Spring naar bijdragen

28 januari 2019


MarQ

Aanbevolen berichten

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

O, het houdt hier op... je kunt maximaal 75 emoticons plaatsen in een bericht. Dat wist ik niet.
Nou ja, goed bedoeld, moet je maar denken.. een veel- veel- veelvoud was de bedoeling met
ook nog zonnetjes en smileys.. jammer maar helaas.

KOP OP, MEIS!!!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Cleo66:

En daarna , had je het over dagbesteding?  Is dat bij jullie , of word je daar naartoe gebracht. 

Had begrepen dat je dat niet leuk vond?! 

Kun je niet een andere kiezen dan ? 

Ik woon in een klein schalig wonen zeg maar. Dus geen grote instantie. Ze hebben een paar woningen waar we met 8-10 personen in wonen. Alles is van hun zelf. Eigen thuiszorg maar ook eigen dagbesteding. Dus nee ik kan niet zomaar ergens anders heen. Maar ook ergens anders zou ik hetzelfde hebben. Ben niet zo gemotiveerd om iets te doen en dat moet nu wel. Dus ik ga kijken of ik iets kan vinden wat ik leuk vind

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars, dit zei je zondag:

"Mijn laatste week revalidatie gaat in. Dan terug naar dagbesteding en daar heb ik zo geen zin in. Maar er is geen discussie over mogelijk zelf wat anders zoek is ook geen optie ik weet dat @Kohtjenu zo komt dat iklarsknuffelbeer.thumb.jpg.2bddb97e7a6e67 moet kijken wat wel kan en wat ik leuk vind dus ik heb me dat ook maar voor genomen eens op onderzoek uit daar op die dagbesteding"

Ik zeg niks, en ik ga niks zeggen.
Behalve: "SUCCES!!!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cleo66:

Ben heel erg down op het moment en voel me erg moe .

..

Of het daar aan ligt geen idee. Tis allemaal teveel denk ik en ik werk niet eens.  Dat maakt me denk ik ook weer zo verdrietig. Dat ik verdorie niks meer af kan. 

Voel me oud en niks waard op het moment . Tranen zitten hoog

Opdracht van juf jopie:

Ga jij maar even je eigen postings hier achter elkaar zetten, lezen hoeveel (en hoe snel achter elkaar) je dingen hebt gedaan die net buiten je (jek, afschuwelijk woord) comfort-zone liggen, daarna het spul in bed leggen zodat je even ruimte voor jezelf hebt en dan achtereenvolgens janken, douchen, op de bank kruipen en je stellig voornemen de komende tijd ietsje zuiniger op jezelf te zijn. Ook als dat heel even ten koste van een ander gaat. Ugh. 

:heart:

(Onzin natuurlijk, en ik weet niets van jouw situatie. Maar zon zwembad.... dat zou mij dus echt breken. Niet op t moment zelf, maar juist als t allemaal achter de rug is en gelukt is. Met dezelfde soort onbegrijpelijke echte depressieve gedachtes als bijvoorbeeld na te veel drinken. Het put van binnen uit, het is te veel)

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

"...er is maar één weg, er dwars doorheen"

...is aperte onzin. Uit de "alles is mogelijk als je het maar wil-familie"

Soms moet je er omheen, soms moet je ontwijken, en..... soms moet je jezelf beschermen door situaties uit de weg te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...