bumperjim Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Hallo geitebreiers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Goedemorgen frummers. Geen zonnetje vanmorgen, maar wat niet is kan komen... Wel een lekker bakje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Goedemorgen! Ik zie zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minky Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Goedemorgen, Geen zon hier. Goed weer om ziekjes - wat ik ben - op de bank te zitten met de poes en een goed boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 58 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen! Ik zie zon. Waar???????????????? Goeie morgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 goeiemorgen frummers. het leven van half invalide bevalt absoluut niet. houdt me nederig (jowan) voor hoe goed het me verder wel gaat en ik ben supergemotiveerd om oefeningen te doen, rust te nemen en zo snel mogelijk te herstellen. Maar kan maanden tot zelfs jaren duren, heb mijn leeftijd tegen. gelukkig nog veel achterstallig hier, aan klusjes administratief, belastingen en sociale contacten daar heb ik ineens tijd genoeg voor. en straks op t strand zonnen, zwemmen en kijken ipv volley, pffft. Nou ja in het hier en nu blijven dan maar. Houdt het overzichtelijker. Nu proberen te fietsen met maatje. Diesel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Wat heb ik allemaal gemist lieve Jane? Klinkt niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Frozen shoulder Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Da s balen LJ.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 zeg dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 7 uur geleden zei lady jane: Frozen shoulder Bol. O kom maar hier dan zal ik er een grote op geven. Diesel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Bestaat het ook in het Nederlands? Frozen, ik weet niet precies wat dat inhoudt medisch gezien. Meestal bevriezen je vingers of tenen of oren het eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Goedemiddag, avond eigenlijk alweer. Jakkes @lady jane heel veel sterkte! het hoost en onweert hier, zuurkool staat op en mn oudste zoon is nu naar voetbal het arme kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Ik zie net dat ik vandaag precies 11 maanden ben gestopt met roken. Nog 1 maandje en dan ben ik helemaal blij. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Zwaar over mijn grenzen gegaan vandaag. Nu is de grootste uitdaging mezelf niet in elkaar te slaan ( figuurlijk dan) en morgen weer gewoon opnieuw te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Lekker hoor @Rosee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Ach Lady J. Heb dus wat gemist , heul veul sterkte en dikke huggg, sterkte hoor meiz <3 liefs , D ies el Draak lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 dank allemaal, lief dat jullie zo meeleven, morgen vragen om een echo of foto, maak me toch zorgen en wil iets meer duidelijkheid. slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 april 2019 Rapport Share Geplaatst 3 april 2019 Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2019 8 uur geleden zei Lika: Zwaar over mijn grenzen gegaan vandaag. Nu is de grootste uitdaging mezelf niet in elkaar te slaan ( figuurlijk dan) en morgen weer gewoon opnieuw te beginnen. Waarom zou je jezelf in elkaar slaan? Dan ga je toch nog verder over je grens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden