Manou Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 Nee.Filmpjes.Dol op filmpjes kijken.Zomergasten gekeken.2 boeken ven Hannah Bervoets gescoord.Had ik nog nooit iets van gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 (bewerkt) Bedankt allemaal. Het werd erg gewaardeerd. Net nog even paar uurtjes geslapen. Zo lekker naar mijn werk. Rapilos, kan het mij wel voorstellen dat je het gaat missen. Ons werk geeft ons ook wat... Ga gewoon een paar maanden van de vrijheid straks genieten. En wie weet een paar uur iets erbij maar alleen als het jou uitkomt. Zoiets. En dat 100 keer uitrekenen. Ben ook zo een iemand. Heerlijk herkenbaar. Fijne dag, ga naar mijn werk zo. 5 augustus 2019 bewerkt door Smaragd Toevoeging rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 4 uur geleden zei Vernis: Gefeliciteerd smaragd Welkom op het forum Vernis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 Ik meld me even blij & droog. Lonster en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 2 uur geleden zei spirit: Dagpact Yvonne Lika Nadia Jane Rapilos Quinn Spirit Lonster Ik stond er al op, maar was er weer afgeduwd terwijl ik net zo goed ga de laatste dagen. Ik voel me fitter, maar ben ook snel moe. Heb de neiging om veel te luieren, maar dat heb ik vorige week al gedaan. Net weer wat klusjes gedaan, nu naar de kapper. Eigenlijk ben ik niet van de lijstjes, maar nu wel gedaan. Lekker doorstrepen wat af is. Als ik veel moet/wil doen en het overzicht of de focus mis neem ik wel eens Ritalin. Dat helpt me (als 'would be ADD-er') om wat rustiger in mijn hoofd te worden en klussen af te maken na elkaar, in plaats van hier en daar wat stapels te verschuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 Dagpact Yvonne Lika Nadia Jane Rapilos Quinn Spirit Lonster IJsvogel lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 10 uur geleden zei Yvonne: Op het werk dus even druk weer Lika, maar thuis even rust?? Ja, hoor. En op het werk is het nu ook niet druk. Vind het alleen even spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 (bewerkt) Het hondenspul hier gaat goed. Evenwicht gevonden tussen logeerhond en de onze. Wordt nogal woest samen gespeeld, een beetje van het niveau van mn broer en ik vroeger waarbij mn ouders dan riepen ga ALSJEBLIEFT naar buiten Blij. Barbecuend, moet t vlees met mn leven beschermen... 5 augustus 2019 bewerkt door bumperjim Lika, Rosee en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 37 minuten geleden zei knakker: Ja, dank Denise. Auto zojuist startklaar gemaakt, en ziet, er is een wonder geschiedt: ruimte over. Dat is de afgelopen jaren niet voorgekomen. Nu innig tevreden in tuin, met grolsje 0.0 en een fijne cigaar. Het leven is mooi Ja je pakt veel strakker in met 0,0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 Fijne vakantie. @knakker. En morgen drie maanden droog zag ik op het jaarpact. Lekker helder op reis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 (bewerkt) Gek, hoe kom ik nou opeens op de maandagdraad terecht??? 6 augustus 2019 bewerkt door Yvonne berichtje op de foute draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 de weg kwijt denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Leuker draadje gevonden. Nog gelijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden