Spring naar bijdragen

Woensdag 31 juli 2019


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ja heb mij op het dagpact gezet. Waarom? 

Ga zo snel boodschappen doen en dingen inpakken. Ik ga met mijn 3 neefjes en 2 nichtjes naar de Efteling. Voel mezelf ook zo blij al een kind haha heerlijk. Lieve banjers leeftijd van 6 tot 14 jaar. Hele verantwoordelijkheid. Zo voel ik dat. En daar hoort geen drank bij. Ze komen over een uurtje en dan gaan we rijden. Fijne dag, tot vanavond! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Gat in de dag geslapen, doodmoe van de hitte inmiddels. 
Vandaag zou het dan een keertje niet boven de 24 graden moeten komen, ik hoop het. 
De paar druppen regen die gisteren beloofd waren zijn niet gevallen, evenmin als de door buienradar beloofde druppen van vanmorgen... 
Nu maar hopen op de druppen die weeronline voor vanmiddag in petto heeft, hoewel... 0,1 mm per uur.... daar zal de tuin niet van opleven... 
Afijn, de thee is inmiddels getrokken, de koffie loopt nog door... 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothiesGerelateerde afbeelding

Smaragd, heul veul plezier in de Efteling straks... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een heerlijke frisse morgen hier frummers!
Van mij mag het nog even droog blijven
maatje en ik hebben vaak dat engeltje tijdens het fietsen
Von, bij mij kwam er zondag ook zoveel moeheid uit mijn lijf
dat ik verbaasd was dat ik iets opbouwde zonder te merken
maar achteraf heb ik die hele droogte periode steeds 1 a 2 uur
kort maar goed geslapen en die heb ik bijna alweer ingehaald
Gun jou ook je regen en je eigen bio ritme weer terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, het heeft hier nu al weken niet geregend Jane, de grasvelden zijn geel inmiddels, veel bomen laten hun bladeren al vallen. 
De vijver hier vlakbij lijkt op te drogen.... er heeft zich een heus strandje gevormd door de terugtrekkende waterlijn..... 
En het gekke is: met regelmaat geven de weervoorspellingen een buitje af, vaak zelfs zouden we midden in een stortbui moeten zitten als ik kijk, maar de wolken trekken zich daar niets van aan en trekken 'dicht' verder om vijf kilometer verderop hun lading te lozen... 
Afijn, het zal ooit wel weer goed komen, maar voor nu is het niet leuk. 
En jaaaa, vannacht al heerlijk geslapen, dus dat komt wel weer goed... 
Ik gun jou je droogte uiteraard van harte :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Niks, je hoeft hier echt niet schoorvoetend binnen te komen hoor. 
Je bent aan het stoppen, je bent een weg ingeslagen die heel veel energie vreet... 
Struikelen, opstaan, knietjes schoonvegen en weer verder gaan hoor. 
Met opgeheven hoofd, want jij mag trots zijn op wat je doet!!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel erg trots ben ik op dit moment niet. Ik heb het gevoel dat ik ook niet zo gemotiveerd ben. Ja, in de ochtend wel. Maar later op de dag eigenlijk niet meer zo. Help! Hoe krijg ik motivatie om niet te gaan drinken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bumperjim:

Goeiemorgen :) 

Operatie deurbel vanochtend. Ding eraf schroeven. Of er is duidelijk iets mis met een draadje, of ik koop een nieuwe. Overzichtelijk project, voorlopig.

ik heb er 2 hangen haha
de fijne deed t niet meer
en die het nog doet klinkt vreselijk schel
en ik kan dat draadje niet vinden
nr 3 aanschaffen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Ik trek het hier thuis niet zó goed, niet qua drinken, niet qua sfeer. Dus ik ga even ergens anders logeren, hoop dat ik daar wat tot rust kom. Er wordt daar ook niet gedronken en de winkels zijn een eind weg, dus veel veiliger voor mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...