bumperjim Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 Goeie zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 (bewerkt) Ik las gisteren in de krant dat de minister van buitenlandse zaken hierzo elke middag om 5 uur een biertje drinkt en dan om 8 uur een whisky. Weet niet waarom ze dat zo melden maar meestal moet je dan tussen de regels lezen dat het een drankorgel is. Tzal wel 5 liter bier en 8 bellen whisky zijn of zo. Toen ik dat lees kreeg ik opeens ook zin in bier en whisky. Kben er maar vanaf gebleven. Ik wil geen minister worden. Ook onze geliefde president liet zich een keer ontvallen dat hij elke middag en avond bij eten wijn drinkt. Goh ja joh, zo ben ik ook mn alcoholisten carrière begonnen toen ik nog dacht dat dat stijlvol was. Is er niemand in zn omgeving die kan uitleggen dat dat minder handig is? Hoeveel oorlogen zijn er niet gevoerd en slechte politieke beslissingen genomen onder invloed? Nou, wat gedachten voor t weekend 6 april 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 Nog nieuws? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 (bewerkt) Hier niet. Behalve dan dan het hier echt niet meer stil is: vogels. Koffie. Buiten op de veranda. 6 april 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 (bewerkt) Ow, ik ga zo mijn fiets halen. Ik ga het doen! Voor mij is dat nieuws. Pinarello marvel. Sjugt. Mooi. 6 april 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 1 uur geleden zei bumperjim: Ook onze geliefde president liet zich een keer ontvallen dat hij elke middag en avond bij eten wijn drinkt. Goh ja joh, zo ben ik ook mn alcoholisten carrière begonnen toen ik nog dacht dat dat stijlvol was. Is er niemand in zn omgeving die kan uitleggen dat dat minder handig is? Hoeveel oorlogen zijn er niet gevoerd en slechte politieke beslissingen genomen onder invloed? Wat dacht je van die president Jeltsin, die stond te dirigeren, met een flinke kegel in z'n kont? En Gorbatsjov met z'n wijnvlek? Die zat er niet voor niets. Overigens dat laatste is een grap hoor, ik vond het een prima kerel. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 Goedemorgen frummers. Eerst een bakje. De vogels lijken er hier nog niet zo'n zin in te hebben. Rustig aan maar. Jopie heel veul plezier met het 'halen' van je nieuwe fiets, leuk, spannend.. ziet er trouwens pittig uit op de plaatjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 Huizenjacht hier. Niet vandaag. Maar we denken serieus. Leuk. Zwemmen en kleren voor dochter winkelen. Zij heeft een feest binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 Goedemorgen @Cleo66 wat een heftige tijd maak je door. Heel veel sterkte lieverd. @bumperjim ik zat laatst te denken wat er was gebeurd als soldaten in de Tweede Wereldoorlog XTC hadden gekregen ipv speed en alcohol, zoals dat vaak gebeurde omdat ze het anders niet aankonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 Huizenjacht Lika? Groter of andere plaats? Wel een super goede reden om aan de opruim te gaan Cleo, naast veel sterkte ook plezier gewenst vanmiddag. Wat een ontzettend moeilijke tijd voor dat gezin. En Sonnetje gaat lekker! Dochter gaat bij een vriendinnetje spelen in plaats van hier thuis. Dus ik heb een middag "vrij". Ik dacht mijn laptop te pakken om nog wat te gaan werken. Maar boek, potje thee en de bank lijken mij eigenlijk een betere optie. Huis is al aan kant ook. Wat zal ik doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 Schandalig, van die drinkende ministers. Junckers zou het 'aan zijn rug hebben". In het openbaar is het prima om iemand niet af te vallen. Hopelijk wordt hij achter de schermen wel aangesproken/aangepakt. Gisteren was het zo lekker weertje, ben ik lekker gaan wandelen in plaats van werken. Heerlijk! Het werk doe ik morgenmiddag wel. Dat is vandaag. Nu. Aan de slag dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 Hij staat voor me! Ik heb m al een paar keer verplaatst: voor de heg, mooi groen. Tegen de bus aan, bij de schuifdeur. O nee, bij het ivecoembleem van de bus, nóg mooier. En daar, tegen die boom, met de ruimte erachter? Ik kijk. Ik geniet. Ik ben blij. En ik ga even een tijdje alleen blij zitten zijn. Morgen eerste tochtje. Niet vandaag, morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 (bewerkt) Heb je Juncker al een paar keer verplaatst? oh nee de fiets natuurlijk zet maar goed op slot tot morgen wat Juncker betreft, typisch geval van mannetje dat denkt dat ie alles mag. En ik denk dat helaas juist niemand hem aanpakt. Waarschijlijk al sinds de kleuterschool niet. Echt het type figuur dat uiteindeljk de democratie de das om gaat doen. Want dat zie ik gebeuren. Echt geen zin om voor dat soort figuren naar een stembus te gaan. En er zijn zo veel van en zo weinig uitzonderingen. Maar goed misschien beter niet over politiek beginnen 6 april 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 Was het niet in de Oekraine dat de presidentskandidaten bloed lieten prikken om gecontroleerd te worden op alcohol en drugs...? Goeiemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 59 minuten geleden zei Pelle2: Was het niet in de Oekraine dat de presidentskandidaten bloed lieten prikken om gecontroleerd te worden op alcohol en drugs...? Goeiemorgen trouwens Ja kan ik me vaag iets van herinneren. Dat zou nou eens goed zijn in een democratie, waar een president uiteindelijk ook maar een functie vervult in dienst van het volk. Maar het merendeel denkt dat ze verlicht despoot zijn en zouden zich nooit onderwerpen aan zo'n test. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 goeiemiddag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 Hoe later de middag hoe fraaier het volk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2019 Rapport Share Geplaatst 6 april 2019 U wordt bedankt Grijns Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden