Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 (bewerkt) De nieuwe Jim! Good for you @Etty laat je weten wat je vond? Jim heeft in schilderij vorm lang boven mijn bed gehangen. toenmalige vriend had hem geschilderd. Heeeeel groot. Heeft nooit tot dromen geleid overigens. 9 augustus 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Bureau opgeruimd. Geeft ook weer inzicht in waar van alles is gebleven.... Naar de afvalbak nu. Hoppa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Oh ja, toetje: ijs. Nieuwe OPPO ijs mag ik van de ww. Alles mag, maar pakt qua punten goed uit. Chocola hazelnoten vandaag. 1 bolletje Lika. Niet de hele handel. Aaaaaargh. Mateloosheid, mateloosheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Dank voor de pannenkoeken met andijvie en knoflook. Voel me niet meer blegh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 56 minuten geleden zei Yvonne: Is er een reden of oorzaak dat je je bleh voelt Lika?? Denk dat het hormonaal is en ik vergelijk me met een collega die ik top vind. Weet dat het zinloos is en niet helpend, gaat wel weer over. Heb het werk dapper gedaan en nu is ze terug en stort ik even in. Geeft niets mag best. Ik zie het en doe rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 6 uur geleden zei Quinn: Dagpact Lika Yvonne Vol Jane Nadia Manou Gezond2019 Reacher. IJsvogel... Quinn Myle Goedemiddag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ha Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 @Bor ik maak er geen issue over dat je loopt te ....g..dromen over relax joh.....je wilt de hele tijd aandacht ..heb je je het is het weer niet goed....droom lekker ..en hoop dat je lekker slaapt Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 28 minuten geleden zei Lika: De nieuwe Jim! Good for you @Etty laat je weten wat je vond? Jim heeft in schilderij vorm lang boven mijn bed gehangen. toenmalige vriend had hem geschilderd. Heeeeel groot. Heeft nooit tot dromen geleid overigens. Oh jammer Quinn en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Lekker Steffen!!! Nu wil ik taart als avondeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Aaarrrrggghhh die taart! Heerlijk. Die cast is super van die film Ja. Steve Buscemi ook? Daar zou ik wel over willen dromen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Het is mijn tweede keer weight watchers en tussendoor nog een keer koolhydraatarm. Ben nu pas zo ver dat ik echt denk dat ik matig ga kunnen zijn. Met eten dan he? Met drank en sigaretten: niet te proberen. Met werk....lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 @Bor misschien leuk voor in je bootje een hamster in een paleisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 (bewerkt) Ik begin opeens spontaan onbeheersbaar te janken na het lezen van je bericht @Lika. De zin "Met drank en sigaretten: niet te proberen." Hakt er even in. Weet niet waarom. Pff.Ben wel een beetje een emotioneel geval zo. Lach mezelf tussendoor half uit. Edit: Even herpakken. @Manou Arme hamster, straks wordt ie nog zeeziek! 9 augustus 2019 bewerkt door Myle toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ik wil je natuurlijk niet aan het huilen maken. @Myle Misschien wel goed om te weten wat het dan is dat je doet huilen? Herpak jezelf of laat het stromen. Mag best even. We zijn hier. Myle en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ik geloof dat ik het weet. Ik had even enorm veel trek en ik las je berichtje. En ik was een sigaret aan het roken en dacht eraan dat ik er nog maar 2 heb voor de rest van vandaag. Gek genoeg hielp het wel even om flink te huilen. Trek is weg, zieligheidsfactor ook weer een stuk gedaald. Dankjewel Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 @Steffen goeie taart. Voor een stevige bodem gooi ik er vaak wat chocolade doorheen. Ook omdat chocola, duhuh. @Myle blijft klote om juist die dingen niet met mate te kunnen doen, ik snap je huilbui (al huil ik natuurlijk niet, stoere man zijnde). Stoppen met roken is voor mij vooralsnog ook vijftig bruggen te ver. Kan al janken als ik eraan denk, o wacht, stoere man... Verder heb ik een hekel aan pubers aan tafel. Hap slik weg en maar stiekem appen. Ik zie je! Leg dat ding weg! Pfff, ouderen blijft moeilijk. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ow, mensen toch, zit ik hier toch zonder onderbroek op een bootje! En buiten hsband zijn er natuurlijk altijd ....hijg.....hijg..best wel idioten die...hijg.....hijg..best...wel.....soms wel 5x ow! Ja oediwieeeeee! Doe effe normaal! Ga pb of boek een kamer. Clare, Bob en Smaragd reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ik ben er klaar mee. Clare reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Yep me too . Ben het helemaal.met je eens @nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Om het in politieke taal te houden @Nadia "doe zelf even normaal". Ik vind dit echt een zwaar overtrokken reactie van je, naast dat ik de manier waarop jij je in dit bericht uitdrukt, zowel in toon als woordkeuze een stuk aanstootgevender vind dan de hele Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 4 uur geleden zei niks: Ik heb weekend, wat fijn om dat te kunnen zeggen. Het is wennen, maar wel leuk. Wel moe, maar daar is een weekend voor. Ga dus kalm aan doen en me terug trekken met een boek en een doos chocola. Wat voor boek lees je @niks. Van wat voor soort boeken hou je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Een goed boek en een doos chocola Geweldige combinatie. Lezen icm chocola is altijd geslaagd! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 O ja, natuurlijk moeten we Bor in haar onderbroekloze status op haar bootje in een sexuele fantasie met met jou (geen idee wie je bent, maar waarschijnlijk heb je ergens een uitstekel? ), steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Wa? Heb ik nou over een seksscène heengelezen? Of zijn we hier te nuchter voor @Cleo66 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden