Lars Geplaatst 7 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Zo dat is al een mooie lijst. Ik ga het dit jaar niet alleen doen dus wanneer vertrekken we? @Cleo66 dit is een fantasie reis waar we lol hebben gek doen elkaar plagen op een leuke manier maar vooral niet drinken zo komen we samen de feestdag door. Hoop wel dat @Reacher ook mee gaat bij wie moet ik anders slapen? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 We zijn nog niet eens weg nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Ik wil ook mee, maar ik kan op mijn mobiel mezelf er niet bij zetten Kan iemand mij er bijzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Arresleepact: Lars Jane Bob Rosee IJsvogel Jannigje Cleo66 Sober Bol met twee hondjes, 2 katten, 4 vissen en de pony van de buren Spirit met een grote lieve lobbes en een "oude juffrouw".. (hond en poes dus) Tatum LIka (met nieuwe hond) Kruidenthee Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Gaan er ook nog wat meer heren mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Ho wacht even op mij, ik ga ook mee want zonder jullie red ik het niet 1 uur geleden zei Lars: Arresleepact: Lars Jane Bob Rosee IJsvogel Jannigje Cleo66 Sober Bol met twee hondjes, 2 katten, 4 vissen en de pony van de buren Spirit met een grote lieve lobbes en een "oude juffrouw".. (hond en poes dus) Tatum LIka (met nieuwe hond) Kruidenthee Nancy Reboot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 tssssss een beetje diva zegt geen sorry voor dat gedrag Cleo Australie mooi? Daar is t zomer nu en erg mooi land. Mits de rest ook mee wil daarheen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Australië, yes. Goeroe will love it. Hij zal zich daar helemaal thuis voelen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Australië....alrijd al een keer heen gewild, maar zoooooo lang vliegen, dat houdt me tegen. Dan maar met z'n allen met de arrenslee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Goeroe ziet eruit alsof hij ook wel de kar kan trekken, wie krijgt m in beweging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Ehmm, tsja... om het eerlijk te zeggen... de meeste kans maak je door een aantrekkelijk kangoeroe vrouwtje voor hem uit laten springen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 december 2018 Rapport Share Geplaatst 9 december 2018 Op 7-12-2018 om 19:04 zei Lars: Hoop wel dat @Reacher ook mee gaat bij wie moet ik anders slapen? Pyamafeestje!!! Ook leuk voor Goeroe, is hij niet langer de enige kangoeroe Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 december 2018 Rapport Share Geplaatst 9 december 2018 Eeehhhh @Reacher, zit er airco in je pak? Volgens mij is het nogal warm down under?! Is onze bestemming eigenlijk al vastgesteld? I am Dreaming of a ???? Christmas. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Zullen we met zn allen een cruise gaan maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Ja lekker met de boot naar Australie kan dat eigenlijk wel? Met sauna voor @lady jane en elke dag high thee voor @Jannigje @spirit gaat in het orkest en denk er om als we zinken blijven spelen. Op 7-12-2018 om 22:56 zei Cleo66: Ik overweeg alleen een man als hij heel knap is en een beetje fout . Anders heb ik er alleen maar last van. Ik slaap dus bij @Cleo66 in de hut. lady jane en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Na m'n opname sluit ik aan lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 4 minuten geleden zei Wanderer: Na m'n opname sluit ik aan Gewoon nu al op de lijst wanderer kun je na de opname zo aansluiten lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 18 minuten geleden zei Lars: Gewoon nu al op de lijst wanderer kun je na de opname zo aansluiten Oke als je me erbij wil zetten bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Arresleepact: Lars Jane Bob Rosee IJsvogel Jannigje Cleo66 Sober Bol met twee hondjes, 2 katten, 4 vissen en de pony van de buren Spirit met een grote lieve lobbes en een "oude juffrouw".. (hond en poes dus) Tatum LIka (met nieuwe hond) Kruidenthee Nancy Reboot Reacher Wanderer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Thnx Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 Dat wordt een gezellige boel Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 december 2018 Rapport Share Geplaatst 10 december 2018 @Quinn, je gaat toch ook mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 11 december 2018 Rapport Share Geplaatst 11 december 2018 9 uur geleden zei Lars: Arresleepact: Lars Jane Bob Rosee IJsvogel Jannigje Cleo66 Sober Bol met twee hondjes, 2 katten, 4 vissen en de pony van de buren Spirit met een grote lieve lobbes en een "oude juffrouw".. (hond en poes dus) Tatum LIka (met nieuwe hond) Kruidenthee Nancy Reboot Reacher Wanderer Pippin Zo' n avontuur wil ik niet missen. Is er nog plek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2018 Rapport Share Geplaatst 11 december 2018 Altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 11 december 2018 Rapport Share Geplaatst 11 december 2018 Ik doe ook mee..ga graag een stukje met jullie sleeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden