Spring naar bijdragen

Woensdag 27 maart 2019

bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Nieuw dekbed en gelijk een gat in de dag geslapen... 
De schijnt gul, heerlijk weer eens na al die grijze dagen, 
maar over een paar uur krijgen we alweer regen, dus vanmorgen even echt genieten. 
Krantje al weer uit, dan nu de hoogste tijd voor een bakje. 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal en @Bor even in het bijzonder, omdat ze mij ook in het bijzonder een paar keer gedag zei..

Hiwr z'n gangetje. word een beetje moe van mezelf want wil van alles doen en dan gaat het niet zoals ik wil maar de pijn is en elk geval

reedelijk onder controle. Wel met hulp van smerige pijnstillers, maar ze zijn de enige die nog een beetje helpen. probeer al wel weer wat te minderen

met toestemming vna de neuroloog maar vlt niet mee.

Verder veel geduld oefenen en 'gewoon' doorgaan, doorgaan doorgaan... nou ja, een dag is zo weer om en dan heb ik

nog niet de helft gedaan van weat ik zou of had willen doen. Maar ik heb zelfs, met de grootst mogelijke aandacht en voorzichtigheid en

tandenbijten, met de decoupeerzaag gewerkt want m'n projekt van inrichting buouwen in m'n acadiane (zeg maar; besteleendje) is het enige

waar ik met plezier m'n handen en kalmte in kan oefenen.. wel eens geprobeerd een schroefje in te draaien met een schroevendraaier die, voor hij

op het schroefje zit eerst vijftien keer ver en ver en heel ver naast het schroefje tereicht komt? Met vijf, zes schroefjes vastdraaien op een dag mag ik

blij zijn. En dat zijn dan nog de leuke dingen, maar ook met boodschapppen doen een pincode intoetsen is een risicovolle bezigeheid met maar

drie kansen om het goeed te doen. Etc. Bibberen na drankgebruik was kinderspel vergeleeken met deze zwabberhanden. Maar ik ga stug door.

Drinken is niet aan de orde. Roken helaas wel wer, het kalmeert me enigszins.

Nog even positief afsluiten voor nu: de kracht in mn vingers neemt weer een beeetje toe.

groetjes en tot later.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal maar weer. En neee, er is inderdaad niks aan omiets te mankeren., daar zal iedereen wel hetzelfde over denmken.

@Cleo66, eerlijk gezegd geniet ik wel van m;n sigaretjes. Heb ze aldoor erg gemist en ik zit er niet zo mee. Terug naar drinken zou ik erger

vinden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...