bumperjim Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Goeiemorgen deze morgen! Straks tegen lunchtijd komt Zaagmans al weer langs. Ik hou van woensdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Goedemorgen @bumperjim en @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Wie is zaagmans Bumper? Goeie morgen mensen. Vandaag weer een dagje thuis. 'T is nodig ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 (bewerkt) goeiemorgen frummers. ja Bol, BJ denkt dat het een man is die de week doorzaagt 27 maart 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Aha Jane is het dat? Tja herseninfarct hé? Het werkt boven niet zo goed meer. Dank je wel. Hé tussen twee haakjes, de zomer komt er weer aan hé? Werk aan de winkel op het strand. Volleyen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 ik snak daarnaar Bol, maar voorlopig nog ff te koud hoor. 3 x per week + kompetitie in de zaal duurt nog tot half april das ook heerlijk. Dan stopt de kompetitie en mag strand erbij komen♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 19 minuten geleden zei lady jane: goeiemorgen frummers. ja Bol, BJ denkt dat het een man is die de week doorzaagt Haha een dame is leuker lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 now we're tokking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Goedemorgen frummers. Nieuw dekbed en gelijk een gat in de dag geslapen... De schijnt gul, heerlijk weer eens na al die grijze dagen, maar over een paar uur krijgen we alweer regen, dus vanmorgen even echt genieten. Krantje al weer uit, dan nu de hoogste tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 een hele goede morgen allemaal, Hier bewolkt helaas, maar ga toch naar de tuin straks Genoeg te doen, ga maar beginnen met hekje verven Eerst nog wat tuinaarde halen Het wordt vast heeel leuk Flinke lap grond hoor (10 bij 20) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Goedemiddag allemaal en @Bor even in het bijzonder, omdat ze mij ook in het bijzonder een paar keer gedag zei.. Hiwr z'n gangetje. word een beetje moe van mezelf want wil van alles doen en dan gaat het niet zoals ik wil maar de pijn is en elk geval reedelijk onder controle. Wel met hulp van smerige pijnstillers, maar ze zijn de enige die nog een beetje helpen. probeer al wel weer wat te minderen met toestemming vna de neuroloog maar vlt niet mee. Verder veel geduld oefenen en 'gewoon' doorgaan, doorgaan doorgaan... nou ja, een dag is zo weer om en dan heb ik nog niet de helft gedaan van weat ik zou of had willen doen. Maar ik heb zelfs, met de grootst mogelijke aandacht en voorzichtigheid en tandenbijten, met de decoupeerzaag gewerkt want m'n projekt van inrichting buouwen in m'n acadiane (zeg maar; besteleendje) is het enige waar ik met plezier m'n handen en kalmte in kan oefenen.. wel eens geprobeerd een schroefje in te draaien met een schroevendraaier die, voor hij op het schroefje zit eerst vijftien keer ver en ver en heel ver naast het schroefje tereicht komt? Met vijf, zes schroefjes vastdraaien op een dag mag ik blij zijn. En dat zijn dan nog de leuke dingen, maar ook met boodschapppen doen een pincode intoetsen is een risicovolle bezigeheid met maar drie kansen om het goeed te doen. Etc. Bibberen na drankgebruik was kinderspel vergeleeken met deze zwabberhanden. Maar ik ga stug door. Drinken is niet aan de orde. Roken helaas wel wer, het kalmeert me enigszins. Nog even positief afsluiten voor nu: de kracht in mn vingers neemt weer een beeetje toe. groetjes en tot later. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Sterkte @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Dan ben je iig geen onruststoker @Kohtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Bedankt allemaal maar weer. En neee, er is inderdaad niks aan omiets te mankeren., daar zal iedereen wel hetzelfde over denmken. @Cleo66, eerlijk gezegd geniet ik wel van m;n sigaretjes. Heb ze aldoor erg gemist en ik zit er niet zo mee. Terug naar drinken zou ik erger vinden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Als je het maar laat Koh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 (bewerkt) wat laten, @kruidenthee67? Als je drinken bsdoeld, ja dat laat ik wel, probleemloos. Als je roken bedoeld ben je te laat. 27 maart 2019 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2019 Sterkte ermee @Kohtje had je vrouw ook niet iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden