Spring naar bijdragen

Zaterdag 6 april 2019

Aanbevolen berichten

Ik las gisteren in de krant dat de minister van buitenlandse zaken hierzo elke middag om 5 uur een biertje drinkt en dan om 8 uur een whisky. Weet niet waarom ze dat zo melden maar meestal moet je dan tussen de regels lezen dat het een drankorgel is. Tzal wel 5 liter bier en 8 bellen whisky zijn of zo. 

Toen ik dat lees kreeg ik opeens ook zin in bier en whisky. Kben er maar vanaf gebleven. Ik wil geen minister worden. 

Ook onze geliefde president liet zich een keer ontvallen dat hij elke middag en avond bij eten wijn drinkt. Goh ja joh, zo ben ik ook mn alcoholisten carrière begonnen toen ik nog dacht dat dat stijlvol was. Is er niemand in zn omgeving die kan uitleggen dat dat minder handig is? Hoeveel oorlogen zijn er niet gevoerd en slechte politieke beslissingen genomen onder invloed?

Nou, wat gedachten voor t weekend :P 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Ook onze geliefde president liet zich een keer ontvallen dat hij elke middag en avond bij eten wijn drinkt. Goh ja joh, zo ben ik ook mn alcoholisten carrière begonnen toen ik nog dacht dat dat stijlvol was. Is er niemand in zn omgeving die kan uitleggen dat dat minder handig is? Hoeveel oorlogen zijn er niet gevoerd en slechte politieke beslissingen genomen onder invloed?

Wat dacht je van die president Jeltsin, die stond te dirigeren, met een flinke kegel in z'n kont? En Gorbatsjov met z'n wijnvlek? Die zat er niet voor niets. Overigens dat laatste is een grap hoor, ik vond het een prima kerel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huizenjacht Lika? Groter of andere plaats? Wel een super goede reden om aan de opruim te gaan:P

Cleo, naast veel sterkte ook plezier gewenst vanmiddag. Wat een ontzettend moeilijke tijd voor dat gezin.

En Sonnetje gaat lekker!:rose:

Dochter gaat bij een vriendinnetje spelen in plaats van hier thuis. Dus ik heb een middag "vrij". Ik dacht mijn laptop te pakken om nog wat te gaan werken. Maar boek, potje thee en de bank lijken mij eigenlijk een betere optie. Huis is al aan kant ook. Wat zal ik doen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schandalig, van die drinkende ministers. Junckers zou het 'aan zijn rug hebben". In het openbaar is het prima om iemand niet af te vallen. Hopelijk wordt hij achter de schermen wel aangesproken/aangepakt.

Gisteren was het zo lekker weertje, ben ik lekker gaan wandelen in plaats van werken. Heerlijk! Het werk doe ik morgenmiddag wel. Dat is vandaag. Nu. Aan de slag dus.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij staat voor me! Ik heb m al een paar keer verplaatst: voor de heg, mooi groen. Tegen de bus aan, bij de schuifdeur. O nee, bij het ivecoembleem van de bus, nóg mooier. En daar, tegen die boom, met de ruimte erachter? Ik kijk. Ik geniet. 

Ik ben blij. En ik ga even een tijdje alleen blij zitten zijn. Morgen eerste tochtje. Niet vandaag, morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je Juncker al een paar keer verplaatst? :blush: oh nee de fiets natuurlijk :) zet maar goed op slot tot morgen :P 

wat Juncker betreft, typisch geval van mannetje dat denkt dat ie alles mag. En ik denk dat helaas juist niemand hem aanpakt. Waarschijlijk al sinds de kleuterschool niet. Echt het type figuur dat uiteindeljk de democratie de das om gaat doen. Want dat zie ik gebeuren. Echt geen zin om voor dat soort figuren naar een stembus te gaan. En er zijn zo veel van en zo weinig uitzonderingen.

Maar goed misschien beter niet over politiek beginnen :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Pelle2:

Was het niet in de Oekraine  dat de presidentskandidaten bloed lieten prikken om gecontroleerd te worden op alcohol en drugs...? 

Goeiemorgen trouwens :) 

Ja kan ik me vaag iets van herinneren. Dat zou nou eens goed zijn in een democratie, waar een president uiteindelijk ook maar een functie vervult in dienst van het volk. Maar het merendeel denkt dat ze verlicht despoot zijn en zouden zich nooit onderwerpen aan zo'n test.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...