Yvonne Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Goedemorgen frummers. De vogels hebben al het hoogste woord, een nieuwe dag, nieuwe ballen, nieuwe kansen. Eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Joop, een virtuele knuffel (()) en een bakje voor jou Smart, fijn je weer even te lezen hier. En ik hoop dat je nu inderdaad heel snel mag gaan genieten van jouw pensioen... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Goedemorgen zal het mooie weer eraan komen? Hoop het even een keer de tuin in lijkt me fijn Dagpact: Lars smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Goedemorgen. Een jarige hier, vroeg naar huis, want ‘bezoek’. Altijd een bezoeking voor mij. Laat ik eens niet veel hoeven van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Goedemorgen. Dinsdag, misschien wel de heerlijkste dag van de week, de dag waarop ik niks hóef. Niet werken, niet oppassen, doen wat ik wil. En alleen zijn. Dat vind ik misschien nog wel het fijnste: ik ben graag alleen, geniet van de stilte. Zomaar wat denken. Geen overmatige prikkels waar ik zo zenuwachtig en opgejaagd van kan worden. Gewoon rust. Heerlijk. Hoewel ik de andere dagen van de week ook niet zou willen missen, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Een hele goede morgen allemaal, Dacht dat we zon zouden krijgen vandaag Hier koud (6 graden) en een beetje mistig Zal wel weer een soort van zeedamp zijn Wil eigenlijk graag naar de tuin Maar niet als het zo koud is Nancy, Voor mij de dinsdag ook altijd vrij Heerlijk he Smart (jammer dat je niet wat vaker schrijft) Ik begrijp je zo he, dat je zo graag met pensioen wilt Ik spaar om volgend jaar eerder te kunnen stoppen Dan moet ik nog 2 jaar zien te overbruggen (immers tot 67 en 3 maanden werken) Maar ook als ik volgend jaar stop op mijn ruim 65e, heb ik 50 jaar gewerkt, want begon al met 15 Enfin, nog maar even doorploeteren dan Jij ook sterkte nog he smart en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Goedemorgen allen. Geslapen. En, echt door @Reacher die me er "overheenloodste", niet méér schade dan spierpijn en koppijn. En dat zal me leren. Dank, allemaal trouwens.... Wat een onpeilbaar diepe eenzaamheid was dat gisteren , en jullie wáren er. En weer door? Ja, toch maar gewoon weer door. Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Ik neem ook ff een bakkie. Met stroopwafel. Wie wil?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 6 uur geleden zei jopie: Wat een onpeilbaar diepe eenzaamheid was dat gisteren , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 @jopie en @Reacher @smart Reacher en smart reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Gelukkig weer een nieuwe dag Jopie We waren er inderdaad voor je, fijn om dat te zien. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Je bent lief @Reacher en @jopie ook ik bedoel niet ze houd niet van complimenten Reacher en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Haai @Jannigje Ik zat laatst weer over je duivenprobleem te denken: kun je niet een kat van iemand lenen? Even een uurtje hier en daar van een buurvrouw ofzo? @smart? Waar! Lars en smart reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Wat een raar lettertype nu weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Vandaag kreeg ik via mijn Tele2 abo een bericht dat die natash223 mij ook een pri'vebricht gestuurd heeft. Ik schrijf daar helemaal niet op een forum en ga dat ook maar niet doen. Maar vreemd is het wel. Is er hier iemand die ook zoiets meemaakt? Er waren meerdere frummers die een pb hadden gekregen. Toch wel scary dat zo iemand bij mijn echte naam komt, al zal de link met adb misschien niet gelegd (kunnen) zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Hou jij van complimenten eigenlijk @Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Zojuist zei Reacher: Hou jij van complimenten eigenlijk @Lars? hou er wel van maar krijg ze in dagelijks leven niet zo vaak dat zegt wat over mij denk ik smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Wat gek @lady jane was het niet de mail dat je een pb hebt op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Ik ken dat niet LJ. Ik krijg op mijn werk wel veel spammailtjes van vrouwen die graag met mij willen huwen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Wat ik op zich erg aardig van ze vind. Ik krijg wel vaak het idee dat ze denken dat ze aan een man schrijven trouwens. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 1 minuut geleden zei Reacher: Ik ken dat niet LJ. Ik krijg op mijn werk wel veel spammailtjes van vrouwen die graag met mij willen huwen. Ik ook maar geen mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Wat heb je toch een mooie blauwe kleur in je forumplaatje @Lars! Daar! Compliment voor jou! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 3 minuten geleden zei Lars: Ik ook maar geen mannen Ze weten niet wat ze missen tje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden