MarQ Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Mogguuhh.......... droge afmelding van gisteren en verders alles flex hier en even een nieuw Draadje/Pact opstarten , fijne dag & groet van de Concierge [ geluid van een rammelende sleutelbos op de achtergrond ] Dagpact : MarQ kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Goeiemorgen! en bedankt concierge voor de goede zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Ik laat mij niet de mond snoeren door Lady God. Ik zit hier voor mezelf en niet voor een ander. Dagpact : MarQ Tatum bumperjim en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 (bewerkt) Ik zal verder ook niet meer op onzinnige opmerkingen ingaan. Waarom werd het dan in de groep gegooid? En nu mij zwart maken omdat ik reageerde. Laten we daar dan voor altijd over zwijgen. Ik was gewoon geschrokken. 18 december 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 (bewerkt) Ik douchen en naar werk. Laatste 2 dagen. Dan vakantie. Dat is het voordeel van vrouw in de bouw (op kantoor). 18 december 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Goedemorgen, wat gruwelijk vroeg! Dagpact : MarQ Tatum Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Goedemorgen, droge afmelding van gisteren. Dag 15 Fijne dag allemaal! Dagpact : MarQ Tatum Quinn Pippin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Pippin, het moeilijkste is geweest. Hou vol. Hoe langer, hoe gelukkiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Zeker Tatum, dag bij dag. Zo is het nu nog voor mij. Als ik trek krijg doe ik een spelletje. Even afleiden. Gisteravond een paar keer trek gehad. Ik word getriggert door de wijn van mijn partner. Maar merk dat hij ook minder drinkt nu ik gestopt ben. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Goedemorgen allemaal, Straks een kies laten trekken, omdat daar een ontsteking onder zou zitten Oh, wat vind ik dit erg zeg.. Zo zuinig altijd op mijn gebit een grote kies ook nog Echt balen dit Dan moet het eerst genezen, dan een implantaat, ook weer eerst genezen, en dan de kroon er op Heb nog wel een trajectje te gaan zooo niet leuk dit, om over de financieen nog maar te zwijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 sterkte Raps, weet helaas uit ervaring wat je door maakt. (geen implantaten nog, wel veel kronen enzo) om je op te krikken even lachen?https://www.telegraaf.nl/video/2931647/dom-blondje-snapt-tesla-niet bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Dank je Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Goeiemorge luitjes, alles goed hier!! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Goedemorgen frummers Weer schandalig laat... Maar goed, het is niet anders. Eerst een bakje maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Goedemorgen allen. Zin in koffie, dankjewel Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Goedemorgen allen vandaag een rustig dagje lopen gaat aardig goed vandaag maar weer verder oefenen hou van deze periode. Nu dan vroeger was het vooral veel vrij dus zuipen nu ervaar ik de gezelligheid en dat is veel meer waard dan zo snel mogelijk de roes willen voelen Dagpact : MarQ Tatum Quinn Pippin Lars bumperjim en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 (bewerkt) Ik begrijp eigenlijk niet waarom mensen reageren die niet begrijpen waar een vraag vandaan komt. Het was alleen uit medeleven. En als je dat niet begrijpt, stop dan zelf ook met praten. Wat je zegt zegt meer over jezelf dan over een ander. Ik heb nog nooit plezier gehad in een ander zijn verdriet. 18 december 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 2 uur geleden zei Lars: Goedemorgen allen vandaag een rustig dagje lopen gaat aardig goed vandaag maar weer verder oefenen hou van deze periode. Nu dan vroeger was het vooral veel vrij dus zuipen nu ervaar ik de gezelligheid en dat is veel meer waard dan zo snel mogelijk de roes willen voelen Dagpact : MarQ Tatum Quinn Pippin Lars Bedankt Lars, dat motiveert. Als je vooruit kijkt naar de gezelligheid van de kerst ipv er tegenop ziet omdat je niet “mag” drinken, dan ben je denk ik aangekomen waar je wezen wou Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 (bewerkt) Borrie aan jou en familie van NIWI excuses. Ik heb het inderdaad niet zo bedoeld. Maar zoals er gereageerd wordt door anderen klopt ook niet. Nogmaals, het was niet mijn idee om dit op te rakelen. Ik ga ook niet meer nazoeken wie er over is begonnen. Het is allemaal veel te veel opgeblazen. Drank en Naltrexon gaan goed. Dank je voor je vraag. 18 december 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 (bewerkt) Goedemiddag, Ik las gister de vraag van Tatum en wist ook niet goed wat wel/niet te antwoorden. Maar haar vraag vond ik niet zo heel raar. Want het doet toch veel met je en hield/houdt mij ook soms nog bezig. En dat de informatie niet klopt/roddel achterklap ja dat gaat zo. 1 iemand gaat iets zeggen tegen een ander enzovoort en er komt geheel iets anders uit. Wel fijn dan de verduidelijking hier. Caroline is niet overleden omdat ze een permanente ban hier heeft gekregen, zat heel anders in elkaar. Snap wel dat dat dus juist mensen kan raken en had Tatum beter in prive kunnen vragen. Maar door deze reacties op Tatum??? Er zijn mensen om minder gaan drinken, kom op. Niet weg gaan Tatum,. Wat ik dus bedoel is dat ik het meer als interesse las maar goed elk mens is gelukkig anders. Ik mis Pip/Hannah nog steeds heel erg, heb ik ook weleens geuit. Nu onderweg naar een invaldienst in het hospice. Er was een zieke en grote nood en dan is het fijn om te kunnen invallen, is mijn bijbaan. Fijne avond. 18 december 2018 bewerkt door Smaragd toevoeging Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Om minder gaan drinken?? Ammehoelaaa....wát een zwak excuus zou dát zijn! Misschien dat jij, Smaragd, dan even het een ander kunt verklaren via pb, tenslotte was jij diegene die hier een tijdje geleden begon over 7 overleden forumleden die je miste! @##$$^^&**/$#@! Grrrrrr, ik ben zó pissed-off!! Schandálig dit!! Zóó respectloos!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Geen greintje fatsoen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Sorry Nancy met alle respect, snap echt je boosheid/probleem niet. Er zijn 7 mensen overleden die ik kende hier. Moet dat verzwegen worden? Zal wel aan mij liggen en wel naar dat je zo pissed off bent daardoor. Gaat dit nu een hetze worden tegen mij en Tatum? En nee ik heb geen contact met Tatum als je daar op doelt. Moet nu echt uitloggen, werken...… Snap het denk ik niet helemaal wat er aan de hand is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden