Ties Geplaatst 7 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 Morgen ga ik paardrijden, studeren en samen met mijn man het huis doen. 's avonds gaat hij naar een concert dan zou ik weer een mogelijkheid hebben om te drinken, maar ik vraag of hij pasjes en sleutels meeneemt. Beetje triest maar zo moet het maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 Verstandig Ties , zo is het hier ook gegaan pasjes inleveren  en vooral niet alleen boodschappen doen.. succes met het huishouden morgen. Loop je erg ver achter .? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 8 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Ja dat is een goede, ik denk op de bank met een kopje thee en een boek. Zo eerst naar het paard een beetje de angsten verdrijven, het liefst zou ik in bed blijven met de dekens over mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Wat fijn dat je een paard hebt. Lijkt me dat je daar ook veel steun en liefde uit kan halen. En heerlijke buitenritten maken, helemaal zen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 8 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Ja svartur is echt mijn maatje, en hij is ook mega lief zelfs als mijn man pogingen doet op hem te rijden! Het heeft ook iets therapeutisch voel me al weer beter dan vanochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Ties, goed dat je jezelf weer herpakt... Hier in huis staat alcohol nog steeds in een kast waarvan mijn partner de sleutel heeft. Ik vind dat niet triest, voor mij is het een onderdeel van goed voor mezelf zorgen. Zeker in het begin van stoppen getuigt het van jezelf serieus nemen, om dat te doen wat voor jou helpend is om de eerste niet te nemen. Ik vind dat je daar jezelf niet om hoeft te 'veroordelen', integendeel. Sterkte en succes voor jou. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Ties google de film 28 days maar eens, daar gebruiken ze paarden therapeutisch i.v.m. afkicken van alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 9 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Ga ik zeker doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 11 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2020 Last van onzekerheid ivm werk. Er worden zoveel mensen uitgegooid en er zitten zoveel mensen thuis... Ik moet nog maar 6 maanden dan rond ik een 5 en een half jaar durende opleiding af. Volgens mij gaat het best goed, maar ja ik weet niet zo goed wat de opleiders vinden en in het huidige klimaat wil ik ook niet echt de aandacht op me vestigen door naar hen toe te stappen met mijn misschien wel onterechte onzekerheid.... Voorheen goede reden om in het weekend te gaan drinken, maar nu hou ik het droog en ga ik lang en hard nadenken over wat ik moet doen... bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2020 Hou je taai. Wacht maar af ja. Ties reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 12 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2020 Voel me onrustig, morgen nog werken en dan drie dagen weekend, ook wel weer met afspraken maar met vrije tijd omgaan blijft toch moeilijk. En ik wil ook niet alles vol plannen want ik moet toch ook een beetje uitrusten en ik heb ook helemaal geen zin in gezelligheid. Maar waar ik wel zin in heb, geen idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2020 Geen alcohol in huis. En hoe is het met je drumstel dan? Moet je niet gewoon lekker paradiddlen op je vrije dagen? Moet je niet werken aan je double stroke rolls? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2020 En mijn geheime wapen...de film overdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 12 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2020 @bumperjim beetje paradiddelen kan nooit kwaad! Band ligt een beetje stil omdat de bassist dronken van de fiets gevallen is en van alles gebroken heeft. Ook een goede reminder... Filmpje kijken kan ook nooit kwaad indd. En paard natuurlijk als het een beetje droog is. Maar ook eens proberen niets te doen en gewoon te voelen, die onderbewuste lavastroom aan verdrongen emoties op laten komen ofzoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2020 Oh wat een beschuitlul, ik heb zin om een paar bassistengrappen uit de oude doos te trekken. Kijk deze maar in de tussentijd, kan je lachen:   Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 17 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2020 Ik heb last van achterdocht, ik heb het gevoel dat mensen het vaak over me hebben in negatieve zin, complimenten geloof ik nooit en ik geloof ook dat mensen ervan genieten om me te zien falen. Restje van vroeger van toen ik gepest werd denk ik. Want volgens mij is het niet per se waar... Best een klusje die onverwerkte gevoelens die naar boven komen zonder drank. Nu hoop ik dat met het dealen met deze gevoelens ook de drank zucht afneemt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020  je bent absoluut de moeite waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Langzaam klaart mijn hoofd op en eten gaat ook weer. Nog steeds in dubio over opname, dat zou dan betekenen dat ik me voor 2 maanden ziek moet melden terwijl ik over 3 maanden examen heb en mijn opleiding kan afronden. En ik ben hier al tig jaar mee bezig maar de laatste lootjes wegen tonnen... Nou eerst vandaag maar weer door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 hoi Ties  , ik weet niet hoe het bij jou geregeld is mbt keuze voor opname toen ik er over nadacht moest ik mij zelf aanmelden bij triora denhaag en dan op intake wachten en dan op de wachtlijst indien ik goed bevonden wordt om te worden opgenomen . benieuwd hoe jouw aanmeld weg er uit ziet ? succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 U centre zal het gaan worden in Maastricht, ik hoop alleen dat ik iedereen zo ver krijg dat ik eerst mijn opleiding mag afmaken. Op werk weet niemand iets en functioneer ik goed (dat heb ik ook gecheckt hoor) en ik drink nooit als ik moet werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 De tranen blijven maar stromen, ik laat het maar gewoon komen. Ik weet niet zo goed waar ze vandaan komen. Of ik nou bang ben of boos of verdrietig ik weet het echt niet. Maar het opschrijven helpt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Ze mogen er zijn hoor je tranen ..  hopelijk kan je uiteindelijk traceren waar het gevoel vandaan komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Ik los het iig niet op met alcohol Myle en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Maar met winterthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Je bent een topper .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden