Lika Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Goedemorgen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Lekker geslapen @Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Ja best goed en jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Heerlijk Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Bijna weekend gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Ik ga morgen met een vrijwilliger wandelen zal het al weer ijsjes mooi weer worden? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Goedemorgen frummers. Slecht geslapen hier. Bakje om de dag te beginnen dus maar. En zo te zien wordt het weer een mooie dag. Wat was het gisteren heerlijk, wat mij betreft de eerste lentedag. Ook de eerste lammetjes van dit jaar al gezien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Goedmorgen zie geen koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Moet ik natuurlijk niet de boel in de keuken laten staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Goedemorgen Lars... Aan die oogjes van jou mankeert ook helegaar niks hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 (bewerkt) Moghu strijders, Nou was ik gisteren een verhaal aan het schrijven naar Reacher waarom ik zo boos was, stond de taxi er,(veel te vroeg). Dus even verder met het verhaal. De man die veel om uitleg vraagt, komt aan het eind van de vragen met heel veel tegenvoorstellen. Hij heeft wel wat verstand ook van dingen maar ook van veel dingen helemaal niet. Dan krijg je onzinnige voorstellen en daar zit ik niet op te wachten. Zonde van m'n tijd. Nou daar was ik heel kwaad om. Vandaag weer lekker aan de gang. Nu met glas. Ook weer hartstikke leuk om te doen. Lars doodmoe? Vroeg naar bed en slapen, slapen en nog eens slapen kerel. Van de week om 18.15 naar bed gegaan en om 6.30 op gestaan. Voel me weer goed. 15 februari 2019 bewerkt door bolletje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 7 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen Lars... Aan die oogjes van jou mankeert ook helegaar niks hè? Nee ik heb mijn bril op Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Goedemorgen Bol, Lekker werken vandaag dan en laat die man maar in zijn vet gaarkoken ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Goeiemorgen frummers weer een lentedag. mijn date van gisteren (bijna 102) vond dat ik een leuke jurk aan had. grappig dat zo'n hoffelijke heer dat nog ziet. Ik had n witte potroos en choc. muffins meegenomen, dus het was ook wel een echte date. Er werd alleen wat eenzijdig veel gedut Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Goedemorgen! @lady jane een oudere man van rond de 90 maakte mij ook eens een dergelijk compliment op straat. Hij zei dat hij dat van zijn moeder had geleerd, om altijd hoffelijk te zijn tegen vrouwen. ik vond het wel leuk haha. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Goed bezig @Sonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Goedemorgen allen. Wakker van de zon op mijn kop. De eerste keer dit jaar. En ja, die vogels... Dát is fijn!!! Grappig ook dat ik alle kou, regen, donkerte die er was dan ook meteen weer bijna vergeten ben, me bijna niet meer voor kan stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Ik heb me de afgelopen weken weer flink zenuwachtig laten maken voor niks. Deze keer was me door mijn baas gevraagd om een twee uur durende sessie te leiden over een bepaald werkgerelateerd onderwerp. Aan die sessie namen vijf collega's deel uit een ander team. Min of meer "vreemde" mensen dus en geen hele duidelijke agenda. Waarom kan ik nooit eens ontspannen toeleven naar zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Hier ook zon, maar het koelt vlug af. Nu geneigd om mijn g(h)eiten wollen sokken aan te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Ja, het wordt erg snel weer erg frisjes. Maar het was overdag onwerkelijk warm. Lekker wel. Waar staat die 'h' voor in g(h)eiten wollen sokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Zeeuws? (mijn vader sprak geit zo uit) of Fries (heit? & mem breide destijds mijn geitenwollen sokken) of Sennaas? .......................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 14 graden vanmiddag. Erg lekker, eerste terrasje dit jaar gepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Welterusten allemaal Mijn dienst zit erop. Mijn dag ook. Ik doe helemaal niets meer vandaag. Morgen pas. Ik wens iedereen een goede en rustige nacht toe. Ook zij die nog met zorgen in de kop zitten waar ze nog geen kant mee op kunnen: "dit gáát over" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden