nancy Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Goedemorgen allen. Oppasdagje vandaag, hup, in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 (bewerkt) Goeiemorgen! Ik had een collega die op maandagochtend altijd de meest cynische k-opmerkingen maakte over de maandagochtend. Die verliet na een burnout van ruim eennjaar de company en nog steeds cynisch. Dus we doen het anders: voor diegenen die het voorrecht hebben een baan te hebben: joepie we gaan weer centjes verdienen vandaag!! 13 mei 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 24 minuten geleden zei Bor: Nou ik heb dan geen baan om centjes te verdienen maar ik verwacht tussen 8 en 10 uur KPN hier. De beste man moet ook opm"n slaapkamer wezen dus ikmoet al vroeg aan de bak want hij kan er zo niet bij. Moet eerst m"n keldingkast inruimen. Ik heb de rare gewoonte om alles wat ik uit de kast trek en me niet bevalt ik op de grond gooi ipv terug in de kast. Moet je eens kijken wat er dan ligt na een paar dagen en uiteindelijk belandt de hele bult maar in de was. Bedoel maar; Hoe houdt je jezelf bezig he?! Getver een "beste man" in je slaapkamer. Daar kan ik niet tegen. Dat zit zo, jaren geleden toen wij allebei nog fulltime werkten (toen we nog veel geld hadden en nergens tijd voor) toen hadden we een schoonmaakster elke week. Toen mijn vrouw een keer midden op de middag onverwachts thuiskwam was er een Vent in huis bij haar. Weliswaar in de woonkamer maar ze verschoonde af en toe ook wel eens ons bed. "Oh OK" zeiden we dan, dachten we verder niet bij na, maar daar hebben we achteraf wel behoorlijk van zitten flippen. Betaalden we natuurlijk niet genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Goedemorgen bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Aaarrrggg een vreemde man in je huis met de schoonmaakster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Up. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Moguh! Zo eerste afspraak bij verslavingszorg... Brrr lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 elke stap is er één Ties straks kijk je terug en zie je hoe ver je al bent gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Heeee Ties, een nieuw begin, wat fijn! En verslavingszorg is er voir ons he, die staan nergens van te kijken. Je wilt vooruit, dit is dus een hele goede stap! Je hoeft het niet alleen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 (bewerkt) Dáár hoef je je iig niet te schamen. Vergeet niet het is een hard drug. Dat je eraan verslaafd kan raken is niet jouw schuld. Ja jij hebt het zelf allemaal opgedronken dat is wel zo, maar dat het zo lastig is om daarmee te stoppen ligt niet aan jou. Dus het is normaal om daar hulp bij te zoeken. Geen schaamte bij nodig 13 mei 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Wel plezierig dat ze na gedane zaken jullie bed verschoond, dat dan weer wel. #brightside bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Hell ja, middag. Die mag ook goed zijn. Dagpact Sonnetje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Succes @Ties Al 1 jaar @Quinn. Wauw. Time flies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Ik vergeet het ook de helft van de keren. Dat zegt meer over vergeetachtigheid dan over dankbaarheid of falen of zo. Geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Ach @Bor. Dat is toch geen falen.? Eerder een samenloop van omstandigheden. Lekker iets gezelligs samen doorschuiven naar volgend weekend dan toch?. Zo van: dat hadden we samen nog tegoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 (bewerkt) Dat begrijp ik Bor. Dat is afschuwelijk. Ik bedoelde meer dat dit niet door jou te veranderen is( alleen door die ander) en dan kunj beter iets ombuigen naar iets positiefs. Meer helpend voor jou en je zoon. En beetje omdenken. En lekker iets gezelligs doen volgend weekend. Dat dus. En nee ik snap dat het niet om het moederdaggedoe is hoor. Ik hoop dat ik me nu duidelijker heb uitgedrukt. Ach ook eigenlijk weer het KMW dus. 13 mei 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Nou verslavingszorg viel best mee, ga cognitieve gedragstherapie krijgen... Waren indd erg begripvol gelukkig! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Mooi, Ties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Bor, even met pleeg bellen en vragen hoe het precies in elkaar zit. En vertellen dat je hier niet blij mee bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 28 minuten geleden zei Bor: Werk je bij jeugdclub? Dan; keep on dreaming. *log maar beter uit, dit gaat niet goed komen zo* Ik denk dat je mijn post heel anders opvat dan ik hem bedoelde. Jammer, maar so be it. Ik wilde je een hart onder de riem steken. Oke, en nee ik werk niet bij de jeugdclub, helaas vanwege lichamelijke gezondheidsproblemen 100% afgekeurd. Maar dit terzijde. Nogmaals ik wilde je slechts opbeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Vandaag ga ik niets drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 Goed zo, Bilo. Bilo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 13 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2019 53 minuten geleden zei Bob: Goed zo, Bilo. Dank je Bob. Nu 2de dag zonder alcohol. Dus zit me te vervelen nu in de avond. Maar ik had slechtere avonden kunnen kiezen; prachtig weer hier. Dus ik ga maar eens lekker een stukje wandelen en even zwaaien naar de eendjes Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden