Spring naar bijdragen

Woensdag 29 mei 2019


nancy

Aanbevolen berichten

goedemorgen allemaal. 

Het lijkt wéér mooi weer te worden, ondanks de eerder voorspellingen. Ik vind het helemaal prima. 

Rustig fietstochtje voorbereiden, ondertussen wat oppassen, bus voor de  apk (altijd beetje spannend), twee dienstjes wegwerken.......ja, dit gaat beter zo. 

Niet gestaakt voor pensioen uiteraard. Heeft geen zin, staken is niet de weg. Los daarvan: met dát systeem doe ik niet meer mee. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Hier prachtig weer. Straks lekker klein stukje lopen met het hondje. Ver kom ik nog niet maar ze accepteert dat op zich heel goed. 

Later in de middag komt een goede vriend. Hij neemt zijn scootmobiel mee. Omdat hij hem al een tijdje niet nodig heeft mag ik hem gaan uitproberen. Enerzijds om mijn actie radius te vergroten. Anderzijds om ermee te oefenen. In september ga ik weer opvakantie naar het " aangepaste" adres in Spanje. Hun eigen excursies ga ik daar ook met de scoot doen

Ben heel benieuwd of dit gauw went. Vind het best een beetje spannend. Ook vanwege eventuele reacties. De HA vond het, evenals de fysio, direct een goed plan.Eerder had zij dit al voorgesteld , maarik was nog niet zo ver toen geloof ik.  We gaan het beleven. 

We besluiten vandaag met een etentje bij de chinees vlakbij. Beiden zijn we alleen en dan doe je zoiets eigenlijk nooit. Dus even trakteren. En ik drink er chinese thee bij. Geen drank voor Sober vandaag. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje  ik ga morgen met man en ouders uit eten met de Dinnertrain: die vertrekt vanaf een treinstation ergens en tijdens de twee uur durende rit (weet niet waarheen) dineren wij in de trein. Ben benieuwd! Is een verrassing voor mijn vader z'n verjaardag.  En dan zaterdag met collega's naar de Toppers! Met LEUKE collega's, hahaha! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk Nancy de dinertrein. Ik had het eerder in mn streekkrant gelezen. Heel orgineel.

Ik heb een heel fijne middag en avond gehad. Geoefend met de kleine scootmobiel. Passen en meten in mn benedenberging. Heel fijn contact . We kunnen enorm fijn praten over zowel luchtige als serieuzere zaken. Onze telefoontjes zijn ook zelden " kort":D.

En etentje bij de chinees was ook toppie in alle opzichten. 

Eerste proefritje op de scoot ging prima. Wel effe gek toen ik een paar medeflatbewoners (met extra paar ogen ahw) zag kijken. Went ook wel.

En de chinese thee en later verse gemberthee was prima bij en na het eten. Vriend nam alcoholvrij bier. Hij zette de fles rose ( die op elke tafel stond) van onze tafel tijdrns het eten op de grond uit mujn zicht. Niet nodig maar wel heel lief bedoeld. :excl:

 

bewerkt door Gast
Fout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je klinkt goed en zelfverzekerd, @Sober. Fijn om te lezen.

Een scootmobiel is reuze handig. Ik heb er eens eentje een paar maanden gehuurd terwijl ik herstelde van een enkelbreuk. Wat een mooie uitvinding. Ik begrijp eigenlijk niet dat het geen hip hebbeding is onder jongeren. Je hebt er geen rijbewijs voor nodig en je mag er overal mee rijden. Op het fietspad, op de stoep en zo nodig zelfs op straat, wat je maar wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...