Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 1 uur geleden zei Bor: Wie wil even de AA voor me bellen, ik heb het tel nr wel voor je maar de moed niet....., en dan vraag je even waar en wanneer de eerstvolgende meeting is en dan zeg je gewoon dan komt Bor ook. Als het nog een beetje dezelfde groep is weten ze misschien nog wel wie Bor is, maar dat zal wel niet denk? Weet ik veel..misschien ook wel, van die die- hards die al jaaaaaaaaaaren niet meer drinken. Kom ik weer aanzetten hoor, hmpff... Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet dit toch zelf doen. Liefs Wiplala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Goed dat je gebeld hebt @Bor! Voor wat het waard is, ik zie het niet als een afgang. Ik vind het juist heel sterk dat je weet wat je nodig hebt en dat regelt voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Een afgang is het zeker niet Bor,jij hebt gebeld dat is een goede stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Oef... scheelde niet veel of ik had wat verkeerds gezegd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Voor zover ik heb meegemaakt is iedereen altijd welkom bij de aa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 En waarom zou je eens een keer alleen maar luisteren? Vaak kan je daar heel veel van leren. Mensen die vaak al jaren droog staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stier Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Nieuwe week en erg down vandaag, weer niet vooruit te branden trek! Probeer vanalles voor afleiding, wandelen, naar de sportschool, beetje aan mijn projecten werken, beetje gamen maar krijg nergens echt plezier van. Heb ook echt vage horrordromen momenteel die niet echt indruk op mij maken maar de dingen die gebeuren denk ik echt, waarom moet ik dat zien? Mja, knok de dag wel weer door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Zal geen oppeppers meer gebruiken Bor, maar een luistert oor is ook goed als je naar de AA gaat,daar steek je wel wat van op, heb ik aan de lijve ondervonden. Hier heerlijk ondanks het weer naar buiten geweest. Even een loep gehaald,wil er eentje met een lamp erin maar moet nog even kijken welke de goede is. PS de loep is voor de diamond painting want de afbeeldingen in wel erg klein. Nu na wat gedaan te hebben achter de pc even, en een flinke bak kamille thee erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Voor diegene die het verhaal ook niet kennen... Op een dag vangt de poes van de familie Blom een wiplala. Een wat? Een wiplala: een klein mannetje dat kan toveren. Tinkelen noemt hij dat. Wiplala – want zo heet het mannetje ook – vergeet alleen steeds hoe hij de dingen weer terug getinkeld krijgt. Zo verandert hij de buurman in een stenen standbeeld en wordt de familie Blom net zo klein als hijzelf! Dat laatste is het begin van een spannend avontuur. Zullen ze ooit weer ‘normaal’ worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Haha, Ben jij zo een kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Goed Bezig Sober. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Haha waarom dat,ik niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Lontje te kort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Nou dat is mooi, kaboutertjes kunnen ook lief zijn. Hopla de zon schijnt weer, wat een leuke en ook opwekkende dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 @Bor, is het niet beter voor jou, voor iedereen hier, inclusief de moderator, als je voorlopig even hier uitlogt en bijv. wat gaat lezen in herstelliteratuur? Dan weet je misschien vanavond weer een beetje waar het allemaal om draait bij AA... en hier ook. Sowhat en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Wiplala, het forum heeft een hele nare periode meegemaakt met een persoon die zich Kaboutertje noemde. Vandaar dat je reacties krijgt als je die naam noemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Sorry dat wist ik niet. Mijn excuus daarvoor. Bor spijt me dat zeer,sorry nogmaals ook voor de rest van de forummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Wiplala, dat kon je ook niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 1 uur geleden zei Bor: Nou dat heb ik bij kabouters niet zo hoog zitten hoor, die kun je maar beter in de gaten houden, die kleine rakkers! Bor, sorry. Als je alles weet dan reageerde ik ook niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Zojuist zei Sowhat: Wiplala, dat kon je ook niet weten. Nee tuurlijk niet, maar ik kan er iemand behoorlijk me kwetsen, en dat wil ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Ahum mag ik even? Mijn man was een echte kabouter hoor inclusief snor, baard en eikeltjespijp. Alleen s' nachts hielp hij niemand hoor daar was ie te lui voor, echt. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Top haal je vruchten die nodig hebt,ik wil er voor je zijn, en dan op forum ben de gekste ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Spinazie, aardappelen, hamburger. En ikzelf slaaaaaa......dat was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 En wat eten jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Jullie gaan vast en zeker twijfelen of het nog goed met me gaat maar (fluisterend) Ik had gisteren een witte bonenstoofschotel met nasivlees gemaakt. Ja lachen jullie maar maar weten jullie dat bonen heel gezond zijn voor je darmen? snif snif. Oeps sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden