MarQ Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 @Bor Dat hangt ervan af hoe ik me voel en of ik wel zin heb wat een humor zeg , heerlijk !!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oostwestmijbest Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Mijn lichaam schreeuwt na ruim twee weken om Whisky...bah. boehhh! Gewoon maar harder terug schreeuwen: GAAAAA WEG, JE KRIJGT NIKS!!!!! Nu maar hopen dat het alcohol monster snel weer onder zijn steen kruipt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Nou @oostwestmijbest, dan is het maar goed dat je arm en hand gestuurd worden door je, hopelijk, gezonde verstand.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oostwestmijbest Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 @kohtje Zekers. Eerste keer dat ik het even moeilijk heb. Het helpt me om het van me af te schrijven merk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Goed zo oostwestmijbest...dat je het deelt. En inderdaad koppie erbij houden. Iets eten kan helpen is de tip van Bolletje bij trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 5 minuten geleden zei oostwestmijbest: Eerste keer dat ik het even moeilijk heb. Het helpt me om het van me af te schrijven merk ik. Hoi oostwest ,dit noemen ze craving of in plat Hollands drankzucht en ik heb geleerd via de Jellinek dat dat 20 minuten duurt en ik heb dat zo heftig gehad in de periode dat ik net Coldturky gestopt was en de noodlijn van de AA heb gebeld die 24/7 beschikbaar is en krijg je iemand aan de lijn waar je alleen de voornaam te horen krijgt dat zijn de echte ervarings-deskundige op dat gebied , moet er wel bij zeggen dat dat toen niet slim van mij was zo te stoppen en een keer was ik er net zo erg aan toe dat ik een detox kreeg en zo leer ik er weer van op mijn manier . (hopelijk heb je hier iets aan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oostwestmijbest Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Ik koop denk ik een pak Wicky @kruidenthee67 scheelt maar paar letters ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oostwestmijbest Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Bedankt @MarQ Ik zat er bijna al op te wachten dat het me een keer zou overvallen. Duurde nog lang. Fijn dat je me even laat weten dat het ongeveer 20 minuten duurt. Dat schept moed al moet ik alle seconden aftellen als afleiding. Die noodlijn kende ik nog niet. Die ga ik eens opzoeken. Je weet nooit wanneer het handig of nodig kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oostwestmijbest Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Fijn dat jullie meeleven en meedenken. Dillema dat ik jullie voor wil leggen. Ben binnenkort jarig. Afgelopen jaar geloof 7 flessen sterke drank gekregen. Verwacht ik dit jaar weer. Maar ik wil ze natuurlijk niet. Thuis afgesproken, aanpakken, dankjewel zeggen en inleveren bij mijn vrouw. Dan maar op marktplaats zetten of wat doe je er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Goed dat je dat vantevoren bedenkt. Ik deed het in het begin ook zo. Inleveren, in de kast met slot waarvan mijn man de sleutel heeft. En inderdaad...weggeven, verkopen. Desnoods weggieten. Ik weet niet hoe open jij bent over je verslaving, anders zou je kunnen aankondigen dat je niet meer drinkt, en liever geen drank kado krijgt. Dan is het voor altijd opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Als cadeautje weg geven aan iemand die jarig is OWMB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 25 minuten geleden zei bolletje: Als cadeautje weg geven aan iemand die jarig is OWMB. Ja zo doe ik het ook. Wel ff noteren dat je m niet teruggeeft aan dezelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oostwestmijbest Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Haha das een goede @bumperjim! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Oostwest, ik zou in de mail waarin je aankondigt wanneer je je verjaardag viert iets erbij schrijven als: ik maak van 2019 een versoberjaar, stopjaar, gezonder gaan leven jaar of iets wat bij jouw eigen woordkeuze past. Maar geen drank geven dus. Liever een (gezamenlijke) (wellness) bon, iets voor hobby, sporten, boeken, muziek, of wat dan ook. Maar als het initiatief van jou uitgaat heb je weer een goede stap gezet in jouw adb-proces. Je hoeft heus niet meteen over verslaving te praten als je daar nog niet aan toe bent. Niemand vindt het gek als je een poos niet wilt drinken. stoptober is daar een mooi voorbeeld van. Roken en drinken zijn steeds meer in het nieuws als zijnde slechte gewoonten/verslavingen. Wat belangrijk is is dat jij nu al vooruit kijkt, en dan is een plan wel handig om op terug te vallen. Flessen doorgeven lijkt mooi, maar wie weet zadel je daar ook een probleemdrinker mee op haha, er zijn er veel hoor, meer dan je denkt. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oostwestmijbest Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 @lady jane Hele goede. Ik heb toevallig zojuist een app er uit gedaan in de familie groep, dat ik liever een cadeautje heb zonder alcohol in verband met goede voornemens voor 2019. Ben toch eind december jarig dus dat leek me een goede smoes. Scheelt alweer een paar flessen. Ik ben het met je eens. Doorgeven moet je ook mee oppassen. Ik ken maar weinig mensen die wel drinken maar geen probleemdrinker zijn of uiteindelijk worden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Dat doe je goed owmb oostwestmijbest reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 ik heb vandaag ontslag genomen bij mijn droomjob. En behalve de dieren die ik ga missen vind ik dat dit een juiste keuze was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 en die dieren kan ik blijven opvolgen op internet dus het is niet anders dan wanneer er een dier geadopteerd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 En ik weet gewoon dat ze verzorgd worden, dus niet zo heel erg. Ik laat ze niet in de steek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oostwestmijbest Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Ik ken je niet @spud maar lijkt me moeilijke beslissing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Gewoon jammer dat het niet werkte en de les vrijwilligerswerk past je beter dan gekneveld zijn door een inkomen. Als ik met dieren ga werken ben ik veel beter als vrijwilliger als dat daar een beloning aan vast hangt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 hebben ze al een afkorting voor je naam bedacht? Oostwestthuisbest? Want die is vrij lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oostwestmijbest Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 (bewerkt) Haha @Spud Ik heb net werkelijk 5 minuten lopen denken wat @kruidenthee67 met OWMB bedoelde....... ;-) Maar denk dat dat mijn nieuwe afkorting is geworden. 5 december 2018 bewerkt door oostwestmijbest Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Ik klaag niet maar kom gewoon ben tot de conclusie gekomen dat de samenwerking opgehouden is met de uitbaters van het asiel waar ik werkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 haha en wat bedoelt ze daarmee want ik was daar niet zo mee bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden