die 's morgens om 7 uur al niet aanspreekbaar is, mijn kind, mijn baby! Ik wil niemand triggeren, ik wil ook geen gekke berichten meer sturen, mensen beledigen. Als het beter gaat laat ik weer wat van me horen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...