Lika Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Ik ben ook weer naar de dagbesteding. Daardoor vannacht weer een tijd lang wakker gelegen. Vervelend is dat toch. Eens kijken of ik m'n oren dicht kan stoppen, zodat het minder druk wordt in m'n hoofd. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Goedemorgen! Koffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Goedemorgen en @Lars beterschap ! sowhat sterkte lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Goedemorgen frummers. Even tussen de bedrijven door een bakje neerzetten.. Maak er een mooie dag van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Dagpact; Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Een hele goede morgen allemaal Net de douche ontstopt, met een pak soda en 4 ketels kokend water Hopelijk, loopt het nu weer goed door Lekker vrij vandaag Ik ga geloof ik eens (bijna) niets doen vandaag Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Waarom zou je een man willen zijn Bor Is je bloeddruk dan lager denk je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Oh ,oke, Ja jammer van die stress dan Nergens voor nodig, helpt je niks, de dag komt toch wel om Maar goed, dat weet je zelf natuurlijk ook wel Laat je nog even weten hoe het was vanmiddag ? Goed dat je niet drinkt, dan wordt het nog erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Goedemorgen allemaal. Koffie buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Ik schrijf me in voor de dagpact. De laatste dagen weer flink mijn knietjes schoon moeten vegen. Die trui Soothe ga ik nu eens voor je afmaken. En die haken zal ik wegwerken. Fijne dag en tot vanavond. Ik heb ff steun nodig voor mijn nieuwe en blijvende stopdatum. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Een knuf voor jou Bor!! Dank je wel Spirit...zit hier nu ff met tranen!! Ja ik ga echt mijn best doen!! Lief dat je dat zo mooi schrijft!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 4 uur geleden zei Bor: Ik heb geen moed ingedronken en ik heb niet afgebeld. Ik ben erheen gefietst en gegaan. Toch drink ik vandaag niet. Bang mogen we zijn Borrie dat is menselijk. Toppie dat je niet gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Goede dag vandaag. Ben deze week alleen. Nog nooit geweest de laatste jaren. Ik geloof dat ik het nu heerlijk vind. Ik hoef niet te zoeken naar waar ‘het’ is. Ik ben er al. Fijn!!! En de winst van niet drinken. Dat maakt het merkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 En @Bor wat ben ik trots op je. Pfoeh, goed gedaan meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Bor...wel andere anticonceptie paraat ? Ik heb ook mijn portie stress gehad vandaag. Heb al 2wkn last van toenemende tandpijn bij drinken van warme of koude dranken. Bedenk daarbij dat ik doodsbang ben voor een tandarts ... komende maandag heb ik afspraak bij mondhygiënist, maar de last was sinds dit weekend dusdanig dat ik vanmorgen gebeld heb voor een eerdere afspraak. Het is toch niet normaal om met tintelende hoofdhuid en hoofdpijn de dag door te moeten? Nou, ik kon vanmiddag terecht en kwam haast huilend binnen bij een jonge mannelijke mondhygienist. Ik begon mijn verhaal met “ik ga vast zo huilen..maar dat geeft niets” Eerst mocht hij kijken, toen mocht hij met haakje in tandvlees prikken..maar toen hij met blazertje voor mijn ogen vroeg of hij met lucht op mijn kiezen mocht blazen schoot mijn mond op slot :s Uiteindelijk mocht hij verder, tandarts erbij .. niets aan de hand qua gebit ? Door naar de huisarts, een kaakholteontsteking. Tja, prima hoor! Dan kan ik die pijn opeens veel rustiger plaatsen en zit ik het wel uit! Nu in bad, ruim pijnstilling en verhoging van ontstekingsremmers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Ai @Vol wat zitten we toch bijzonder in elkaar. Beterschap. 9878 stappen vandaag. Morgen vrij. Zwemmen. En maar volhouden dat ik niet sportief ben... valt misschien ook wel mee;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 lieve frummers, Lars ligt in het ziekenhuis, dit is het laatste nieuws; boodschap van zijn dochter:Zaterdagavond naar IC gegaan, longpunctie, vocht achter longen. Zondag steeds benauwder, longdrain gekregen en geintubeerd. Wordt in slaap gehouden, sinds gisteren aan dialyse apparaat. Vandaag nog weinig verbetering en het is nu afwachten. Als jullie nog een kaarsje over hebben, alle positieve energie richting hem is welkom! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Dank Jane, lees het nu net ook op facebook. Denk dat hij het heeft opgegeven. Gun het hem ook omdat hij het zo graag wil. Maar schrik hier wel enorm van zeg. Wat moet ik wensen/willen voor hem. Die arme lieverd. Geen benauwdheid en pijn. Fijn dat hij zulke betrokken dochters heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 april 2019 Rapport Share Geplaatst 30 april 2019 Ach jee lees dit net. Fijn dat je dit deelt @lady jane. @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2019 Ach Lars! Weet ook niet wat te wensen. Hoop alleen dat men niet door blijft behandelen terwijl je wens is te sterven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden