bumperjim Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Gmorgen deze morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Goedemorgen. Vandaag nemen we definitief afscheid. Het voelt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Goedemorgen @Lika veel sterkte vandaag en ik hoop dat je kunt terug kijken op een mooi afscheid Dagpact: Lars Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Goeie @Lars:-) Dagpact. Dagpact: Lars Lika Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Goedemorgen frummers Een bakje om de dag rustig te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Goeiemorgen Mooi afscheid gewenst Lika❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Goedemorgen allen. Buiten met koffie en een peukje. Niet thuis, niet in de bus, maar bij ziek kleinzoontje. Die ligt lekker te slapen op zijn zij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 (bewerkt) Goedemorgen, sterkte Lika, of vooral mooi afscheid samen elkaar. Het is een mooie lichte dag. Heel koud nog maar met zonnetje. 11 april 2019 bewerkt door IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Sterkte vandaag Lika. Ik wens je een mooi afscheid. Beterschap voor het manneke Jopie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 goeiemorgen frummers Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Sterkte @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Jongens, het was precies goed en prachtig genoeg. Ben doodmoe, maar heel tevreden. Het gevoel dat ik weer verder kan. Morgen weet gewoon zwemmen. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Ach ik kom steeds op de verkeerde momenten binnen vallen lijkt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 Nou ja niet echt de verkeerde momenten.. Lika Behoorlijke stoofvlees in perensaus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 april 2019 Rapport Share Geplaatst 11 april 2019 En ben weer weg. T leven roept...eigenlijk mijn bed maar goed Hou t recht hier. Of scheef. Of welke richting dan ook. @Cleo66 . Ja mijn hondje, 't is wat gescheten zei mijn papa altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 april 2019 Rapport Share Geplaatst 12 april 2019 Lika, heb aan je gedacht, tijdens mijn avonddienst. Fijn wat te lezen. Ik zo slapen, veels te laat thuis na een avonddienst, die echt verschrikkelijk was. Alles wat tegen kon zitten, zat tegen! Maar goed, zoiets overleef je ook. nog eentje en dan lekker weekend vrij. Nu aftaaien en zen worden. Op mijn niet drinken dag toch iets lastiger maar dat hoort erbij. Gelukkig maar. Sober nu op de ic, alle goeds vanuit hier! Later lees je dit he.......sterkte, we denken aan je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden