bumperjim Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Mogge! Vroeg uit bed, wakker door zwaar onweer. Hond ff binnengelaten, wel zo leuk. Zal ik meteen maar doorstoten naar de koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 (bewerkt) Hoe is het nou @Nadia ? Ik heb niet op je verhaal geantwoord zaterdag want ik wist geen zinnig woord te zeggen. Hoe oud zijn je zoons? En met dat bloedgebeuren toch ff langs de huisarts als het zich herhaalt? 12 augustus 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Goeiemorgen! Dagpact: Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Goedemorgen frummers. Nieuwe werkweek, nieuwe ballen, nieuwe kansen... en natuurlijk een bakje. Een heerlijk zonnetje al. Geen al te hoge temperaturen... lekker in de tuin werken dus. Gisteren was het ook zulk lekker weer, maar heb er een echte weekenddag van gemaakt: met een goed boek en en een grote kan thee heerlijk op een stoel genieten van het lekkere weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 goeiemorgen frummers Hier ook veel lezen momenteel, ik was een beetje impulsief bij de bieb. thrillers aan het reserveren die van buiten de stad moesten worden gehaald omdat ik in de ban ben van Michael Robotham. En laten die 6 boeken nu allemaal binnen een paar dagen hier afgehaald moeten worden en dus binnen 1 maand uitgelezen. Wat een domme actie denk ik nu. Dat onmatige dus, datzelfde gedrag. Nou ja, het is geen strandweer, het huishouden doe ik als gewoonlijk mondjesmaat en ik zie wel hoever ik kom. De bieb weet zelf ook niet of je die boeken kunt verlengen, ze konden me wel tot 17 sept. opschuiven als inleverdatum. En het zijn geen nieuwe boeken dus ze zullen niet door een ander snel worden gereserveerd lijkt me. Luxe probleempje dus. bumperjim en Aicha reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Haha @lady jane. Herkenbaar!! Laatste dag werken. Aankleden nu. Heb me een beetje verslapen, want de hond had drie blafaanvallen vannacht. Geen idee waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 misschien mensen dichtbij geweest vannacht? gisternacht had ik het nachtslot omgedraaid maar 's morgens bleek dat de deur "aan" stond en toen ik de deur uit wilde, open was, schrikschrik maar blijkbaar niemand gezien gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Goedemorgen Lika en Jane. Pffff, Jane, niet handig dat slot, hihi. En die boeken.... ach als je ze niet op tijd uit hebt reserveer je ze toch nóg een keer? Ik neem aan dat dat ook bij jullie zonder kosten is... Lika, werk ze, laatste dagje en dan lekker op vakantie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 (bewerkt) nee het is met kosten, vroeger 3,= per boek en sinds kort 1,= gek genoeg. maar ik wil ze liefst verlengen en op volgorde lezen nu. en dat lijkt niet te kunnen. sterker nog; bij het inleveren pakt de pc het niet en moet ik de boeken afgeven aan een medewerker, anders kan iemand ze zo meenemen en blijven ze in het systeem bij mij. zal wel software miscommunicatie zijn of zoiets. Het is al mooi dat ik zo ook die boeken kan lezen hoor.komt wel goed dus. 12 augustus 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 gauw gaan lezen dus nu, bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Aha, komen van 'buiten jouw regio' dus. Nou, heel heel hard gaan lezen Jane, wat een straf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Goedemorgen, Dagpact Pelle Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 @bumperjim er begint hier weer een klein beetje lucht te komen, ik ga er vandaag maar weer voor. Oudste heeft morgen afspraak bij de praktijkondersteuner en later in de week bij de huisarts. Jongste logeert even elders. Iedereen is erg geschrokken. Ik weet eerlijk gezegd ook totaal niet wat te doen, behalve me van de wereld drinken. Ik lijk wel verlamd, lezen lukt niet, tv kijken lukt niet, een gesprek voeren lukt niet, ik raak de draad kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Goedemorgen. Dagpact Pelle Nadia Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catoo Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Goedemorgen. Dagpact Pelle Nadia Manou catoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 2 uur geleden zei lady jane: Goedemorgen frummers, @lady jane Was benieuwd naar deze schrijver. Heb je er al eens wat van gelezen.???? Ik verslind boeken. Minimaal 6 in een maand en best wel dikke pillen ook. Ben ook lid van Hebban ken je dat??? Moet wel zeggen dat ik (omdat ik niet werk) heel veel tijd heb. Als ik niet lees ga ik te veel piekeren. Een prima manier om afleiding te zoeken. Althans voor mij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Hahaha Lady J heel mooi om te horen dat je impulsiviteit zich vertaald in het lezen en reserveren van boeken!! Awesome. Hoe gek het ook klinkt maar ik hoop dat zoiets voor mij in de toekomst weggelegd is Hoi allen, maak er een mooie dag van! Voor mij is het even overleven, en dat is oke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 1 uur geleden zei Nadia: @bumperjim er begint hier weer een klein beetje lucht te komen, ik ga er vandaag maar weer voor. Oudste heeft morgen afspraak bij de praktijkondersteuner en later in de week bij de huisarts. Jongste logeert even elders. Iedereen is erg geschrokken. Ik weet eerlijk gezegd ook totaal niet wat te doen, behalve me van de wereld drinken. Ik lijk wel verlamd, lezen lukt niet, tv kijken lukt niet, een gesprek voeren lukt niet, ik raak de draad kwijt. Jeetje meis.. Sterkte. Ik snap het idee van je van de wereld drinken als geen ander. Maar ja waar brengt het ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 T middel is erger dan de kwaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Goedemiddag, Heerlijk weer een katerloze maandag. Kreeg zulk leuk nieuws, een dans collega doet al haar kostuums, sjaaltjes, sieraden, attributen etc weg. Ik mag het gratis hebben. Dat is nogal wat. Een kostuum kost wel honderden euro's Ze is met pensioen. Dat ze aan mij denkt raakt me. Ik had verder geen persoonlijk contact met haar en kwam haar sporadisch wel eens tegen. Ze weet dat ik het met mn leerlingen zal delen en oh wat een leuke verrassing is dat voor hun! Het voelt als karma. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Hier ook heftige bui achter de rug met blikseminslag hier vlak achter in het veld. Gelukkig nu weer zonnetje en maken we we weer een zomers dagje van, die bij zelf droog blijft. Dagpact Pelle Nadia Manou catoo Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 1 uur geleden zei Vol: Hier ook heftige bui achter de rug met blikseminslag hier vlak achter in het veld. Gelukkig nu weer zonnetje en maken we we weer een zomers dagje van, die bij zelf droog blijft. Dagpact Pelle Manou catoo Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Het spijt me vreselijk, ik red het niet. 3 jaar op mijn tenen gelopen. Denken dat ik gek werd, nooit weten wat me nu weer zou gebeuren. Politie, ambulances, eerste hulp. Samen leven met iemand die 's morgens om 7 uur al niet aanspreekbaar is, mijn kind, mijn baby! Ik wil niemand triggeren, ik wil ook geen gekke berichten meer sturen, mensen beledigen. Als het beter gaat laat ik weer wat van me horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden