Yvonne Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Uitslaapdag blijkbaar... nog geen draadje. Eerst de boel maar even opengooien... Andere helft van de zaterdagkrant met een bakje erbij... 3 februari 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Goedemorgen. Huizen voor vader bekijken vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Goedemorgen allen. Blauwe lucht!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 mogguuhh............ druk/druk/druk hier en droge afmelding van gisteren hoewel ik niet op het pact stond. Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Goedemorgen! Heerlijk blauwe lucht buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Goedemorgen allemaal. Beetje later dan 'normaal', jarige ega vandaag dus wat anders dan anders met cadeautje geven en zo... Straks wat simpel verjaardagsbezoek, simpel in de zin van 'gewoon' m'n moeder en een broer en schoonzus.. m'n vrouw heeft zelf geen enkele familie meer, op een zus na waar we al dik tien jaar taal noch teken van hebben vernomen. Dat is iets tussen die zussen, daar bemoei ik me wijselijk niet mee. Verjaardagen stellen hier niet veel voor, daarom is zelfs 'simpel' verjaardagsbezoek al een aanslag op onze normale manier van doen. Maar niet vervelend, hoor.. en we hebben er nog prachtig helder weer bij ook, dat ziet er op zich al feestelijk uit. Misschien voor mezelf niet echt nodig, maar om de 'vandaag-niet-drinkers' te steunen en omdat ik nog steeds achter het principe sta weer even een vermelding op het dagpact.. Dagpact : () MarQ Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Goedemiddag! Ongeveer toch...vanaf 11u niet. Duh, soit Hoe is ie hier? Wie is nog hip en wie ligt eruit? Nog dezelfde ouwe taarten Hey ik heb veel meer emo's op de pc dan op mijn gsmmeke bumperjim en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Ah kijk se...ne mens spreekt over een ouw toert en krijgt een ouw toert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Ik heb honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 @Lars, slaapt gij nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Ik gon ff iet eteuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 (bewerkt) Neem een stuk taart. Voldoende beschikbaar hier.. Hoi fleurtje! 3 februari 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Hmmm toert! Hey joops, hoe gaat ie daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Mijn zus vraagt of ik mee wil naar een rommelmarkt maar ik heb al zoveel rommel. Dilemma's... Wat een luxe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Dan ga je toch naar de rommelmarkt om je rommel wég te brengen.... ok hier. En bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 nah dan moet je op voorhand een plekje gekocht hebben. Maar ik ga in mei nog wel een keertje op de rommelmarkt staan denk ik. Moeilijk voor me want ik ben een hamsteraar(es) en het liefst hou ik de meest onzinnige dingen bij. Gaat zijn gangetje. Nog steeds dezelfde grote problemen in mijn hoofd die er niet zijn. De architect gaat in gang schieten dus ik pieker of ik het financieel wel haal. Moet bijlenen voor de verbouwingen. Maar daar blijft het niet bij. Ohw nee, het moest eens gebeuren dat het gepieker daar bij blijft . In mijn hoofd lig ik dan al half in de goot, zonder bokes.. Mijn grootste vijand is nog steeds dikwijls mezelf. Dus ik ben weer in overdrive. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Mijn gewicht blijft mooi op punt. De bloedtest op tbc is dan toch negatief gebleken wat goed is maar ze willen wederom een huidtest doen. Sla me dood (niet letterlijk), geen idee waarom nog een keertje. Ik heb teveel kleren gekocht in de solden waar ik gezien ik binnenkort misschien in de goot lig, geen geld voor heb. Op het werk voel ik me redelijk dom omdat iedereen met grote woorden gooit en ik enkel geïnteresseerd ben in taart dus niet kan volgen. Het is wat gescheten. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Vermoeiend. Heb ik nou nooooooit last van Tot later. (Tis vast best goed in de goot) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Misschien moet ik toch maar naar die rommelmarkt Misschien ook niet. Soit, ik ga verder doen. Ik leuter teveel. Misschien tot laters Misschien ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bibi Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Omdat het zonnig is hier,ben ik een eindje gaan wandelen voor mij is het heel belangrijk tussen de mensen te blijven....want ik voel me vaak zo eenzaam door de situatie nu ,vroeger had ik dat niet zo...maar heb ondanks alles toch genoten van een beetje zon. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Mn zoontje had kickboksles in t park en ik heb heerlijk gekeken in t zonnetje. Ondertussen een goeie daad gedaan, troep opgeruimd in t park. Overal lagen ballonnen met slagroomspuit (waarsch tieners met lachgas) lege blikjes red bull, lege pakjes peuken en andere troep. Applausje voor mezelf nancy, Reacher en Bibi reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 @fleurtje!!!! Hier nog zo’n vijand van zichzelf en overdrive, ja, ben ik ook zoooooo goed in! Ik heb er deze week voor gezorgd dat alle belangrijke dossiers geen doorgang kunnen vinden, mijn directeur ontslagen wordt en dat mijn collega daar de schuld van krijgt.... Ik moet er tegen vechten om het niet echt te geloven. Wil het liefst dat het morgen is, zodat.... zodat wat? Hmpfh Mij gebeurt dit als ik te veel op mijn bordje heb. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden