Spring naar bijdragen

Zondag 24 februari 2019


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Wat heerlijk toch de vogels weer te horen. 
De zon komt al op... het wordt weer een mooie dag.
Nicky en Lars, lekker genieten allebei, het is er echt een dag voor.... 
Eerst maar even een bakje. 
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei NickyLJ80:

Kwart voor vijf al wakker, maar nog heerlijk liggen doezelen daarna. Maar nu werd het toch echt tijd voor koffie. Straks naar de sauna. En ik trakteer mezelf vandaag, dus heb lekker een lange massage erbij geboekt ook. Even heerlijk onbereikbaar zijn vandaag.

Ik word al tijden wakker om precies 4.44 in de ochtend en kan dan echt de slaap niet meer vatten pfff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Al heerlijk een eind gesjouwd met de hond die we bij ons hebben en zo de zonsopgang mee kunnen maken. 

Nu buiten in de zon met koffie. Hond aan mijn voeten. Eén groot vogelconcert. Het ijs is al van de tafel gesmolten maar op t gras ligt nog wat rijp. Het  is gewoon warm. 

Het grappige van ieder nieuw tijdelijk of ander onderkomen is dat ik wel geniet van de luxe, maar me ook aldoor na enige tijd weer realiseer hoe fijn mijn bus is. Niet andersom. Mooi. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus... mijn Socrates zijn oor is een soort van geëxplodeerd in 1 dag. De dag ervoor had hij een wondje, en nu heeft hij een bloemkool oor. :o En dan loop je er echt tegenaan dat er geen dierenartsen open zijn op zaterdagavond en zondag. 

Hij heeft nu mijn reiskussen om zijn nek omdat hij eraan bleef krabben en ik heb vannacht bij hem geslapen. Hij ziet eruit als koningin Elisabeth met zijn rode haar en enorme blauwe kraag, 

Drank gerelateerd: ik had wel behoefte aan verdoving. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hij wil steeds naar buiten en niet op de kattenbak en nu is al meer dan 12 uur niet gaan plassen en als dat langer duurt moet ik vandaag met hem naar de dierenarts. 

1 e wereld problematiek subcategorie D datweetikwel :(

bewerkt door Reacher
Woordje ‘niet’ toegevoegd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sonnetje:

@jopie ja het gaat weer. Vanmiddag gaat de eerste Refusal er weer in! Morgen extra gesprek bij behandelaar. Dinsdag en vrijdag gewoon naar de ambulante detox groep. Verder gaan waar het misging. 

Fijn. 

En vandaag? Nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reacher is Soocraatuje erg sloom en is z'n oor erg warm. Dan kun je er, als meneer wil, een doekje met daar in een ijsklontje doen. Als je geen dierenarts kan bereiken.

Vreemd dat er geen dienst heeft.

Afbeeldingsresultaat voor kat met een kraagHeb je hem wel zien drinken want dat doen ze niet altijd als ze pijn hebben. Als mijn kat teveel zou plassen maak ik me meer zorgen, zeker nu hij gecastreerd is.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...