bolletje Geplaatst 21 december 2018 Rapport Share Geplaatst 21 december 2018 (bewerkt) 10 uur geleden zei lady jane: zo hond zo baasje he☺ ik heb heerlijk gevolleyed met een paar mates en nog mooi bijgebruind ook. Word je van volleyen ook bruin. Moghu medereizigers. Mensen er zijn nog heeeeel veel plaatsen leeg. Kom op er kunnen er nog heel veel bij. Wat zal het fijn zijn om terug te kijken op een alcohol vrij kerstfeest. Met nieuwjaar kijken we wel opnieuw. Nu geen alcohol met deze dagen. Kom op mensen maak de lijst langer. Jemus het lijkt wel of ik iets sta te verkopen. 21 december 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2018 Rapport Share Geplaatst 24 december 2018 Ik ben vroeg wakker vanochtend. Ben ik de eerste? Ik loop vast naar de ontbijtzaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2018 Rapport Share Geplaatst 24 december 2018 GAAAAAAAAP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2018 Rapport Share Geplaatst 24 december 2018 Waar zijn we nu?? Zitten we nog allemaal op de arrenslee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 december 2018 Rapport Share Geplaatst 24 december 2018 Wat lief van je @Lika, dat ontbijt op bed! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 Ha, zon. Lekker. Mooie Kerst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 hier geen zon, maar wel rustig vredig weer. Blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 Wie maakt de kangaroe biefstuk vanavond? Of doen we barbecue? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 Gaan we @Bob zijn kangeroo eten? Die kan ook wel aan het spit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 Bbq goed idee, Quinn! Ik buig me wel over de salades. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 een klein toetje dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 Hahaha, dat ziet er leuk uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 58 minuten geleden zei Lars: Gaan we @Bob zijn kangeroo eten? Die kan ook wel aan het spit Dat kun je beter maar niet proberen. nancy, kruidenthee67 en Lars reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 De eerste kerstdag zit erop, luitjes, zijn we allen nog aan boord?? Nog één dagje en dan óp naar oud en nieuw. We gaan het weer halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 Het gekke is dat ik niet zoveel behoefte meer heb om dit bij te houden. Misschien een goed teken denk dat ik het vorig jaar meer nodig was. De rust is er of berusting het doet me niets meer als ik schoonzoon een biertje zie drinken. Dat was vorig jaar wel anders zat ik kwijlend naar hem te kijken. Maar uiteraard zijn we nog op reis en gaan we naar vandaag op naar oud en nieuw. Zit iedereen nog stevig? nancy en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 Ja Lars ik zit stevig... Moet bekennen dat ik andere keren niet durfde...bang van de slee te vallen.... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 Ik zit deze dagen vooral veel films te kijken op TV. Waar we nu zijn hebben ze ook goede tv zal ik maar zeggen. Verder doe ik mijn eigen dingen. Daarom ook niet zo actief op het forum. Komende dagen misschien weer wat meer. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 https://nos.nl/artikel/2265087-extreem-hete-kerst-in-australie-49-graden-in-de-schaduw.html Vandaag maar dagje zee wat is het heet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 nou niet op dat strand Lars en te heet om uit de schaduw te komen ook, koude douche dan maar? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 Ik heb wat ijsbaden geregeld maar wie ligt er nu in dat twee bad bij @Quinn is dat @Reacher Quinn en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 Zowiezo waar komen die mannen vandaan dames ik sta er niet op en @Bob ook niet zo te zien. @Wanderer misschien? Ik heb liever niet dat jullie allemaal vreemde mannen naar binnen halen. Alhoewel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 (bewerkt) De katten van Bol hebben het wel begrepen. 26 december 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 Kan ik nog mee op de Slee? Lekker nuchter de kerstdagen doorgebracht. Op naar Oud&Nieuw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 2 uur geleden zei Lars: Ik heb wat ijsbaden geregeld maar wie ligt er nu in dat twee bad bij @Quinn is dat @Reacher Ik denk het niet. Ik lag de afgelopen dagen begraven onder n hoop zand met mijn zandboard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 Over droog gesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden